nimi josta ajattelit,että voi lapsi raukkaa..

  • Viestiketjun aloittaja daniela
  • Ensimmäinen viesti
iitulainen
Kukaan ei ole vielä maininnut nimeä HILLEVI!!! Se on mielestäni maailman kauhein nimi!!!!! Ehkä siksi, etttä se on oma nimeni ja minulle on sitten aina laulettu laulua Saku Sammakko kosio matkallaan.......... Ei kiva juttu, ei ollenkaan.
 
NR
Mun on pakko ihmetellä kun moni tuntuu tuntevan Nicoliina nimisiä, sillä meitä on vaan kaks suomessa, toinen on mua nuorempi. Eli siis hei, täällä on vissiin joku joka tuntee mut :D
 
Vieras
Onko todellista ettei meidän tyttöjen nimiä oo näkynyt listalla?? Ei ensimmäisiä eikä toisia nimiä. Tai sitten meni multa ohi. :D

Omaa mielipidettä; en tykkää tekohienoista nimistä, c-nimistä enkä tosi kummallisista. Erikoinen saakin vähän olla mutta ei minusta liian. Tulee helposti taakka lapselle.
 
jaanuska
Mä olen törmännyt viimeaikoina usein Jan- -tyylisiin nimiin. Esim. Jan-Sebastian, Jan-Mikael. Mielestäni jotenkin epäkäytännöllinen nimi ja turhan hienosteleva. Vielä jos sattuu lapsonen olemaan vähän kurittomampi tapaus, niin on siinä vanhemmilla kiva huudella ja komentaa koko ajan lastaan noin hankalalla nimellä.
 
turhaakin turhempi
En inhoa nimeä mutta ihmettelen suosiota kovasti: Rasmus. Siis mikä nimi tuo nyt on? Ymmärrän vaikka lemmikkimarsulla mutta ihmislapsella.
Ei istu nimi kenellekkään, on vaikea sanoa (no joo) ja on muutenkin niin irrallinen.
Myös Nestori on kummallinen nimi.
 

Yhteistyössä