Onnea
birdcherrylle! Ja tervetuloa
iloksi :wave:
Meillä oli eilen neuvola, ja voi elämä kuinka ihanalta tuntui kuunnella sydänääniä! Kuuluu niin hienosti siitä koneelta, että mieskin oli ihan ihmeissään. Luultiin että niitä kuunnellaan dopplerilla
itkuhan siinä taas tuli, ja kyllä hävetti ku en pystyny sitä lopettamaan ollenkaan.. :ashamed: Kai sitä on aina vähän huoli vaikkei sitä tajuiskaan, ja sitten tulee itku siitä helpotuksesta että kaikki onkin hyvin.
No tämän innoittamana menin paljastamaan facebookissa raskauden
Oon niin face-addikti, että oon miettiny jo pitkään milloin uskaltaisin sen tehä että voin päivitellä raskaus-statuksia
Himassa on vähän vaikeeta, oon niin hiton vihanen, että ton ukkelin naama ottaa päähän ihan urakalla. Riitaa saa väännettyä kaikesta!! Muuten oon ihan ilonen ja hyväntuulinen, mutta jos joku sanoo pienenki väärän sanan, ni räjähdän. Myös duunissa oli pieni yhteenotto.. Untakin näin että tappelin jonkun kanssa ja huusin sille. Kiva. Pitäis yrittää jotenkin rauhottua.
kiloja on muuten tullu nyt sitten 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!! APUWA. enkä o syöny mitään herkkuja...tää 10kg nyt vielä menee, mut jos tulee vielä lisää kauheesti niin en kestä! Onneks ennen raskautta olin tosi hyvässä kunnossa ja laihduttanu vuodessa yli 12kg.. mutta silti, on tää aikamoista.
intoilija -the angry warelephant- rv 16+1