* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Peukkuja Keijulle haastatteluun!
Kokkelille halaus, on epäonnea kyllä tässä ketjussa kovasti ollut! Liekö meidän pitäisi muuttaa ketjun nimi jotenkin niin saatais huijattua tänne onneakin hiukan mukaan........
 
Voi ei kokkeli :( Jaksamista kovasti :hug:

Täällä kp 1 ja yhä elellään "yrittämättömässä" tilassa.. Tässä kierrossa laajennettiin "varmat päivä" koskemaan myös paria kuukautisia edeltävää päivää. Eli käviskö tässä niin, että hiljalleen laajennetaan "varmoja päiviä", ja jossain vaiheessa käy ns. vahinko :whistle: Kai tuo mies pitäisi ehkäisystä paremman huolen, jos olisi kovin huolissaan vauvan tulosta jo tässä vaiheessa.

ainomaija kp 1 / ei vielä yritystä, mutta kovaa kuumeilua!!
 
Voi ..kele. Täällä kerta valitettavasti on monta keskenmenon kokenutta...
Kauanko teidän on pitänyt odottaa, jotta ootte päässeet keskussairaalaan tarkastukseen/tyhjennykseen.
Eilen th totes, että sydänääntä ei löydy, liian pieni viikkoihin nähden eikä liiku. Mitään oireita ei ole, joten joudun odottaan maanantaihin asti. Voi ku osaas valehdella...
Mä saan ny sitte rääkyä vielä ens viikonkin silmät päästä.
Nyt olis vaan ollu hyvin vapaita, mut ens viikolla onkin sitten jo melkein täys työ viikko :(
Onko noista saanut sairaslomaa ? Mietiin vain, jos vuodan pahastikkin eikä meillä töis juurikaan kerkee istumaan.
 
Voi Kokkeli! :hug: :'( Niin epäreilua!

Tietenkin saa saikkua, ainakin tyhjennyspäiväksi ja varmaan voit saada seuraavankin päivän. Onhan sitä aika rikki sen jälkeen. Itse pääsin päivystyslähetteellä sisään heti seuraavana päivänä, mutta tämä onkin pieni paikka ja neuvolatäti on mulla pitkäaikainen ja ihana! :heart:
Sanot vaan maanantaina topakasti, että et halua itkeä seuraavaa viikkoa ja purskahdat itkuun (tulee varmaan ihan itsekseenkin). Ja että odottelu koettelee kovasti mielenterveyttä (ei tarvi edes valehdella).

Tyhjennys tulee menemään varmaan lääkkeillä ja nuin aikaisilla viikoilla ja uudelleensynnyttäjällä onnistuu varmasti hyvin. Otat kaikki särkylääkkeet, mitkä saat! Kiertopäivien laskun voit aloittaa tyhjennyspäivästä, siitä se taas lähtee. Jotkut raskautuu heti silloin alkavasta kierrosta uudelleen. :)
 
Tungen välikommenttini tähän ihan vaan tsempatakseni. Edellisen ekassa neuvolassa th yritti ultrata varalta seulojen verikokeiden viikkorajojen takia. Meni vähän vaikeeksi, totesi vaan, ettei tämä missään tapauksessa ainakaan isompi ole. En ees osannu mitään kysyä tai pelätä. Lääkärineuvolassa yli kahenviikon päästä ultrattiin seuraavan kerran, piti olla rv10+ mutta olikin 11pv pienempi. Th oli paikalla ja totesi vaan, ettei ollu sitten ihmekään, ettei viimeksi näkyny!
 
Tausta olen lähinnä seuraillut mutta nyt ajattelin pikaisesti (töihin lähtöön 5min aikaa) tulla kirjoittamaan kuulumisia. Elikkäs viime su juoksulenkin jälkeen alkoi melko kova alavatsakipu. Maha tuntui todella pinkeältä ja kipu oli kuukautiskipumaista mutta ei aaltoilevaa. Sitten keskiviikkona (kp 15) siihen lisäksi vielä vasemmalle puolelle melko kovat oviskivut. Koska se tasainen mahan jomotus tuntui vielä silloinkin, menin illalla lääkäriin. Sisätutkimuksessa ja vatsan päältä painelemalla ei löytynyt mitään kummempaa. Maanantaina katsotaan vielä varulta ultralla kystia tms. ajatellen.

No kas kummaa. Yks kaks kivut sitten sen lääkärin jälkeen loppuivat :whistle:. Eilen päivällä satunnaisesti hiukan jomotusta mutta ei mitään mainittavaa. Nyt siis kp 17 ja dpo 2 ja ei muuta kuin odotellaan =)
 
:headwall: ei menkkoja vieläkään. Aamulla tein Davidin puikkotestin ja nega on, muuten testinäyttö vaalenanpunainen, mutta kontrolliviiva punainen ja testiviiva valkoinen. Eli ei auta kuin odottaa että vuoto alkaa. Tämä vain on niin turhauttavaa. Ajatuksena oli että saatais kolmoselle seuraa pienellä ikäerolla ja sen jälkeen mie lähen uudelleen kouluttautumaan. Nyt kaikki suunnitelmat odottaa. :ashamed:

Hellunmartta yk 4 kp 30/24-28
 
Tervetuloa kerhoon hellu. Täälä kp 34/ 28-32 ja testiä nyt en ole sitten sen kp30 (?) tehnyt, paitsi tänään ovis testin joka kyllä plussa on heti, mutta empä silti raskauden mahdollisuuteen usko ollenkaan. Ja tollon kp 30 testi on puhdas nega. Se km teki vissiin isomminkin tepposiaan.:kieh:

Ja muuten aika samat aatokset, vaikka no, meillähän kuopuksen ja vauvan ikäero olisi se reilu 3v ollut mikä on paljon meille :D mutta nyt se tulee varmaan olemaan jo lähempänä 4v kun 3v.. : /
 
*mur-mur*:Mielelläni dippaisin mutta arvaappa onko mitään mihin pissiä! :D No ei oo ei.. Olen ollut niin tappio mielialalla etten oo viittiny ees mistään tilata, no eilen kyllä sitten tilasin kyllä. Täälä mein böndellä ei ole edes apteekki sunnuntaisin auki ja autokin on isännällä joten nyt vaan odotetaan..

*enkä mie siltikän usko*;)
 
Meidän esikoinen täytti tänään 9 vuotta. Iso tyttö jo. Jos nopeasti tärpää sitten kun päästään yrittämään tulee esikoisen ja kuopuksen ikäeroksi tulisi 10 vuotta. Mutta sitähän ei koskaan tiedä miten käy. Kaksi kertaa olen raskautunut parissa kuukaudessa, mutta tuota ensimmäistä tehtiin vuosi. Kunhan pääsisi jo yrittämään. Nyt kun on taas muistellut esikoisen syntymää tuntuu vauva kuume voimakkaammalta.

Yritystä odotellessa, alanna
 
Maanantai aamuja!

Täällä ei edelleenkään ole minkäänlaista vuotoa :( no ke olisi uusi neukkulääkäri ja sitä myöden sitten lähete tyhjennykseen. Nyt vaan päässä pyörii kaiken maailman tulehdusriskit ja jopa kohdun lopullinen menetys :ashamed: Taitaa mennä taas tämän rouvan ajatukset laidasta laitaan kun toisaalta sitä vielä kuitenkin jollain asteella elättelee toiveita jopa pienen sykkeiden löytymiselle vaikka järki jo sanoo muuta :|

Hei mikäs teidän piinailijoiden (hellu ja äiti maa ainakin, olikos muita???) tilanne on?? Äkkiä tänne kertomaan :wave:

Nyt jatkamaan touhuja....
 
Maanantaita!

Tervetuloa mukaan alanna!

Äiti maa kysyi minun opiskelu suunnitelmia, ajatuksena olisi opiskella lähihoitajaksi.

ON: Menkkoja ei näy, ei kuulu. Viime yönä oli jo sellaisia menkkatuntemuksia että melkein jo tuuletin että jes! uusi kierto, mutta ei vuotoa vieläkään. :headwall: Eilen testasin negan.

Hellunmartta yk 4 kp 33/24-
 
:hug: natusani:ainahan sitä sitten pelkää pahinta. Mutta toivotaan ja uskotaan et kaikki menee hyvin.

Hellu:mä oon kans jo useamman vuoden ajattelut lukea myös lähäriksi. Meillä olis mahdollisuus tässä työn ohella oppisopimuksella, mutta aloitus on vasta ens vuonna.. Ja mä todellakin toivon olevani äitiyslomalla siinä vaiheessa. Kun varmasti sitten myöhemminkin ehtii :)

kp 36/ 28-32 ja ei tätiä oo näkyny, eikä testejäkään. Tänäänkin ip niin tiukka etten ehdi apteekissa juosta ja isäntä vei taas auton :kieh: Noo, jos huomenna ei postilaatikkoon kopsahda tilatut niin sitten kyllä jo käyn apoteekissa. :)
 
Sulle käy Äiti maa näemmä samoin kuin mullekin.
Epätoivo ja epäusko=> ei osta testejä ja murjottaa=> menkat vaan jää tulematta => plussa!!!

Siis todella toivon kovasti, ihan kuin mur-mur. Sulle nyt se plussa! :heart:
 
Voi kun teillä muilla on ihanan jännät ajat menossa! :heart: Pidän teille peukkuja!

Ja kuitenkin tuntuu, että on jo niin vihreä kun muilla on jo tuossa vaiheessa. Ja kuitenkin niin jännässä muiden puolesta! Itselläni tulee tänään kaksi viikkoa siitä hormonikierukan poistosta. Ja alapäässä on kuivaa kuin saharan autiomaassa. Mie oon ihan jo unohtanut, että missä vaiheessa kiertoa sitä nyt sitten ollaan, kun on kuivaa. Ilmeisesti ennen ovulaatiota? Alavatsa on kyllä toisinaan melko kipeäkin, mutta mitään vuotoja ei tule, niin en ole niistä huolissaan.

Juurikin katsoin taas vauvan tarinaa neloselta, huoh. Näytti se synnytyskin niin helpolta. Ja se tunne kun vauva nostetaan rinnalle. Itku siitä pääsee joka kerta, vaikka se on tosiaan vain televisio-ohjelma :)

Aurinkoisin terveisin Vilipi ja menkkamasis (toivottavasti alkavat joskus, että pääsee sitten laskemaan päiviä)
 
Heippa!

Työhaastattelussa käyty, ja voi kuinka se olis mun paikka. Ensi viikolla varmaan ilmoittelevat. Olen tässä kattellut muitakin paikkoja ja aion niitä hakea.Meillä mies olis ihan vauvaa tekemässä, ja tämä on sille hiukan kovempi paikka:( Mä kuitenkin tarvin nyt jotain muuta, jotain ihan uutta elämääni. En halua hetkeen ajatella limoja ja kiertopäiviä yms.. jos paikan saan niin menen ja haen kuparikierukan. Joskus vielä mä haluan vauvan, mutta ajan pitää olla oikea, että voin nauttia täysillä siitä viimosesta pienenstä nyytistä. Ehkä moni asia mun elämässä tasoittuisi jos pääsisin töihin, liikkuminen ja syöminen yms....sitä kautta sitten varmaan mun hormooni-ongelmatkin poistuis.
Mä mielellään jäisin tänne pyörimään, vaikka en ihan täysillä kuumeilekkaan?! Haaveilen kyllä :))

Äiti maalle ja Hellun martalle hurjasti tsemppiä!!
 
Mut vois palauttaa takaisin listalle.
Paremmalla onnella varustettuna tällä kertaa.
En nyt ihan varma oo moneteenko yrityskertaan jäätiin, mut pieni muistikuva on , että ny olis jo 9 kerta.
Kiertokin saattaa olla sekaisin tyhjennyksen jälkeen, mutta toivottavasti kiertoväli pysyy lyhkäisenä.

Kokkeli......................kp ?/25-28......... .........yk 9... P-01,P-03,P-06

Plusssatuulia kevään puhureihin!
 

Yhteistyössä