neljäs lapsi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smail
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

smail

Uusi jäsen
24.05.2005
16
0
1
Heippa! Meillä on 3 ihanaa lasta,joista nuorin on vielä ihan vauva. paljon on työtä hoitamisessa yms,tietenki iloakin..olen joa ajatellut vakavissani, vieläkö uusi vauva olis mahdollinen? Miten te neljän tai useamman lapsen äidit olette kokeneet, ajatelleet kolmannen jälkeen jne? ois vaan kiva kuulla kokemuksia!

Meillä lapset 5½v, 3v ja 1v3kk ja nyt on la 4.11.05. Eli lapsille tulee aika vähän ikäeroa mutta ei tuo hurjalta silti tunnu, mukavaa on saada lisää lapsia. Ite oon ollu ekan lapsen syntymästä saakka kotiäitinä, joten tulot on tosi pienet, vain kotihoidontuki nuorimmasta sekä sitten äitiyspvraha. Mies oli pitkällä sairaslomalla (2½vuotta) ja vasta aloittanut työt. Mutta hyvin pärjätään silti.

Itsellä ei tulisi ainakaan nyt mieleen tehdä neljättä.. Kaksi nuorempaa kiinni minussa ja hirveät uhmat kaikille. Pitää ajatella itseään, kun lapset alkavat tulkuttaa ja kokeilla hermoja tosissaan.. mut toivottavasti sulla menee kaikki hyvin :)

Minun kaksi ensimmäistä syntyi 1v2kk ikäerolla ja sanoin etten ikinä halua lisää lapsia.... Nyt lapset ovat 7- ja 6-vuotiaat ja huomenna olisi meidän kuopuksen laskettuaika. Noin ajatuksen tasolla olen pyöritellyt ajatusta neljännestä :D että jaksaisikohan sitä - aika näyttää. Never say never! ;)

Yhteistyössä