Testasimpa tuossa juuri lasten&nuorten nettisivustoa randomi.fi

  • Viestiketjun aloittaja "strawberry"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28163378]
Ps: älä juttele tuon toisen vieraan kanssa, se on joku häiriintynyt pedo.[/QUOTE]

Ps: et viitsisi leimata. Tässäkin ketjussa on ainakin kolme vierasta.
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163378]Silloin kun teit sen erillisen aloituksen, niin silloin olit 17v tyttö. Ja nyt 36v äiti..

Kuule, mene ihan oikeasti juttelemaan jollekin ammattilaiselle. Olet vielä nuori ja elämä on edessä, turha pilata sitä sairastamalla.

Ps: älä juttele tuon toisen vieraan kanssa, se on joku häiriintynyt pedo.[/QUOTE]

Ei koskaan minun tietääkseni 17-vuotias tyttö. Olen kyllä vasta palstaillut vähän aikaa, en tiedä onko jollain ollut aikaisemmin täällä sitten samanlainen nimimerkki. Ei tämä harmaana ollut ainakaan varattu, kun en ole rekisteröitynyt. Eikä täällä tiedä enää että kenenkä kanssa pitäisi jutella, koko ajan tulee olo että ei olisi pitänyt ikinä koko aloitusta tehdäkkään ja ilmoittaa lasten vanhemmille minkälaisia vanhempia ihmisiä siellä nuorten sivustolla pyöriikään kalastelemassa teidän nuoria ja lapsia vaikka minkälaisiin seksikokemuksiin!
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163400]Miksi sinä jankkaat ja yrität savustaa minut ulos tältä palstalta? kuten sanoin että alan kokemaan hyvin häiritseväksi tämän kun en saa ikinä täällä rauhassa keskustella, ihan tälläisistä asiallisistakaan asioista.. ne jotka kirjoittavat sitten täyttä paskaa, niin saavat kyllä rauhassa olla. Eli miten sä pistäsit nyt tämän, näinkö: 16-17vuotias ei ole enää lapsi 34-vuotiaan miehen kanssa parisuhteessa mutta kuitenkin alle täysi-ikäisenä eli alle 18-vuotiaana silti lapsi? Sinulla ei taida olla lapsia, kun sinulle olisi ok että 16-17vuotiaasi seurustelisi ja harrastaisi seksiä 34-vuotiaan miehen kanssa, se kellä on lapsia ja on täydellä järjellä varustettu niin tuo asia ei ole todellakaan ok.[/QUOTE]

Missä ihmeen parisuhteessa? Panemisestahan tässä alun perin oli kysymys.

Ja ei, se ei olisi minulle ok mutta mitään lainvastaista ei tapahtuisi. Tuntuu olevan sinulle vieras konsepti. Muutaman vuoden vartuttuasi pystyt ehkä jo käsittämään monitahoisempiakin asioita.
 
"vieras"
Tämä keskustelu meni nyt ihan ohi multa. Mutta asiaan: randomi.fi (samoin kuin engl. kielinen Omegle) on sellaisia paikkoja, etten kovin nuorta päästäisi sinne chattailemaan. Siellä tulee vastaan niin monenlaista seksin vonkaajaa, alastonkuvien kyselijää ja hiipparia, jotka tekeytyy ihan muuksi kuin oikeasti ovat yms.

Itsekin juttelisin mielelläni Omeglessa, mutta ehkä 1/100 keskustelijasta tahtoo oikeasti keskustella. Loput ovat kaikkea muuta. Itsekin olen kantapään kautta oppinut netin käyttöä, ja luultavasti omat lapset tulevat olemaan fiksumpia. Varoittaa täytyy hyvissä ajoin kuitenkin ja teinien kohdalla toivoa, että järki pysyy päässä ja osaavat häipyä epäilyttävän juttuseuran parista.

Nuo aikuiset (perheellisetkin!) miehet, jotka kalastelevat teinityttöjä (tai -poikia) noilla sivustoilla, ovat jotain oksettavinta.

Neidonmetsästäjät
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163435]Missä ihmeen parisuhteessa? Panemisestahan tässä alun perin oli kysymys.

Ja ei, se ei olisi minulle ok mutta mitään lainvastaista ei tapahtuisi. Tuntuu olevan sinulle vieras konsepti. Muutaman vuoden vartuttuasi pystyt ehkä jo käsittämään monitahoisempiakin asioita.[/QUOTE]

Nyt naurattaa. :D niin tämä mies puhui molemmista parisuhteesta että panemisesta...
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163480]Nyt naurattaa. :D niin tämä mies puhui molemmista parisuhteesta että panemisesta...[/QUOTE]

Turhaan selität siellä, kukaan usko tuollaisia valheita.
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163373]Hyvää seksiä harrastan,
-voitko kertoa tarkemmin

jonka tuloksena on tullut myöskin kaksi tervettä lasta.
-lapsia syntyy raiskauksistakin, joten?

On rakastettu, tälläkin hetkellä olen onnellisesti avioliitossa 4-vuotta ollut.
-miten avioliittoo liittyy rakastamiseen?



En halua missään nimessä mitään evätä, nussikoot 34-vuotiaat vaan sitten
16-17vuotiaita.
-miten niin sitten, kerrotko, miksi laitoit tuon sitten sanan tuohon?


Ai osaako 16-vuotias poika rakastaa 34-vuotiasta tyttöä oikein?
-ei, vaan osaako 16-vuotias poika rakastaa/rakastella 16-vuotiasta tyttöä siten, ettei hänestä tule kaltaistasi oliota


En tiedä. En ole sairas, mulla on myös terveen paperit, reumaa lukuunottamatta.
-reumasi liittyy keskustelun aiheeseen miten?
[/QUOTE]

Oletko muuten kehitysvammainen?
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163475]Tämä keskustelu meni nyt ihan ohi multa. Mutta asiaan: randomi.fi (samoin kuin engl. kielinen Omegle) on sellaisia paikkoja, etten kovin nuorta päästäisi sinne chattailemaan. Siellä tulee vastaan niin monenlaista seksin vonkaajaa, alastonkuvien kyselijää ja hiipparia, jotka tekeytyy ihan muuksi kuin oikeasti ovat yms.

Itsekin juttelisin mielelläni Omeglessa, mutta ehkä 1/100 keskustelijasta tahtoo oikeasti keskustella. Loput ovat kaikkea muuta. Itsekin olen kantapään kautta oppinut netin käyttöä, ja luultavasti omat lapset tulevat olemaan fiksumpia. Varoittaa täytyy hyvissä ajoin kuitenkin ja teinien kohdalla toivoa, että järki pysyy päässä ja osaavat häipyä epäilyttävän juttuseuran parista.

Nuo aikuiset (perheellisetkin!) miehet, jotka kalastelevat teinityttöjä (tai -poikia) noilla sivustoilla, ovat jotain oksettavinta.

Neidonmetsästäjät[/QUOTE]

Kiitos sinulle tästä. Ehkä tämän ansiosta pääsemme aiheeseen liittyvään keskusteluun kiinni. :) sitä kyllä mietin itsekin että miten etenkin perheelliset miehet voi tehdä noin, eikö ne ajattele omien lasten kautta noita asioita... esim. hyväksyisivätkö jos omalle lapselle tultaisiin tekemään samoin.
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163507]Turhaan selität siellä, kukaan usko tuollaisia valheita.[/QUOTE]

Turhaan itse tulet keskustelemaan tähän keskusteluun jos et usko että on 34-vuotiaita miehiä jotka houkuttelee 16-17vuotiaita vaikka mihin. Sokea saat olla jos uskot että tälläistä ei ole olemassa.
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163546]Nämähän kysymykset kanssa liittyy tähän aiheeseen.[/QUOTE]

Vastaatko mansikka noihin kysymyksiin tuolla yllä? Vai oletko joku reumavammainen? Eikö sormi taivu, kuin kivoihin juttuihin?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28164004]Noilla sivuilla on just hyvä ottaa kontaktia sukupolveen, johon itse ei kuulu. Välittyy tieto sukupolvelta toiselle. Musta hyvä.[/QUOTE]

Ei sukupolvet saa ottaa kontaktia. Menee propaganda hukkaan.
 
pedari
[QUOTE="strawberry";28163144]Huomasin tuolta sivuhistoriasta kun näköjään 17-vuotias tyttäreni käynyt samalla sivustolla keskustelemassa, painoin sitten huvikseni sitä sukupuolichat nappia ja tekeydyin 17-vuotiaaksi itse ja minun keskustelukumppanikseni tuli 34-vuotias mies joka yritti saada minua sänkyyn hänen kanssaan ja puhui seurustelusta ja että tulisi moikkaamaan minua. Ei voi sanoa kun huh huh. Minusta jokaisen vanhemman on tärkeää tietää tämä jos oma lapsi tuolla sivustolla pyörii... Sitten kun sanoin 17-vuotiaana, että minun äitihän on melkein sinun ikäinen, kohta täyttää 36v ja isäkin vain 9-vuotta vanhempi, ei ollut mies moksiskaan, edelleen yritti sänkyyn houkutella... Puhuimme myös siitä, että onko hänestä ihan oikein esimerkiksi rynkyttää 16-vuotiastakin, koska se on laillista. Sanoo että kyllä on. Joo onhan sitä sellainen laki olemassa kuin että 16-vuotias saa vapaasti täys-ikäisen kanssa olla, ilman että siitä tulee rangaistuksia kellekkään, mutta minusta sitä lakia ei ole tehty siksi että 34-vuotias pääsisi rynkyttämään 16-vuotiaan kanssa vaan esimerkiksi jos 16-vuotias haluaa olla 18-19vuotiaan kanssa...[/QUOTE]

Pedari kiittää ja kumartaa. En tiennyt enne Sinua tästä sivustosta. Nyt kuitenkin kulli kädessä jutellut esiteinien kanssa monta tuntia. Kiitos!
 
vakava asia
Jeps.

Oikeus juttu nostettu. Tyttöni 15v. tutustui kyseisellä palstalla nuoreen mieheen. Sai pyöritettyä tytön sormensa ympärille. Kuviakin sai tytön lähettämään. Mies paljastui 48 vuotiaaksi. Tyttö oli ilmeisesti jo niin miehen pauloissa, että sopivat jo tapaamisenkin.

Tässä vaiheessa homma paljastui onneksi meille vanhemmille.

Tutkinnassa selvisi, että syyte nostetaan myös viiden muun lapsen tai nuoren osalta. Poliisi sanoi näitten nettipedojen olevan huomattavasti yleisempiä kuin vanhemmat käsittävätkään.

Varokaa vanhemmat päästämästä lapsianne näille sivuille. Me emme edes tienneet tytön siellä käyvän vaikka muka olimme niin tarkkoja.
 
"vieras"
Jeps.

Oikeus juttu nostettu. Tyttöni 15v. tutustui kyseisellä palstalla nuoreen mieheen. Sai pyöritettyä tytön sormensa ympärille. Kuviakin sai tytön lähettämään. Mies paljastui 48 vuotiaaksi. Tyttö oli ilmeisesti jo niin miehen pauloissa, että sopivat jo tapaamisenkin.

Tässä vaiheessa homma paljastui onneksi meille vanhemmille.

Tutkinnassa selvisi, että syyte nostetaan myös viiden muun lapsen tai nuoren osalta. Poliisi sanoi näitten nettipedojen olevan huomattavasti yleisempiä kuin vanhemmat käsittävätkään.

Varokaa vanhemmat päästämästä lapsianne näille sivuille. Me emme edes tienneet tytön siellä käyvän vaikka muka olimme niin tarkkoja.
Mistä lähtien pedofiilit ovat alkaneet kiinnostua 15-vuotiaista naisista?
 
voi jessus
[QUOTE="vieras";28167133]Mistä lähtien pedofiilit ovat alkaneet kiinnostua 15-vuotiaista naisista?[/QUOTE]

Mistä lähtien 15v lapsi on ollut nainen? oletko niin pihalla,ettet käsitä mitä eroa on lapsella/aikuisella?
 
"vieras"
Movie starplanetilla ja howrsessa on näitä kunnon pedareita jahtaamassa ihan pikkutyttöjä, enemmän olisin näistä huolissani kun 17.v palstoista vaikka se ällöä onkin kun aikuiset sedät näitä teinejä jahtaa!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28167325]Movie starplanetilla ja howrsessa on näitä kunnon pedareita jahtaamassa ihan pikkutyttöjä, enemmän olisin näistä huolissani kun 17.v palstoista vaikka se ällöä onkin kun aikuiset sedät näitä teinejä jahtaa![/QUOTE]

Mitäs ällöä tuossa on? Nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana.
 
Karvakäsihalaaja
Tämä keskustelu on kyllä trollauksen riemuvoitto *epic laugh* Mutta kuka nyt ei 17-vuotiasta haluis. Parempi se kuin katkeroitunut ja pilalle rynkytetty kolmikymppinen. Ja ne kolmikymppiset ketkä ei ole edellä mainittuja on varattuja tai muuten vammaisia.
 

Yhteistyössä