Testasimpa tuossa juuri lasten&nuorten nettisivustoa randomi.fi

  • Viestiketjun aloittaja "strawberry"
  • Ensimmäinen viesti
"strawberry"
Huomasin tuolta sivuhistoriasta kun näköjään 17-vuotias tyttäreni käynyt samalla sivustolla keskustelemassa, painoin sitten huvikseni sitä sukupuolichat nappia ja tekeydyin 17-vuotiaaksi itse ja minun keskustelukumppanikseni tuli 34-vuotias mies joka yritti saada minua sänkyyn hänen kanssaan ja puhui seurustelusta ja että tulisi moikkaamaan minua. Ei voi sanoa kun huh huh. Minusta jokaisen vanhemman on tärkeää tietää tämä jos oma lapsi tuolla sivustolla pyörii... Sitten kun sanoin 17-vuotiaana, että minun äitihän on melkein sinun ikäinen, kohta täyttää 36v ja isäkin vain 9-vuotta vanhempi, ei ollut mies moksiskaan, edelleen yritti sänkyyn houkutella... Puhuimme myös siitä, että onko hänestä ihan oikein esimerkiksi rynkyttää 16-vuotiastakin, koska se on laillista. Sanoo että kyllä on. Joo onhan sitä sellainen laki olemassa kuin että 16-vuotias saa vapaasti täys-ikäisen kanssa olla, ilman että siitä tulee rangaistuksia kellekkään, mutta minusta sitä lakia ei ole tehty siksi että 34-vuotias pääsisi rynkyttämään 16-vuotiaan kanssa vaan esimerkiksi jos 16-vuotias haluaa olla 18-19vuotiaan kanssa...
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163149]Käykö Cheek siellä?[/QUOTE]

Mikä on taas tämä Cheek juttu? Voitko jättää minun ketjut nyt rauhaan kiitos! Kerran pyysin jo tästä sanomaan, kun tein erillisen aloituksen, että mikä tämä Cheek juttu on, niin toivoin, että olisi loppunut siihen. Alkaa käymään häiriköinniksi tiedätkö tämä, ei ole enää mikään hauska vitsi.
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163175]Mikä on taas tämä Cheek juttu? Voitko jättää minun ketjut nyt rauhaan kiitos! Kerran pyysin jo tästä sanomaan, kun tein erillisen aloituksen, että mikä tämä Cheek juttu on, niin toivoin, että olisi loppunut siihen. Alkaa käymään häiriköinniksi tiedätkö tämä, ei ole enää mikään hauska vitsi.[/QUOTE]

Cheekiä ainakin naurattaa.
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163191]Ymmärrätkö että minua alkaa ahdistamaan tämä jatkuva häiriköinti tällä palstalla![/QUOTE]

Oletko sä nyt 17v teini, sen teinin äiti vai sen teinin Cheekin näköinen kolmekymppinen poikaystävä?
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163193]Voisitsä olla, olla se mulle, sanois Cheek.[/QUOTE]

Toivon kuitenkin että jokainen järkevä vanhempi löytää tämän viestin. Näitä lapsiin sekaantujia pyörii netissä varmasti muuallakin, enkä sano sitä, että randomi.fi sivusto tulisi lapsilta kieltää jos lapsi on terveen järjen kanssa varustettu ja osaa painaa katkaisu nappia...
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163198]Oletko sä nyt 17v teini, sen teinin äiti vai sen teinin Cheekin näköinen kolmekymppinen poikaystävä?[/QUOTE]

Piste. Mutta kuten sanoin, ei tässä voi saada enää järkevää keskustelua aikaiseksi lapsen hyväksikäytöstä. Minulla ei ole mitään sitä vastaan jos 18-vuotias katselee vaikka 20-30vuotiaita miehiä, mutta se että 34v sekaantuisi 16-vuotiaaseenkin niin voi helvata..
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163235]Mutta kuten sanoin. Tästä lapsen hyväksikäyttö aiheesta on turha keskustella.[/QUOTE]

Lopeta valehtelu. Mistä lapsen hyväksikäytöstä puhut, jos itse esitit 17-vuotiasta?
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163242]Lopeta valehtelu. Mistä lapsen hyväksikäytöstä puhut, jos itse esitit 17-vuotiasta?[/QUOTE]

Enkä minä enää vastaa, kun sanoin jo että lapsen hyväksikäytöstä on turha keskustella täällä ilmeisesti, lähtee nimittäin ihan hakoraiteille kun ihmisillä on sillä niille niin suuri merkitys, sivuseikka on vain se että 34-vuotias haluaisi rakastella teidän 16-17vuotiaan kanssa ja se olisi ihan ok. 17-vuotias se lapsen kengissä vielä myöskin on.
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163274]Enkä minä enää vastaa, kun sanoin jo että lapsen hyväksikäytöstä on turha keskustella täällä ilmeisesti, lähtee nimittäin ihan hakoraiteille kun ihmisillä on sillä niille niin suuri merkitys, sivuseikka on vain se että 34-vuotias haluaisi rakastella teidän 16-17vuotiaan kanssa ja se olisi ihan ok. 17-vuotias se lapsen kengissä vielä myöskin on.[/QUOTE]

16- ja 17-vuotiaat eivät liity lapsen hyväksikäyttöön millään tavalla. Ja sinun lienee parempi palata demiin.
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163144]Puhuimme myös siitä, että onko hänestä ihan oikein esimerkiksi rynkyttää 16-vuotiastakin, koska se on laillista.[/QUOTE]

Minkälaista seksiä harrastat, jos sinunmielestäsi rakastelu on rynkyttämistä? Onko sinua koskaan rakastettu? Miksi haluat evätä muilta tuon kokemisen? Luuletko, että 16-vuotias poika osaa rakastaa tuon ikäistä tyttöä oikein? Oletko aivan sairas?
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163292]16- ja 17-vuotiaat eivät liity lapsen hyväksikäyttöön millään tavalla. Ja sinun lienee parempi palata demiin.[/QUOTE]

Niinkö?

Miksi minä menisin 36-vuotiaana Demiin? haloo
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163356]Niinkö?

Miksi minä menisin 36-vuotiaana Demiin? haloo[/QUOTE]

Lopeta nyt se valehtelu iästäsi, miksi teet niin? Ja 16- tai 17-vuotias ei ole lain mukaan enää lapsi tuossa suhteessa, joten turha meuhkata lapsen hyväksikäytöstä.
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163329]Minkälaista seksiä harrastat, jos sinunmielestäsi rakastelu on rynkyttämistä? Onko sinua koskaan rakastettu? Miksi haluat evätä muilta tuon kokemisen? Luuletko, että 16-vuotias poika osaa rakastaa tuon ikäistä tyttöä oikein? Oletko aivan sairas?[/QUOTE]

Hyvää seksiä harrastan, jonka tuloksena on tullut myöskin kaksi tervettä lasta. On rakastettu, tälläkin hetkellä olen onnellisesti avioliitossa 4-vuotta ollut. En halua missään nimessä mitään evätä, nussikoot 34-vuotiaat vaan sitten 16-17vuotiaita. Ai osaako 16-vuotias poika rakastaa 34-vuotiasta tyttöä oikein? En tiedä. En ole sairas, mulla on myös terveen paperit, reumaa lukuunottamatta.
 
"vieras"
[QUOTE="strawberry";28163175]Mikä on taas tämä Cheek juttu? Voitko jättää minun ketjut nyt rauhaan kiitos! Kerran pyysin jo tästä sanomaan, kun tein erillisen aloituksen, että mikä tämä Cheek juttu on, niin toivoin, että olisi loppunut siihen. Alkaa käymään häiriköinniksi tiedätkö tämä, ei ole enää mikään hauska vitsi.[/QUOTE]

Silloin kun teit sen erillisen aloituksen, niin silloin olit 17v tyttö. Ja nyt 36v äiti..

Kuule, mene ihan oikeasti juttelemaan jollekin ammattilaiselle. Olet vielä nuori ja elämä on edessä, turha pilata sitä sairastamalla.

Ps: älä juttele tuon toisen vieraan kanssa, se on joku häiriintynyt pedo.
 
"strawberry"
[QUOTE="vieras";28163371]Lopeta nyt se valehtelu iästäsi, miksi teet niin? Ja 16- tai 17-vuotias ei ole lain mukaan enää lapsi tuossa suhteessa, joten turha meuhkata lapsen hyväksikäytöstä.[/QUOTE]

Miksi sinä jankkaat ja yrität savustaa minut ulos tältä palstalta? kuten sanoin että alan kokemaan hyvin häiritseväksi tämän kun en saa ikinä täällä rauhassa keskustella, ihan tälläisistä asiallisistakaan asioista.. ne jotka kirjoittavat sitten täyttä paskaa, niin saavat kyllä rauhassa olla. Eli miten sä pistäsit nyt tämän, näinkö: 16-17vuotias ei ole enää lapsi 34-vuotiaan miehen kanssa parisuhteessa mutta kuitenkin alle täysi-ikäisenä eli alle 18-vuotiaana silti lapsi? Sinulla ei taida olla lapsia, kun sinulle olisi ok että 16-17vuotiaasi seurustelisi ja harrastaisi seksiä 34-vuotiaan miehen kanssa, se kellä on lapsia ja on täydellä järjellä varustettu niin tuo asia ei ole todellakaan ok.
 

Yhteistyössä