H
hullu minä
Vieras
Hei! Mulla on kolme ihanaa lasta, joista nuorin on puolivuotias maailman ihanin ja helpoin vauva. (Kaikki vauvani ovat olleet upeita syöjiä ja nukkujia.) En ollut koskaan ajatellut aktiivisesti neljättä lasta, mutta nyt olen saanut sellaisen homman päähäni. Mieheni on täysin lapsihullu ja olisi valmis vaikka seitsemän isäksi.
Talous on kunnossa, asunto ja duuni OK. Kai jostakin autojakin saa 6-henkiselle perheelle. Kaikki edellytykset on siis hyvät, mutta jokin pelottaa. Tietysti mielessä usein käy, että kun on saatu jo kolme tervettä lasta, niin voiko kaikki todella mennä vielä yhtä hyvin neljännellä kerralla. Mites te muut olette neljän kanssa pärjäilleet?
Talous on kunnossa, asunto ja duuni OK. Kai jostakin autojakin saa 6-henkiselle perheelle. Kaikki edellytykset on siis hyvät, mutta jokin pelottaa. Tietysti mielessä usein käy, että kun on saatu jo kolme tervettä lasta, niin voiko kaikki todella mennä vielä yhtä hyvin neljännellä kerralla. Mites te muut olette neljän kanssa pärjäilleet?