Voi
Sannuli...toivottavasti se jo kohta alkais sulla helpottamaan :hug:. Tuntuu pahalta sun puolesta, olet kuitenkin sekä täällä että vauvakuume-palstalla ollut sellainen kantava voima
ja olis reilua, että pääsisit nautiskelemaan.
Nyt on muuten viikonlopun fyysisten suoritusten jäljiltä tänään ollut lonkat, varsinkin toinen, tosi ilkeästi kipeä. Voiko ne lonkat jo nyt alkaa löystyä? Tuntuu hullulta, vasta niin alussa. Mutta ei ikinä ole olleet tolleen kipeät ja nyt ihan toisen jalan varassa seisominen sattuu. Selkäkin kipeänä. Joku jossain sanoi, että johtuisi hormoneista. Mullahan ei varmaan noita tyypillisiä raskauspahoinvointeja ja mielialan laskuja tai vaihteluja ole ollut, varmaan koska mun hormoonitoiminta on ilmeisen olematonta. Mullahan ei ole koskaan pms-oireissakaan ollut mitään mielialan vaihteluja. Mä en tajua, kun mulla on paino laskenut, eli siis lähtöpainosta nyt jäljellä -1kg. Ja alamaha ei ole kasvanut, mutta pallean kohdaltapa on aivan maha pystyssä. Näytän siis erehdyttävästi pitkällä raskaana olevalta. Viikonloppuna oli takana ummetusta ja maha oli aivan täysi sitä ja tätä ja sivuprofiili oli AIKA pelottava
, olin aivan varma, että kohta joku lohkaisee jotain...
Huomenna tullaan sitten "kaapista" ulos. Ei siitä kaapista, mutta vauvakaapista.
Tänään oli ultra, riskiseula negatiivinen ja niskaturvotus laskettiin ensin 0,4 mm ja sitten jostain kohdasta löytyi 0,7mm eli oikein vähän sitä oli kuulemma. Ultrakuva oli mielettömän hyvä!! Kaikki varpaat ja sormet löytyi ja lääkäri ihasteli, että mulla on erittäin hyvä kudostyyppi ultraa varten, näkyy kuulemma tosi selvästi kaikki. Sydän pomppi, vauva pyöri, jalat sotkeutui napanuoraan ja sitten se potki ne vapaaksi. Napanuora sykki sydämen mukana ja istukka näytti olevan takaseinässä. Aivonpuoliskot näkyi ja ne pikku käden ja jalantyngät oli kasvaneet ihan oikean näköiseksi. Koska se napanuora näytti sen verran tasaisesti ohuelta/paksulta, suolet on varmaan jo siirtyneet vatsaan, joka olikin pullea. Kamala miten se vauveli oli jo niin oikean näköinen :heart:. Ja pituutta tuli 4,85 cm pikkuiselle. Täten vauveli oli siis kasvanut nyt oikeille viikoille ja pari päivää isommaksikin.
Laskettu aika (voisi päivittää) on 18.8.
Pakko muokata vielä ton hehkutuksen jälkeen, että hehkutan nyt, koska olen niin JUMALATTOMAN HELPOTTUNUT että ollaan tässä. Ehkä mä nyt uskallan vihdoin sanoa vähemmän peloissani ääneen, että olen RASKAANA :heart:. Ja pakko taas koputtaa puuta.
Marienna 11+4 ja meidän pikku nykeröinen