nimi josta ajattelit,että voi lapsi raukkaa..

  • Viestiketjun aloittaja daniela
  • Ensimmäinen viesti
Moonbell
Tutteli, piltti, Taisto, Voitto, Hiski, Rambo, Jesus, Elvis, Jupiter, Mars, Manne....

Näitä on valitettavan monta... Ja sitten oli yks nainen nimeltä Aurora Borealis. Sukunimi oli muistaakseni joku tavallinen.
 
Aranel
mun poikani on Henno Leonardo mikä saattaa jonkun mielestä olla aika kaamea nimi, mut mie tykkäilen. Sukulaisille oli aika järkytys. Onneks sukunimi on nimeen sattuva. Jos olisi oma entinen sukunimeni niin tuo nimi olisi aika kamala, mutta miehen sukunimeen sopii kuin nyrkki silmään.

Ja niitä kauheita nimi on mun mielestä Fabio, Fabian, Jesus Maria, Kyllikki, Helmeri ja törmäsimpä netissä nimeen Kalle Hermanni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .....................:
Joo, miettikää nyt, miten hyvin istuu nimi Nuppu jollekin vanhalle mummolle. "Nuppu, laitahan ne tekohampaat sieltä lasista suuhun..." Onhan se Nuppu pikkuvauvalle tosi söpö lempinimi, mutta että aikuiselle naiselle tai vanhukselle :eek:

 
lily c
ennen uloslähtöä jatkan : vauva, teini, mies, nuppu, otto (0=automaatti) . vaikka vanhemmat antavat nimen rakkaudella, aina siinä touhussa ei ajatella.. kuvitelkaa 15-vuotiasta joka esittäytyy : " moi, olen vauva" tai 6-vuotiasta " mun nimi on teini".. siis apua! :(
 
berttis
Aikoinaan opiskellessa törmäsin kahteen vanhaan mieheen joiden nimet olivat
Tauno Tampio ja Uuno Tampio.
KAinuussa tuo Tampio yleinen sukunimi. Eka kertaa kuullessa laittoi hymyilyttään, ainakin silloin meidän nuorten keskuudessa noilla etunimillä tarkoitettiin "vähän tyhmää" ja tuo sukunimi myös tarkoitti samaa....

Ja tiedän virossa asuvan suomalaisen naisen aviomiehen nimen olevan Kalju Muna. Kalju etunimi ja Muna sukunimi. Säälittää, saa varmaan Suomessa naurunpyrskähdyksiä vastaan itsensä esitellessään...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .....................:
Joo, miettikää nyt, miten hyvin istuu nimi Nuppu jollekin vanhalle mummolle. "Nuppu, laitahan ne tekohampaat sieltä lasista suuhun..." Onhan se Nuppu pikkuvauvalle tosi söpö lempinimi, mutta että aikuiselle naiselle tai vanhukselle :eek:
Mä tunsin aikoinani yhdessä työpaikassa naisen, joka oli lempinimeltään Nuppu. En edes muista ihmisen oikeaa nimeä ja tuo Nuppu istui sille kuin nenä päähän :)vaikka olikin yli 60v ja liki 180cm.

 

Yhteistyössä