Haluan neljännen lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu minä

Vieras
Hei! Mulla on kolme ihanaa lasta, joista nuorin on puolivuotias maailman ihanin ja helpoin vauva. (Kaikki vauvani ovat olleet upeita syöjiä ja nukkujia.) En ollut koskaan ajatellut aktiivisesti neljättä lasta, mutta nyt olen saanut sellaisen homman päähäni. Mieheni on täysin lapsihullu ja olisi valmis vaikka seitsemän isäksi.

Talous on kunnossa, asunto ja duuni OK. Kai jostakin autojakin saa 6-henkiselle perheelle. Kaikki edellytykset on siis hyvät, mutta jokin pelottaa. Tietysti mielessä usein käy, että kun on saatu jo kolme tervettä lasta, niin voiko kaikki todella mennä vielä yhtä hyvin neljännellä kerralla. Mites te muut olette neljän kanssa pärjäilleet?

Parempi antaa palaa, jos mietityttää vähänkin. Enemmän sulle jää kysymyksiä, jos et toteuttanut haavetta kuin että vaan rohkeasti katsoisit kortin, jonka haluat katsoa. Onhan sitä nyt maailmassa kummempaakin sattunut kuin avioliittoon syntynyt neljäs lapsi.

Minäkin hullu haaveilen neljännestä, vaikka kolmenkin kanssa on ajoittain rankkaa ;). Lisäksi on jo yhdellä lapsella raskausajan komplikaatioden takia (ei perinnöllistä, huono tuuri syynä) monenlaista vammaa ja yksi keskenmenokin on lasten välillä ollut.

Mies vaan hannaa vähän vastaan...

Meil oli sama tilanne, mut tää neljäs onkin atooppinen korvalapsi, joka huutaa 2 tuntia joka yö vielä 3-vuotiaanakin... mutta eiköhän tästä selvitä. Valloittava lapsi kaikenkaikkiaan :)

Yhteistyössä