Viu huusin just huutiksesta pari sellaista palaa kokeeksi. Kaksilla eri nepeillä, myyjä oli selostanutkin kuvauksessaan minkä valmistajan vaatteisiin minkäkin kokoinen yleensä sopii. Harmittaa tosiaan sen pituuden vastaantuleminen kestovaipat kun on käytössä ja toisaalta tyttö on muutenkin pitempi kun leveempi
suhteessa.
Sannuli...niin ja
Joanmi pöh...harmillista noiden miesten kanssa. Meillä menee tällä hetkellä hyvin. Ollaan myös siitä toisesta lapsesta puhuttu, mutta kun mun maailmaan ei millään (eikä miehenkään) tällä hetkellä mahdu yhtään muuta lasta
. Saas nähdä aletaanko edes yrittämään, tuskin ainakaan hyvään aikaan.
MR ihanaa, että alkaa rintahommat helpottamaan. On sulla ollut aikamoista!!! Oon miettinyt kanssa omalla tytölläni sitä sammasta ja puolukkaa jossain vaiheessa käyteltiinkin kun toinen nännikin alkoi kovin aristamaan ja lopulta teki tosi kipeää. Noh oireet hävisi, tytöllä on kyllä kielen takaosassa valkoista, onkohan se normaalia?? Ei se sitä kyllä yhtään kiukuttele ja etuosa on puhdas, muu suu myöskin, olen tarkastanut huolellisesti.
Jekovit ja rela olleet käytössä ja sopineet ilmeisen hyvin. Meillä asustaa sitterissä leikkimistä rakastava, kauppa- ja vaunureissuista, sekä pyllypesuista, kylvyistä ja äitin hassuista lauluista pitävä ja jo minuutin mahallaan viihtyvä, edelleen läpi yöt nukkuva hymyilevä lapsi. Vahvatahtoinen on kyllä, jos ei ruokaa tule juuri kun on nälkä - huutaa meinaan KOVAA
ja kirkuu oikein - ja nopeasti jos ei ala tapahtumaan. Oon hyvin iloinen siitä, että osaan jo erottaa mitä milloinkin noin suunnilleen haluaa. Väsy tulee kanssa nopeasti ja kerhosta bongasin vanhempien lasten äideiltä sellaisen harsokikan, joka välittömästi toimi meilläkin. Harso pään/naaman päälle ja tyttö hinkkaa itsensä pikaisesti uneen jos väsyttää. Näin ollen sinne laatikkoonkin päästään hereillä ja ilman tuttia jo yöunille. Ennen hinkkasi naamaansa sitä vanuhaalarin hihaa, vanuhaalarissa nukkuu edelleen yöt, mutta uniharso on loistava pikkutorkuilla.
Lapsen kanssa siis on selvät rutiinit, joista se selvästi tykkää kauheasti, toistetaan tietyt asiat joka päivä samalla lailla ja vaatteilla luon kanssa rytmiä: yöt ÄP:n vanuhaalarissa, 7--> sellainen oikea kokoyöpuku/haalari, siis sellainen normaalia vaatekangasta oleva ja kun on 9-11 nukuttu niin sitten päivävaatteet. vaunu-unien jälkeen klo 18:30 taas se normaali yöpuku ja sitten klo 20 mennään vanuhaalariin.
MUTTA se mikä mua vaivaa on tuo meikäläisen alakerta. Ihan oikeesti kauhistuin kun sen näin. Huomenna on jälkitarkastus, täytyy vähän kysellä, että tuossako se sitten on...pelästyin jo, että onko jotain jäänyt siitä repeämästä ompelematta!!! Jos joku haluaa kommentoida, niin kertokaa, että missä vaiheessa sen emättimen suun pitäisi palautua normaaliksi, vai jääkö se ihan oikeasti isommaksi kuin aiemmin ja jos niin kuinka paljon. Mulla on nimittäin
ollut aika tiukat paikat. Koska tosiaan siinä synnytysrytäkässä meni koko värkki kahtia ja kahdesta suunnasta niin ei olla seksiä harrastettu ennen jälkitarkastusta. Ei kumpikaan halua, ennen kun joku kurkkaa, että onko kaikki kunnossa. Joten käyttökokemusta ei nyt ole, pelkkä silmämääräinen arvio :|, minkä luotettavuudesta en osaa sanoa, koska en ole varsinaisesti tuijotellut itseäni aiemmin. Tsori purkaus...
Palaillaan!!
Marienna ja tyttöni mun 2kk 1vko