Heipsan taas parin viikon tauon jälkeen kaikille!
Kiiltikselle ihanaa äitiyslomaa! Kivaa, että olo pysynyt hyvänä ja olet saanut leppoisasti nautiskella päivistä. H-hetki vaan lähenee!
Hui,
Hiisikin on jo pitkällä
Syksylle aivan hirmuisen paljon onnea! Nuorimies on tainnut aivan täysin hurmata äitinsä
:heart:
Mayinka tehän olette jo paljon tehnyt hankintoja
Apua, mulle iski paniikki! Ehkä tarvii itsekin nyt alkaa hankintoja miettiä ihan tosissaan. Ekana odotteli kuumeisesti rakenneultraa, että sen jälkeen sitten ostoksille. Ja nyt onkin pari viikkoa kulunut kauheassa kiireessä ja on alkanut tajuta kuinka lujaa aika menee!
Ihania rakenneultrakuulumisia teillä ja onnea poikalupauksesta!
Milk@ onnea liikkeiden tunnistamisesta! Niitä on niin kiva fiilistellä. Itsellä oli kerran töissä palaverissa sellaista myllerrystä vatsassa, että oli naurussa pidättelemistä
Toivottavasti
Pebblen pikkuinen tajuaa kohta kääntyä nokka menosuuntaa kohden
Miten hikan erottaa muista liikkeistä? Milloin hikkatuntemukset yleensä alkavat?
Minäkin juttelin yksi päivä
Vilja-Maarian tavoin äitini kanssa miten raskauden seurannan käytännöt ovat muuttuneet. Tuijoteltiin yhdessä neuvolakortteja ja muuta kivaa. Vaikka ennenkin jotain näistä aiheista ollaan juteltu, niin nyt ne jutut ymmärtää itse ihan toisella tavalla
Kurjaa, että näkösi on huonontunut. Mulla on jo vuosien ajan tasaiseen tahtiin näkö huonontunut ja en ole nyt raskauden aikana huomannut mitään jyrkkää muutosta. Mutta viime lasien hankinnasta on kyllä taas huonontunut ihan varmasti. Piilareilla ei oikein tykkää nähdä autoa ajella
Omia kuulumisia:
Rakenneultrakin on nyt sitten onnellisesti takana
Ultrauksen aamuna aloin jännittää ihan mielettömästi, mutta oli onneksi todella ihana ultraaja ja kaikki näytti olevan mallillaan. Sydäntä kun piti tutkailla, pikkuinen oli niin hankalassa asennossa, että sain käännellä kyljeltä toiselle
Lopulta ihan selinmakuulla sitten saatiin sydänkin tarkasteltua. Oltiin melkein tunti ultrassa, joten ainakin saatiin kaikessa rauhassa ihastella masuasukkia. Ultraaja kertoi koko ajan todella ihanasti mitä on missäkin ja kaikki näytti todella hyvälle. Lopulta päädyttiin sukupuolta kysymään ja kyllähän sieltä näkyi kumpi on tulossa. Vielä pidän teidätkin kuitenkin jännityksessä
Ainakaan vielä ei taideta kaikille kertoa kumpaa odotellaan. Siskoni kyllä jo arvasi ja oikeaan osui
Mun jutuista kuulemma kävi selkeästi ilmi kumpi on tulossa. Taitaa sisko tuntea mut aika hyvin
NT-ultrassahan meillä kovasti pohdittiin siirretäänkö laskettua aikaa. Rakenneultrassa nyt lopulta päätös tehtiin ja hieman la aikaistui eli helmikuun puolelle mennään. Silti olen ihan varma, että vasta maaliskuussa pikkuinen sylissämme on.
Ultran jälkeen oli niin onnellinen olo! Ultrassa ei itku tullut, mutta kun olin miehen vienyt töihin ja ajelin yksinäni töihin, liikutuksen kyyneleet alkoi valua poskea pitkin. Ihanaa! Sydän meinaa välillä pakahtua, kun miettii omaa kullannuppua. Nälkä kasvoi syödessä ja kovasti tekisi mieli mennä yksityiselle 4D ultraan. Hinta tietenkin mietityttää.
Liikkeitä tuntuu joka päivä. Muutama viikko sitten tunsin kädellä vatsan päältä ensimmäisen kerran pienen töytäisyn. Mieskin oli juuri sopivasti paikalla ja hänkin pääsi onnistuneesti tunnustelemaan. Nyt ei siis enää todellakaan ole epäilystäkään liikkeistä kun pikkuinen itsestään ilmoittelee :heart: On se vaan niin mahtia!
Neuvolassakin olin viime viikolla. Mitään kovin kummoista siellä ei tehty. Verenpaineet oli jälleen kohdillaan. Jälkeenpäin jäin ihmettelemään kun hemppaa ei tälläkään kertaa mitattu. Mulla on se mitattu siis vain kerran ja sekin oli nt ultran jälkeen eli siitä on jo aikaa. En kyllä ole kamalan väsynytkään ollut, joten kai se lienee ihan ok. Täytynee ehkä ensi neuvolassa kuitenkin kysyä asiasta. Myöskään sf mittaa ei otettu vielä. Vasta seuraavassa neuvolassa jutellaan kela-asioita.
Migreenitkin tuntuu nyt helpottaneen huomattavasti. Senkin vuoksi ollut todella paljon parempi olo. Kunpa tämä jatkuisi!!!
Kirpparilta löysin itselleni talvitakin. Toivottavasti on sopiva sitten loppu- ja alkuvuodesta. Vaikea arvioida minkä verran masu kasvaa. Kyseessä on kuitenkin äitiystakki, jossa hiukan säätövaraa. Lisäksi ostin muutamalla eurolla kivoja farkkuja ja yhdet suorat housut. Vitsi kun olisi enemmän aikaa kierrellä kirppareita niin voisi tehdä hyviä löytöjä!
Täällä siis kaikki ainakin tällä hetkellä oikein mukavasti.
Bling 22+0