Heippa pitkästä aikaa!
Vihdoin koitti aika, että ehdin tehdä päivityksiä ajan kanssa. Ajattelin, että en lähde kiireessä tekemään päivityksiä, ettei mene mitään pahasti pieleen. Mutta silti haluan pahoitella ovasti sitä, että päivityksen tekemisessä on mennyt niin kovin pitkä aika! Ihanan kärsivällisesti olette jaksaneet odottaa päivityksiä! Kiitos ymmärryksestä!
ONNEA kovasti plussanneille ja tervetuloa mukaan! Aika tuntuu aluksi kuluvan niin kovin hitaasti ja viikkokin voi tuntua ikuisuudelta! Mutta kun epävarmuus ja alun pelot helpottavat, niin aika ainakin omalla kohdalla on alkanut kiitää! Voimia!
SUURONNITTELUT synnyttäneille!! Ja ihanaa vauva-kesää teille jokaiselle! Ja minun puolestani ainakaan ei teidän tarvitse kadota kokonaan tältä palstalta vielä mihinkään! On mukavaa lukea ajatuksianne ja vinkkejänne!
--> Toivoisin, että
tarkistaisitte vielä päivitykseni, ettei sinne oo hypähtänyt mitään virheitä!
ON: Toukokuun loppu meni töissä hirveällä kiireellä, kevät on aina yhtä hektistä koulussa. Olen siis onnellinen opettaja, joka nyt aloitti pitkän kesäloman. Keväästä vielä entistä kiireisemmän teki se, että en syksyllä ehdi olla töissä kuin ehkä kuukauden ja palaan kyllä kuukaudeksi töihin vielä syksyllä, mutta omaa luokkatilaa minulla ei enää ole silloin. Ainoa vaihtoehto siis oli pakata koko luokan omaisuus keväällä laatikoihin ja kiikuttaa omat tavarani kotiin. Jonka seurauksena kotona on nyt ollut kaaos ja ensimmäisellä lomaviikolla on ollut kaikenlaista puuhaa niin paljon, että nyt ihan odotan innolla, että tämä elämä tästä hieman rauhoittuu! Ja nyt siis voin aloittaa rauhallisen lomailun. Tehdä mitä mieleen juolahtaa ja voida paksusti!
Täällä joku kyseli
vatsan näkymisestä.. Mulla oli aivan todella paljon turvotusta miltei alusta asti. Housut kiristi jne. Sitten tuli 12 viikkoa täyteen ja ajattelin, että nyt ei haittaa, vaikka muut huomaisivatkin jo vatsan, mutta sitten se turvotus yhtäkkiä katosi ja viikon pari oli sellainen "normaali" olo (kuin ennen raskautta). Mutta sen jälkeen hiljaksiin alkoi vatsaa ilmaantua. Noin viikoilla 16-18 vatsaa ei enää voinut piilotella mihkään!
Aika kuluu hurjaa vauhtia. Viikkoja odottelin, että oltais siinä kohtaa, että pääsisin
rakenneultraan ja voi vitsit, rakenneultra on jo HUOMENNA! Mihkä nää viikot oikein katoaa! Tämän viikon maanantaina poksui jo 20 rikki eli puoliväli on ylitetty! Hui! Hurjaa! Tuntuu, että juuri vasta mietin, että millä viikolla kannattaisi mennä varhaisultraan!
Pahoinvointi on nyt hieman helpottanut ja alkaa tuntua, että hiljaksiin voin vain keskittyä raskaudesta nauttimiseen ja voimistuvien liikkeiden tunnusteluun! Mutta pieni peikko on kyllä tässä ennen rakenneultraa pompsahtanut esiin. Kovasti sitä toivoo, että kaikki on hyvin, mutta kuitenkin oon alkanut miettiä, että mitä kaikkea voisi olla pielessä. Vauvavakuutustakin (syntymättömän lapsen vakuutusta) käytiin tutkailemassa vakuutusyhtiössä ja sielläkin tuli sellainen olo, että koska he haluavat kopion mun neuvolakortista, niin pitäisikö kopiot ja vakuutukset käydä anomassa vielä maanantaina ennen rakenneultraa, että jos jotain on vialla, niin se ei ainakaan sitten vakuutuksen saantiin vaikuttaisi. Tyhmää ajattelua, mutta minkäs näille ajatuksilles voit...
Tällainen romaani tästä nyt tuli, toivottavasti jaksoitte lukea!
Kesäisiä päiviä jokaiselle! Tulen sitten huomenna kirjoittamaan ultrakokemuksesta!
Toivotaan, että pikkuinen on yhteistyökykyisempi kuin viimeksi, jolloin hän köllötteli aina väärään suuntaan ja ei meinattu saada lainkaan niskaturvotusta mitattua.
Ronjaliina ja JJ 20+6