7
7thHeaven
Vieras
Perjantain kunniaksi. Voi jumalavita jotta ärsyttää, keittää, ottaa päähän ja vituttaa ihmiset, joiden on pakko kilpailla kaikessa. Ja nimenomaan näissä negatiivisissa asioissa.
"Oon vähän väsyny ku olin koko viikon kuumeessa"
"AIJAA no MÄ olin KEUHKOKUUMEESSA!!"
"Olen tosi huolissani lapsestani, jolla on jatkuvasti korvatulehduksia ja räkätautia"
"No mut MUN lapsella on syöpä että ole onnellinen äläkä valita pienistä!!!"
Jos tällä "no mutta mullapa on asiat vielä pahemmin!" mentaliteetilla lähdetään liikkeelle, mitä esimerkiksi tuon syöpälapsen vanhemminlle pitäisi sanoa, "no olkaa onnellisia että teidän lapsi on vielä elossa!!" ja vastaavasti tälle "no ole onnellinen että sun lapsi kuoli sairauteen eikä sitä polttomurhattu!!" ?
Mitä nämä ihmiset haluavat, sääliä? Apua? Tukea? Huomiota? Onko niin vaikeaa kuunnella edes se sekunti jonkun toisen fiiliksiä ja mahdollisesti edes yrittää ymmärtää, sen sijaan että korjaa potin omalla 'vielä kamalammalla' kohtalollaan..
Minä minä minä minä minö miä me mun meidän ja MURRR!!!
Kiitos. Jokatapauksessa hyvä perjantai tulossa, eikö
[video=youtube;cR2XilcGYOo]http://www.youtube.com/watch?v=cR2XilcGYOo&feature=related[/video]
"Oon vähän väsyny ku olin koko viikon kuumeessa"
"AIJAA no MÄ olin KEUHKOKUUMEESSA!!"
"Olen tosi huolissani lapsestani, jolla on jatkuvasti korvatulehduksia ja räkätautia"
"No mut MUN lapsella on syöpä että ole onnellinen äläkä valita pienistä!!!"
Jos tällä "no mutta mullapa on asiat vielä pahemmin!" mentaliteetilla lähdetään liikkeelle, mitä esimerkiksi tuon syöpälapsen vanhemminlle pitäisi sanoa, "no olkaa onnellisia että teidän lapsi on vielä elossa!!" ja vastaavasti tälle "no ole onnellinen että sun lapsi kuoli sairauteen eikä sitä polttomurhattu!!" ?
Mitä nämä ihmiset haluavat, sääliä? Apua? Tukea? Huomiota? Onko niin vaikeaa kuunnella edes se sekunti jonkun toisen fiiliksiä ja mahdollisesti edes yrittää ymmärtää, sen sijaan että korjaa potin omalla 'vielä kamalammalla' kohtalollaan..
Minä minä minä minä minö miä me mun meidän ja MURRR!!!
Kiitos. Jokatapauksessa hyvä perjantai tulossa, eikö
[video=youtube;cR2XilcGYOo]http://www.youtube.com/watch?v=cR2XilcGYOo&feature=related[/video]