Milk@, eiköhän nuo ihan tavallisia kasvukipuja ole. Joillakin vain tuntuu enemmän kuin toisilla, me näköjään kuulutaan siihen ryhmään joka huomaa joka venymisen
Toisaalta kivakin tunnustella koska pieni tekee itselleen lisää tilaa. Toivottavasti kaikki menee hääpuvun kanssa nappiin, ammattitaitoiset ompelijat osaa kyllä tehdä ihmeitä!
lady1979, mulla ainakin on jo pidemmän aikaa ollut pinna kireällä. Töissä en siedä yhtään sitä että leikitään tyhmää kun ei jaksettaisi tai viitsittäisi, tai muuten vaan yritetään mennä sieltä missä aita on matalin. Olen muutamalle kesätytölle sanonut suoraan, töitähän töihin kuitenkin tullaan tekemään ja meillä on urakkapalkkaus. Lisäksi kaikki epäreiluus ja törttöily saa kiehumaan. Toivottavasti tasaannun jahka saisin joskus nukuttua! Paino on noussut kun en voi liikkua ja sitten tunnesyöppönä kompensoin tylsyyttä syömällä
Tuosta tulee takuuvarmasti sanomista!
Lise, olen todella pahoillani! :hug: Voimia surutyöhön ja toivottavasti nähdään mahdollisimman pian uudelleen!
Syksykin on kuukauden päästä täysiaikainen ja vauva saa tulla! Oikein hyvää loppuajan vointia
Vilja-Maaria, anoppi ja appiukko on ainakin molemmat koskettaneet mahaa jo nyt vaikkei siellä ole vielä kun ihan silkkaa fyllinkiä
Nauratti oikein, muttei tuntunut mitenkään tunkeilulta. Tiedä sitten miltä tuntuu jos joku ventovieras tulisi hipeltämään... mutta niin ei tapahdu vielä varmaan pitkään aikaan, on sen verran tuota omaakin vyötäröä ettei vauvamaha näy sieltä seasta varmaan pitkään aikaan
Bling, ihme kyllä en tärise vielä kovin kovasti, tajusin tällä viikolla että hitsi, ultrahan onkin jo ensi viikolla! Jotenkin olin ajatellut että siihen on melkein pari viikkoa. Eikös se sisäkautta tehdä? Tällainen kuva mulla olisi. Ja rakko tyhjänä, tai ainakin varhaisultraan mennessä lääkäri kehotti ennen pöydälle kaahimista käymään vessassa. Jaksamisia, enää kuusi päivää ja näet teidän pienokaisen! :heart: Vessassa on hypitty jo viikkokaudet kerran joka yö, viime yö oli nyt ensimmäinen kun en käynyt ja herramunjee mikä kupla oli otsassa aamulla! Piti oikein ottaa juoksuaskelia hotelli helpotukseen
mutantti, eipä nuo kivut kivoja ole ja välillä huolettaakin kun kouristaa niin että pitää oikein hengitellä kipua pois. Mulla jatkuu kivut edelleen aaltoillen mutta päivittäin, välillä on tosi lievää, äskenkin taas kouraisi niin että kyyristelin hetken ennen kuin jatkoin näpyttelyä. Eilen tuli myös tosi raju repäisykipu. Kai siellä silti on kaikki ihan hyvin, ja torstainahan tuon jo näkee
Kestovaipoista, aion mennä täysin valmisvaipoilla. Tuleehan siitä PALJON jätettä mutta vaakakupissa painaa suurimpana helppous ja nopeus. Tsemppiä olojen kanssa! Eiköhän ne pian jo alkaisi hellittää
Maikkis, mulla myös edessä ihan parin viikon päästä. Oliko se litku miten hypermakeaa? Kun mulla tahtoo jo mehu tulla ylös aamulla ellen saa syödä alle mitään. Pitääköhän pyytää suosista päästä makaamaan odotusajaksi... saa nähdä miten käy. Ei olisi kyllä kivaa jos pitäisi kokeilla monta kertaa oksentamisen takia
Tervetuloa
Tippan! :flower:
(.) Täällä pahoinvointi tuntuu hiljalleen taas hellittävän, on ainakin lievempää kuin viikko sitten. Iskee aamulla vähän myöhemmin ja saattaa olla illalla pari viimeistä hereilläolotuntia kokonaan pois. Kohtu on sen sijaan kipuillut urakalla ja tunnenkin nykyään häpyluun lähellä painetta ja kihelmöintiä joten taitaa nousta pois lantiomaljasta. Suoraan mahallaan makaaminen tuntuu lievästi epämukavalle ja mahalleen kellahtaminen aiheuttaa uuden asennon hakemisen tosi pian. Kyllä se luonto näköjään varoittaa
Torstaina olisi np-ultra, josta toivon saavani hyviä uutisia. Siellä näkee taas pikkuisen ja koska sairaalalla on ilmeisesti joku 3D-ultra, saa pienestä jo aika hyvän kuvankin
Sitä odotellessa, pitää vain päästä sängystä ylös torstaina tosi aikaisin. Kirjoittelen sitten kuulumisia
Nyt ruokaa, yllättäen syötättää. Paino on noussut kun joudun lepuuttaa että pärjäisin edes jotenkin ontuen työpäivät läpi, ja kompensoin tunnesyöppönä kipua ja tylsyyttä syömällä. Yritän pitää jotain järkeä syömisissä kuitenkin ja syödä niin että vauva saisi tarvitsemansa. Lisäksi pitää hemoglobiinin laskun vuoksi syödä rautapitoista ruokaa, mutta sitä on tehnyt viime aikoina mielikin. Ihan kuola nousi huulille kun näin kaupassa mustaa makkaraa!
Oikein ihanaa odotusaikaa kaikille, ja rentouttavaa viikonlopun jatkoa!
Mayinka & Nyytti 11+0 POKS!