* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Palailee murheen aallosta kirjoittelemaan. Hoidan viisivuotiasta siskontyttöä (ainoa lapsi) ja se saa vakuuttuneeksi, että meidän on PAKKO saada neljäs niin, että siitä on tämän kolmosen kaveriksi iän puolesta. Järki lähtee, kun tuo tyttö roikkuu helmoissa koko ajan tinkaa tekemistä ja pelaamaan ja katsomaan ja sinne ja tänne. Joo, ei varmaan kaikki ilman pienen ikäeron sisaruskaveria jääneistä tule tuommoisia, mutta en halua ottaa edes sitä riskiä...
Mulla menossa nyt 30/? ja menkat varmaan parin päivän sisään tulee. Huoh! Ovis oli siis jo kp 18,joten en tiiä kuinka pitkä kierto nyt on sitten. Ei mitään tsansseja kuitenkaan olla raskaana.

Nyt pitää kyllä sanoa yks juttu: Nimittäin olen ERITTÄIN paljon eri mieltä kuin sinä Fourth Gift siitä, että jäisi hyvin käteen rahaa perhepäivähoitajan hommista. Se on todellakin kutsumustyö!!! Niin paska palkka kuin ikinä voi olla, ei työkavereita vaan lauma lapsia, jotka pitää päästää hajottamaan sun kotia ja joitten vanhemmat voi tuoda aamukuudelta ja hakea iltaseitsemältä. Nyt saa sentään rahaa omistakin lapsista, jos ovat siinä samassa, mutta kulukorvauksetkin on aivan ääpättömät ja jälkeen jääneet. Että todellakin hattua nostan ja korkealle, jos joku (Äiti maa:heart:)siihen hommaan vielä noilla ehdoilla lähtee (entistä vähemmän koko ajan). Pitää todella tykätä lapsista, että on mielekästä. Perhepäivähoitajat on kaikilla mittareilla aliarvostettuja, ja raha on yksi niistä. En ymmärrä miten se,että "kotona voi olla" tekee työstä semmoista, ettei siitä tarvi maksaa juuri mitään, kun se on yks syy, miksi se on niin epäsuosittua ja raskasta...

Oltiin kanssa ostamassa muuten imuria ja itse katselin noita pölypussittomia ja myyjä sanoi, että niissä ei ole kunnolla tehoja pölypussittomuuden vuoksi. En tosin tiiä puhuiko Dysonista vai yleisesti, mutta heilläkin siis näitä pölypussittomia oli. Pirkassa oli muuten juttu, koekäytössä järjettömän kallis dyson ja oli mennyt RIKKI kahdessa viikossa... Toisethan niitä hulluna kehuu, mutta on vaikea uskoa, että se ois kaks kertaa yhtä hyvä kuin joku Miele, kun hinta on tuplat...
Omassa imurissa suulake teipattu jeesusteipillä, kun muuttoon ei enää ole kauaa ja keskuspöläri uudessa talossa odottaa. Sen kanssa imuroiminen onkin sitten mielenkiintoista. Noh, ihan sama, kahlataan vaikka paskassa muuttoon asti. :D

Onnea pikkumami!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Wandii. =)

Ihan mahtista jos murheen kuohusta pääset nousemaan tänne taas :heart:. Mä olen ollut ihan huolissani kun mein pinkka on niin hiljanen ja väki vähenee :LOL:(mikä tietty onkin tarkotus) Ja jospa se tämä tuleva kierto sitten sinunkin kohdallasi on se the bingo, ellei jo tääkin, mistäs niistä tietää. :) Oliskin huippys ylläri!

Luin muuten sitä ihan samaa vertailua tossa kun pirkka viikolla tuli. Hassua, dysonista vissiin joko tykkäät tai et tykkää. Mitään siltä väliltä en oo kuullu tai lukenu. Omaa kokemusta ei oo. Ooh, keskusimppari on varmaan näpsä,tosin saisin senkin varmaan jotenkin ihan tukkoon. Imurit ei oikein musta tykkää.: /
 
Onnittelut plussanneille!

Mie oon myös toiminut pph:na. Aloitin esikoisen ollessa 7kk ikäinen ja heti uudelleen kun keskimmäinen oli 8kk ikäinen ja nyt kolmas on sen 8kk ikäinen, mutta en aio palata enää tekemään sitä hommaa. Tein sitä ainoastaan sen takia, että saan kasvattaa omat muksut kotona ja samalla heille on kavereita.. mutta rahallisesti nyt ei todellakaan hyödytä sitä tehdä. On tosiaan kutsumusammatti ja vastuuhan on todella suuri.. siihen nähden palkka olematon. Mutta nyt sitten puntaroin, mitä täs tekis.. olis jotain pakko päättää.. lapset hoitoon - ite töihin - koko päiväseksi vaiko osapäiväseksi.. voih plääh, sanon minä.

Itsellä on niin sellainen olo, että raskaana tässä ollaan.. mutta en tiedä ollenkaan millainen kierto mulla on. Helmikuussa mulla tuli ruskehtavaa vuotoa pyyhkiessä, ajattelin jo että nyt ne alkaa.. odotin maaliskuuta, ei mitään ja vieläkään mitään.. r-testit näyttää haamua tai viivanpaikkaa tai sit viiva mystisesti katoaa testin kuivuttua. HUoh..

Toivotan teille hyvää pääsiäistä ja etenkin pupuilkaa kunnolla! Puhallan plussatuulia! :D

Manzu
 
Kiirastorstain iltaa kaikille!

Meikäläinen tänne sitten takaisin palailee pikku hiljaa..., että kyllä mä täällä sun seurana olen Äiti maa!! Eilen tk:n lääkäri ultrasi ja löytyi sikiö, mutta ei vastannut viikkoja (lähes viikon pienempi) eikä sykettä, tänään käytiin nyt yksityisellä varmistamassa että kyseessä on kkm :'( Nyt odotellaan, että vuoto alkaisi itsestään ja tuolla kalenterissa odottaa kahden viikon päähän se neukkulääkärin kontrolliaika varoiksi, jos ei vuoto ole sitä ennen alkanut!

Onnea plussanneille :heart:

Nyt sohvan nurkkaan mässyttämään omaa oloaan :ashamed:
 
Voi ei natusanien kyllä todellakaan toivoisi enää teitä jo "lähteneitä" täällä näkeväni :'( :hug: Voi itkunen, meillä onkin useammalla tässäkin pinkassa km. Helkatti meitiä, ei sitä toivoisi ei sitten kenellekkään.
Mun tuli nyt ihan kamala olo tosta tekstistäni :headwall:
 
Nooh nooh Äiti maa, mä olen jotenkin nyt varmaan seko päästäni..., mutta vielä ei ole ainakaan mitenkään hirmuisen huono fiilis... olihan meijän "jo aikakin" oma osuutemme noihin tilastoihin tehdä.... eli jotenkin oli vaan jo jokunen aika sitten olo, ettei kaikki ole kunnossa. Mullahan ei tiettävästi ole koskaaan aikaisemmin ollut minkäänlaista keskenmenoa.... yksi epäily kyllä, mutta ei varmuutta koskaan saatu niin ei ole kirjoissa eikä kansissa vaikka lääkärissä kävin.

Mä ajattelen tämän nyt niin, että luonto otti heikon, elämään kykenemättömän..., mulle helpompi näin, en olisi rv 12 tai 20+ pystynyt enää keskeytystä tekemään vaikka olisi diagnoosi ollut mikä :ashamed: ja koskaan en tämän pienen sykettä edes ehtinyt näkemään niin sekin ehkä osaltaan helpottaa... Katsotaan kun hanat aukeaa niin mikä sitten on tilanne :kieh:

Ai niin, tuossa saunassa ollessa tuli mieleen, että vieläkö mä neljättä kuumeilen vaiko jo viidettä?? :|

Mutta nyt pääsiäisen viettoon parhaan kykyni mukaan :D
 
Unohtu sanoa: Kiitos kaikille lohduttavista sanoista, luin ne kaikki ja ne auttaa! :heart:

Natusani: Me ollaan nyt samassa veneessä. Ite en kyllä laskenu tuota keskenmennyttä, kun oli niin alussa. Että neljättä kai tässä...
Mulla ainakin tuli se suru vähän jälkijunassa. Siis oikeastaan vasta nyt kunnolla, kun on mennyt jo kolme (kaksi ovuloitua) kiertoa ja en ole vielä raskaana. Tuli semmoinen olo, että minä niin olisin halunnut sen heinäkuun vauvan, miksi se ei voinut syntyä. :'(
Heti alkuitkujen jälkee tuli semmoinen taisteluasenne, että kyllä se tästä, mutta sitten kynnettiin tosi syvällä.

Uskon, että syy siihen, miksi niitä tässä ketjussa esiintyy, siis keskenmenoja, on se, että mitä enemmän on raskauksia takana, sitä todennäköisemmin on myös keskenmenoja joukossa. Näin ainakin mulle on kerrottu. Ja ilmeisesti kun kilsoja on äitillä lasissa, niin munasolut ei ole enää ihan niin priimaa kuin kakskymppisenä...
Vaikka eihän se lohduta.Itsekin muistan miettineeni, että näinkö vain saan neljä lasta ilman ainuttakaan keskenmenoa, kun ne on kuitenkin niin yleisiä. Enpä saanut...

Mutta hali sulle, voin kertoa täällä tai yksärillä omasta tyhjennyskokemuksesta, jos haluat siihen vertaistukea. :hug: Tuolla keskenmenon jälkeen yrittävien pinossa on kanssa hyvin asiasta tietäviä, sieltä sain tukea omaan olooni silloin.
 
natusani:Mä oon tämmönen taikauskoinen höppänä, niin tuli heti olo et noni, manasimpa sitten oikein :ashamed:
Toivottavasti pääset yhtä helposti yli kun minä. Vaikka no, mähän en viimeseenkään asti edes uskonu olevani raskaana ja olinkokaan sitten kun sen hipasun verran edes. Jos myöhemmin olisi kesken mennyt niin en tiedä miten nuppi sitten olisi kestänyt. Ja neljättä kuumeilen edelleen :) Minen pinkkaa vaihda ellei pakko ole :D
:hug: vielä sinulle.

Wandii:Täälä nää mammat painaa sata lasissa vaikka kilometrit huutaa :LOL: Ei vaa, nuoriahan me vielä kaikki ollaan. Joskus se vaan poikkeus tekee säännön, hyvää ei meille ilmeisesti anneta liian helposti. :) Ja mitä tohon ikään vielä tulee, nykyään ne ensisynnyttäjät taitaa olla tätä meitin ikää aika monikin..

Nyt kahvia koneeseen, muksuille aamupalaa ja odottamaan simpsonit maratonia! :LOL:

(btw. jos mun tekstini joskus on täynnä virheitä ja sekavaa niin se tarkoittaa sitä, et mamma maa on ollu kiiruinen ja lievä lukihäiriö on ottanu vallan..)
 
Voihan : / Iso halaus kaikille keskenmenon kokeneille. Itkettää kun vain ajattelen, millainen tunnemyrsky se voi olla. Sanoinkin miehelle tässä männä iltana, että mitä se haittaa jos alkaa jo yrittämään, kuitenkin menee kesken (pessimisti minussa nostaa päätään)...:( Olen sen jo kolmatta yrittäessä kokenut, km tuli raskausviikolla 18+3. Näin jälkeenpäin ajateltuna, en juurikaan muista päivistäni mitään, en niistä kahdesta kaavinnasta enkä muustakaan. Mutta nummero 3 antoi merkin itsestään vapunpäivänä :) ja siitä se elämä alkoi taas voittamaan. Ja nyt kun haluan vielä neljättä yrittää, niin ei uskalla toivoa paljoakaan.

Mutta menipähän pari päivää sitten tuskastellessa, että mikä on kun kaikki etoo. Varsinkin iltaisin. Ja tosiaan vastahan mie tällä viikolla kävin siellä kierukan poistossa. Oisko oma hormonaalinen toiminta sekaisin? Kun eihän niiden kierukan hormonien pitänyt vaikuttaa kuin paikallisesti? Ja aina touhujen jälkeen, veristä vuotoa pikkuhousunsuojallinen tai kaksi. Oispa ihana kun tulisi jo ensimmäiset kunnon mänkkärät niin tietäisi olla varma varmemmista päivistä. Vaikka lääkäri kyllä mainitsi, että niitä, jotka niihin uskoo, kutsutaan vanhemmiksi! Tähän luottaen.... :whistle:

Aurinkoista pääsiäistä!
 
Mä en keskenmenoja laske lapsiksi, eihän siinä ole synnytettykään. Seuraava raskaus on mulle kuudes, mutta silti tässä neljättä lasta toivotaan. Enkelin kyllä lapseksi lasken, mutta se olikin synnytys, ei km.

Ovisaika käsillä, peitot heilunut jo viikon ajan jokatoinen päivä ;)

Pahottelut vielä natusanille että jouduit tänne palaamaan sinäkin :(
Ja ihana kuulla pitkästä aikaa Wandiista :wave:
 
heipähei :)

palaan sanomaan osanottoni menettäneille... :ashamed:

mutta myös onnittelut pikkumamille :)

ja wandiille perhepäivähoitajan työstä mulla tuntipalkaksi on määritelty päälle 9e, joka on täsmälleen sama kuin ollessani kaupassa, tekohymy naamalla, ja kuuntelee valituksia ja toki joskus kivojakin juttuja...
MUTTA, mun mielestä neljän euron kulukorvaus päivässä ruuasta on riittävä. ainakin näillä lapsilla mitä mä hoitelen,ja saisin saman tunti-palkan kaupassakin. ylitöitä tulee, mutta nykyään pph:lla on 40h:n viikko/työaikalaki, ylityöt saat vapaana tai rahana, 30%:n korotuksella. ei siis paha ollenkaan :) nytkin tiedossa 14 päivää pelkkiä ylityö-vapaita :) plus kesälomat päälle :)
saan olla omien tenavien kanssa kotona, enkä todellakaan anna hajottaa paikkoja. hoitolapset leikkii tasan yhdessä huoneessa, tietyt lelut on käytössä, tietyille alueille ei ole lupaa ottaa askeltakaan. kämppä pysyy suht siistinä kun ei koko taloa levitetä päivän aikana.
kutsumus taitaa olla koska ite nautin työstäni täysin. hermot on välillä tiukilla jos on känkkäränkkä tullu mukaan hoitoon, mutta kaikesta selvitään. eikös niitä huonoja päiviä ole kaikilla ja kaikissa työpaikoissa :) vaikka päivässä voi olla 11 tunnin työt, niin kaksi tuntia siitä on kuitenkin ehdoton lepoaika, lapset joko nukkuu tai sitten vain lepäävät. sinä aikana se on minun aikaani, syön, lepuutan ajatuksiani, pesen pyykkiä tai siivoskelen, teen välipalat ja illan ruuan valmiiksi.
ja mikä parasta tässä työssä saa ulkoilla :) mä niin vihasin palveluammateissa olla kaupassa, seinien sisällä, ei välttämättä ainuttakaan ikkunaa, että edes NÄKISI aurinkoa päivän aikana. nyt mä saan olla ulkona satoi tai paistoi. saan leikkiä lumessa lasten kanssa, tai haravoida lehtiä kun ne karaa ympäri pihaa :) leikkipuisto on vartin kävelymatkan päässä. ei hankaluus sekään.
kumoan täysin myös tuon ettei ole työkavereita näköpiirissä.
meillä on. meillä on aivan loistava tiimi, yhteishenki on verraton! nähdään vaikka joka päivä jos halutaan/ehditään . vuorotellen treffit puistossa tai jonkun hoitajan pihalla. meitä on minun lisäksi kuusi hoitajaa, ja aina vähintään kolme meistä on treffeillä aamupäivisin. termarissa kahvit mukana, joku tuo pullaa joskus tai jos on kokeillut jotain uutta leivonnais-reseptiä :) moni valittanut samaa ettei näe ketään ja että vaan sen oman hoitolauman kanssa on omalla pihalla. uskon sen olevan jokaisesta itsestään kiinni. tietenkin jos jossain peräkylillä asuu eikä naapurustossa ole ketään, niin ymmärrän siinä tapauksessa. me ainakin
viihdytään loistavasti myös vapaa-ajalla, joten mikäs tässä on töitä tehdessä kun ei ole mitään negatiivista palautetta antaa....
väsynyt olen tottakai välillä, ja vallankin nyt alkuraskauden aikana ollut toooosi väsy iltapäivisin, mutta kun vaan nappaa jotain suuhun ja lähtee karavaanin kanssa ulos, niin kyllä se siitä.
aika säätämistä on pukemiset ja syömiset, kun hoidossa ovat kaksi 1-vuotiasta ja kaksi 3-vuotiasta :) mutta joka päivästä on selvitty, ja lapset ei haluaisi meiltä päivän päätteeksi kotiinsa lähteä :)

tämä on mun juttuni, sen ovat lähimmät kaveritkin sanoneet :) ehkä joku päivä palaan asiakaspalveluun, ehkä en. nautin tästä ainakin nyt :)

jollekin tuo työ ei sovi, sehän on täysin ymmärrettävää. tässä on minun näkökantani päivittäisestä työstä jota teen, ja johon joka aamu herään oikein mieluusti :) harvemmin sitä kuitenkaan kotona olemisesta maksetaan näin kivasti. mulla jää käteen ateriakorvausten kanssa semmoset 1500e että mun mielestä se on ihan kivasti siihen nähden ettei ole työmatkoja, ei pakko tehdä minkään kaavan mukaan mitään, päivät saa suunnitella itse, ruuatkin. sitten kun laskee vielä mukaan kotihoidontuen yhdestä lapsesta (joka lasketaan siis mulle palkaksi), kolmesta lapsesta lapsilisät ja parista elatusmaksut (ja elatusmaksut minimin mukaan mutta kuitenkin saan.)niin tulen toimeen oikein hyvin :) palkka on sitten myös kuntakohtainen... että olen kiitollinen että tämä kunta maksaa näin hyvin :)

oikein plussaisia päiviä lopullekin joukolle :) äiti maa on varmaan se seuraava ;)

terveisin fourth gift ja pikkupalleroinen 6+1
 
Viimeksi muokattu:
ISO, lämpöinen lohtu:hug: km:n kokeneille.
Miullahin kävi juuri niin, että heti tyhjennyksen jälkeen nousi oikein raivo, jotta "kyllä tästä vielä"!!!..
..ja se suru tuli sitten viiveellä:'(..hyvä kuitenhin niin, ei jäänyt sydämen päälle painostavana kipuna.




Toivottelen kaikille tänne pinoon - Ihunaa Pääsiäisen aikaa ja ylläri pylläreitä kevääseen
 
Viimeksi muokattu:
Osanotto Natusanille!
Meistä onkin jo aika moni joutunut kokemaan keskenmenon. :ashamed:
Mulla suru tuli heti, pari-kolme päivää itkeä tihrustin. Sen jälkeen on mieli ollut maassa jokaisen nega testin jälkeen ja kelkkojen alkaessa.

Tällä hetkellä tilanne on se että, vatsaa on nipistellyt puolitoista viikkoa, eli oviksesta alkaen. Menkat pitäis alkaa tänään, ei kyllä yhtään tunnu siltä. Digitesti odottaa kotona, mutta kotiin olisi tarkoitus mennä vasta huomenna.

Hellunmartta YK 4 kp 24/24-28
 
Joko Hellu testasit!? =):heart:

Tääl on kädet kyynerpäihin asti ristissä plussan puolesta!:heart:

(.) Voi hyvää päivää kun mulla on taas vauhdikkaita unia. Me erottiin ja mä muutin lasten kanssa tampereelle. Mies kävi meille ostaas asunnon jostain ihan ydinkeskustasta ja mulla oli chihu kennel ja muksuja ei missään :D.. Ensinnäkään, mä en ikinä tampereelle muuttas, en ikinä alkais kasvattajaksi enkä kyllä lapsiakaan hukkais :LOL: Nää on ollu viimeaikoina tosi outoja ja monena yönä.
 
Nämä vatsakrampit mietityttää. :headwall: Oviksesta asti on munasarjoissa tuntunut satunnaisesti tuikkiva "kipu". Jostain syystä epäilen kuiten raskauden mahdollisuutta, mutta ajattelin tuon digin tehdä vasta tiistaiaamuna. Kävin kaupasta pregcheckin raskaustestiliuskat ja piti sekin vielä tehdä tälle päivää. Siinä olen näkevinäni haamun, hailakan kylläkin, mutta haamun. Näkyy selvemmin kuivuttua. Ehkä tässä on vielä toivoa.

Hellunmartta yk 4 kp 25/24-28
 
Vaikka ihan tositoimiin ei vielä päästäkkään, niin neljättä kyllä jo kuumeillaan. Tilannen on sellainen että miehen lääkityksen takia on nyt meneillään sellainen puhdistus jakso. Kesällä päästään sitten oikeasti yrittämään.
Ikää minulla on 29 vuotta ja lapset täyttää tänä keväänä 9, 7 ja 4 vuotta. Ajatuksena on, että jos meille vielä yksi lapsi tulisi niin se olisi sitten viimeinen.
Vauvakuume tuntuu voimistuvan joka päivä, vaikka ei se ole ollenkaan samanlaista kuin aikaisemmilla kerroilla.
 
Tervetuloa Alanna. :)

Ette ikinä arvaa, mitä minä oon tehny tänään... Porannut panelikattoon niin perkeleesti reikiä pikkuriikkisellä poranterällä ja sohinut kuituvaloja niistä pikku reikäsistä läpi. Juu, raksahommia taas. Olohuoneeseen tulee tähtitaivas ja kristalleja :heart: yhteensä noin kaksi sataa tähteä= 200 reikää sinne kattoon...
Mutta kyllä on niskat ihan kipeet ja pääkin, mokomasta touhusta. Huoh!

ON: Tänään meillä siis kp 33 ja ei näy menkkoja. Hmm. Alkaa jo epäilyttämään. Jos ovis oli niinkin aikaisin kuin kp 19, niin minusta pitäis kraanat olla jo auki tai tuhrua tai jotain merkkiä antaa. Toisaalta, paras odottaa rauhassa siihen kp 35 ja sitten jos ei ala, niin testiä kehiin.

Ja kyllä, olisin testannut jo, jos mulla olis testejä!!! Mut kun ei oo!!! :D
Olin niin varma hutikierrosta, etten hommannut ja nyt on apteekit ollu kiinni neljä päivää putkeen, ja täällä saa vain sitä apteekin omaa (joka mulle siis on antanut väärän plussan sen edellisen kierron roskisplussan lisäksi). Sitä en kyllä osta. Pitänee tilata netistä sitten tiistaina, jos ei ala vuotamaan. Vielä en jaksa oikein uskoa, etteikö alkais. Ja ne testit tulee sitten aikaisintaan keskiviikkona, todennäköisemmin torstaina. Juupaduu... :whistle:

Hellun Martta, peukut pystyssä myös sulle! :)
 
Moi pitkästä aikaa!
Mä en ole ehtinyt täällä käydä täällä kovin usein lukemassa tai kirjottamassa.
Nyt kuitenkin oli pakko kirjottaa kun luin natusanin kuulumiset. Palailee omat muistot mieleen... keskeytynyt keskenmeno vuosi sitten rv 16. Ja raskauden keskeytys sikiöpoikkeavuuden takia 7kk sitten rv 14+5. Nuo on olleet elämäni surullisimpia kokemuksia, eikä ne varmasti unohdu koskaan. Täällä muutkin kirjotteli keskenmenoista... halaukset teille kaikille. Täällä on siis yksi joka ihan varmasti tietää miltä se keskenmeno tuntuu.

Itelläni jo uusi kierto menossa. nyt kp 5 / 29 . Ja yk 6 lähti käyntiin! Eipä ole koskaan ennen tarvinnut vauvaa 4 kuukautta kauempaa yrittää. Mutta onhan tässä ikääkin jo enemmän...täytän kohta 32. Vanhuus iskee ihan todella!!!! :)
 
Kp 24. Eilen päiväpisusta testi näytti negaa ja alavatsaa juilikin mukavasti. No nyt kyllä ei mutta eiköhän tässä tätiä odotella ihan näille päiville. Nykyään haarukka ollutkin tuo 24-28..
Tervetuloa uusille ja peukkuja piinaajille!
 
Tervetuloa mukaan alanna.:)

Hellulle tsempitykset ja Wandii:lle kans!

Täälä kp 29/28-32 ja negan testasin aamulla. Mulla ei kyllä plussa näy ennen kun menkat on myöhässä mutta siltikin olo on kun maansa myyneellä :( Niin varma, et täti tulee. Vatsaa kourii vähän väliä ja tota stanan limaa on nyt koko ajan.. Mitähän hittoa sekin sitten edes on? Mä olen ymmärtänyt, et oviksesta menkkoihin olis kuivakausi. Ja tota limaa on tosiaan nyt ollu ihan riittämiin.. |O

Wandii: Katto kuulostaa älyttömän makeelta! Tarkennas vielä niitä kristalleja? Mimmosias ne on?
 
Iltoja!!

Kiitos kaikille :heart: Täällä nyt edelleen odotellaan sitä vuotoa alkavaksi...., kuinkahan kauan antavat odotuttaa? Milloin lähdetään lääkkeitä tai kaavintaa antamaan ja tekemään? Jotenkin turhauttavaa, kun ei pääse tekemään tätä "surutyötä" loppuun :/

Olisin kyllä todella kiinnostunut kuulemaan toisten kkm kokemuksista kun täällä tosiaan niitä meidänkin porukassa tuntuu löytyvän (ikävä kyllä :( ) Miten teillä muilla, onko tuo vuoto alkanut itsestään vai onko "jouduttu" avittamaan? Onko ollut kovinkin kivuliasta? Paljon menkka vuotoa runsaampaa? Niin paljon on päässä kysymyksiä mitä ei osannut tai älynnyt vielä silloin torstaina siellä yksityisellä kysyä :ashamed:

Tämä on jo noloa, mutta lueskelin kaikkien kirjoitukset omani jälkeen, mutta enpäs muista oliko jollain hyviäkin uutisia kerrottuna, mutta ainkin yksi uusikin oli seuraamme liittynyt TERVETULOA :wave:

Ja tosiaan, jos kohtalotoverit eivät tänne halua kirjoitella kaikkien luettavaksi omia kokemuksiaan kirjoitella niin yksäriä voipi pistelllä myöskin, kiitos!

natusani
 

Yhteistyössä