Testasimpa tuossa juuri lasten&nuorten nettisivustoa randomi.fi

  • Viestiketjun aloittaja "strawberry"
  • Ensimmäinen viesti
14veetytönäiti
Tiedän randomin, eikä kovin valoisia muistoja löydy. Oma tyttäreni 14v rekisteröityi randomin galleriaan, missä voi lisäillä kuvia, ja saada uutta seuraa. Ongelmat alkoivat tytön tutustuessa itseään kymmenen vuotta vanhempaan mieheen, siis aikuiseen äijään! Itse sain tietää liian myöhään, kun huomasin miehen irstaat viestit puhelimessa. Lopulta tyttö kertoi miehen lähetelleen tuhmia kuvia, seksuaalissävytteisiä viestejä ja oli kuulemma kinunnut tyttöäkin lähettämään alastonkuvan. He olivat myös tehneet kaikkea väärää skypessä webcameran välityksellä. Tai siis tyttäreni oli tehnyt, ukko ei viitsinyt edes avata omaa kameraansa. Tytär oli selvästi pahoillaan tapahtuneesta, ja sanoi, että miehen yli ystävällinen lähestymistapa, kehuminen ja mukavuus oli pakottaneet tytön lähtemään leikkiin mukaan. Hän ei uskaltanut sanoa ei. Juuri tuohan on se keino, millä nuorta höynäytetään. Aluksi jutellaan niitä näitä, ja pikkuhiljaa vaihdetaan aihe seksiin. Luin viesteistä ja sain selville heidän suunnitelleen tapaamista tietylle päivälle. Saan yhä kylmiä väreitä siitä ajatuksesta, jos en olisi puuttunut heidän väliin.
Eniten vituttaa se, että mitä tuollainen irstas äijä tekee ylipäätänsä nuorten suosimalla sivustolla? Kyseinen mies oli kuitenkin jo sitä ikäluokkaa, ettei randomissa kovin montaa saman ikäistä ole. Ainakaan naista. Aikuisia miehiä siellä kyllä riittää, mutta ainuttakaan naista ei tytön mukaan sivustolla huhuillut.
 
"nella"
eihän tää mikään uusi juttu ole... itse olen 16v sitten, ollessani itse 26v, tavannut netissä erilaisissa chateissa miehiä joiden kanssa olen päätynyt sänkyyn... 30-40v miehiä. nykyään ajatus ällöttää ja kyllähän noista jonkinlaiset traumat on jäänyt vaikkei lakia kukaan rikkonutkaan.
 
"vieras"
Aloitukseen kommentoiden.

Todennäköisesti olisit törmännyt samanlaiseen mieheen ja keskusteluun, vaikka olisit sanonut olevasi alle 16-vuotias. Kyllä siellä randomissa niitä lasten hyväksikäyttäjiä liikkuu. Samaten myös samankaltaisissa englantilaisissa sivustoissa Omegle ja Chatroulette.

Suomi24:ssä taas ei tunnu muita tulevankaan vastaan kun näitä pedofiilejä. Pitäkää vanhemmat ne silmänne auki.
 
"nuorikko"
Olen itse nuori ja elämään kyllästynyt yh-äiti, öisin kun lapset nukkuvat. JA kyllä käyn randomissa. olen löytänyt sieltä paljon oman ikäistä seuraa jotka osaavat puhua asiallisesti. eikä jokainen siellä ole seksiä vonkaamassa! ja moni kysyy iän ensimmäisenä varmistuakseen ettei kyseessä ole näitä PENTUJA joiden vanhemmat eivät osaa katsoa missä sivuilla sitä pyöritään.. aina saamme "aikuisten" kesken, joita olemma tässä asia yhteydessä teidän mielestä, keskustelun aikaiseksi MIKSI vanhemmat eivät katso sitä miten tyttäret lähettelevät pillun kuviaan TUNTEMATTOMILLE! itse mahdollistatte tämän "hyväksikäytön" josta ei edes todellisuudessa ole kyse. jjoo yököttävää se on, mutta vahtisit pentuas.
 
u-uuno
joka käy randomissa tylsinä hetkinä. ja siel tosiaan on paljonki meitä yli 18v tyttöjä, naisia miten nyt haluatte asian kattoo. harvemmin tulee itselle vastaan näitä teinejä ja jos tulee niin automaattisesti katkaisua tulee painastua. itse myös löytänyt paljon oman ikäistä seuraa, n 20v lähes jokainen. paristi tullut vastaan 30-49v miehiä mutta eivät toki minulle ehotelleet vaan puhuttiin ihan tavallisista arkipäivän asioista, töistä ja kansanedustajista mm. nuorempien kanssa on saatettu skypee tms vaihtaa ja monesti tulee hyviä ystäviä, ei muuta. mut vanhemmat eivät edes ehdota tämmösiä, kiittävät ja toivottavat hyvää yötä.
 
vierailija
Huomasin tuolta sivuhistoriasta kun näköjään 17-vuotias tyttäreni käynyt samalla sivustolla keskustelemassa, painoin sitten huvikseni sitä sukupuolichat nappia ja tekeydyin 17-vuotiaaksi itse ja minun keskustelukumppanikseni tuli 34-vuotias mies joka yritti saada minua sänkyyn hänen kanssaan ja puhui seurustelusta ja että tulisi moikkaamaan minua. Ei voi sanoa kun huh huh. Minusta jokaisen vanhemman on tärkeää tietää tämä jos oma lapsi tuolla sivustolla pyörii... Sitten kun sanoin 17-vuotiaana, että minun äitihän on melkein sinun ikäinen, kohta täyttää 36v ja isäkin vain 9-vuotta vanhempi, ei ollut mies moksiskaan, edelleen yritti sänkyyn houkutella... Puhuimme myös siitä, että onko hänestä ihan oikein esimerkiksi rynkyttää 16-vuotiastakin, koska se on laillista. Sanoo että kyllä on. Joo onhan sitä sellainen laki olemassa kuin että 16-vuotias saa vapaasti täys-ikäisen kanssa olla, ilman että siitä tulee rangaistuksia kellekkään, mutta minusta sitä lakia ei ole tehty siksi että 34-vuotias pääsisi rynkyttämään 16-vuotiaan kanssa vaan esimerkiksi jos 16-vuotias haluaa olla 18-19vuotiaan kanssa...


No mitä ihmeellistä tuossa nyt on jos 37v yritti tällaista? Aivan normaalia t oimintaa terveeltä mieheltä. Samaahan ne 17-18 ikäiset it sekin ajattelee. Elätkö jossain pimiössö vai etkö ymmärrä ihmisten haluja?
t: janne 43
 
vierailija
No mitä ihmeellistä tuossa nyt on jos 37v yritti tällaista? Aivan normaalia t oimintaa terveeltä mieheltä. Samaahan ne 17-18 ikäiset it sekin ajattelee. Elätkö jossain pimiössö vai etkö ymmärrä ihmisten haluja?
t: janne 43

randomi sivuston kyllä tiedän ja sitä pitää eräs ääliö pystyssä.
Ylläpito kiusaa maksavia käyttäjiä, touhu on aivan sairasta ja
mielivaltaista ja en suosittele ko. paikkaa kenellekään.
 

Yhteistyössä