NOH; PALSTAN TÄYDELLISYYDET!!! Minkäikäisen vauvan SAA viedä yöhoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rusina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rusina

Vieras
Ilman että täällä heitetään mädillä kananmunilla?

KOSKA lapsi on sen ikäinen, että se voi olla yötä rakkaitten isovanhempiensa luona ESIMERKIKSI?

10 vuotiaana? 15 vuotiaana?

PERUSTELE MIELIPITEESI!

 
no siis minä sanon, että sitten kun vanhemmat ovat sitä mieltä että lapsen voi viedä yökylään.

Meillä tulee olemaan varmaan n 10kk, kun menee yökylään ekan kerran

en kyl pidä itseäni täydellisenä, mutta vastaampa silti.
 
Se riippuu ihan täysin mitä äiti tekee. Jos äiti menee synnyttämään seuraavaa lasta, saa lapsi olla yökylässä vaikka jo 10kk ikäsenä. Mutta jos äiti menee ryyppäämään, saa se mennä vasta kun lapsi on 18v. Ja sillonkin vaan jos se tuntuu lapsesta itsestään hyvältä.
 
Eikö ne niin täällä sano että sitten kun lapsi itse pyytää? Yleensä vielä lisäperusteluna että äiti ei voi olla erossa lapsesta.

Meillä oli ekan kerran 5,5 kk ikäsenä ja hyvin meni. Mutta ei tarvinnutkaan jättää vieraalle, vaan isovanhemmille jotka on olleet aktiivisesti lapsen elämässä alusta asti. Sen ymmärrän ettei vieraammalle jätä, en mäkään jättäisi. Kaikilla ei ole luotettavia vahteja lähellä.
 
itse annoin esikoisen 5kuisena kun isovanhemmat vinkui, kuopuksen kanssa osasin ajatella lastani enemmän ja annoin 2-vuotiaana, tosin eivät he enää kuopusta vinkuneetkaan, kun oli jo 4. lapsenlapsi, esikoiseni oli ensimmäinen.
 
no eiks se palstan melipide ollut että yö per ikävuosi, eli yksivuotias voi olla yhden yön kylässä...
Itsellä esikoinen meni mummolaan 8,5kk ikäisenä, heti kun olin imetyksen lopettanut. Kuopus nyt 1v4kk eikä ole ollut yökylässä...
Mutta jos eivät olisi olleet rintaruokinnalla, olisin takuulla hyödyntänyt ekoina kuukausina mahdollisuutta laittaa välillä mummolaan yöksi
 

Yhteistyössä