NOH; PALSTAN TÄYDELLISYYDET!!! Minkäikäisen vauvan SAA viedä yöhoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rusina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoinen oli yöhoidossa mumminsa hoivissa muutaman viikon iässä. Mummi tosin oli viereisessä huoneessa, mutta eihän se vauva tiennyt, missä minä olin. Saisinko armoa mammoilta, jos kerron, että Hb oli 70-80 välimaastosta synnytyksen jälkeen ja sain myös pahan tulehduksen revenneisiin paikkoihini, enkä kerta kaikkiaan jaksanut valvoa? :(

Tosin, vauvalle yksi lysti, olisinko ollut karaokeillassa.
 
Jollei pakkotilannetta tule eteen, niin varmaan siinä vuoden kieppeillä. Meillä oli esikoinen 11 kk kun oli yön hoidossa, keskimmäinen vasta 1,5-v kun olin synnytymässä kuopusta. Kuopus nyt 8 kk ja vierastuskin niin voimissaan että ei tulisi mieleenkään antaa hoitoon.
 

Yhteistyössä