Hei!
Ilmoittaudun mukaan neljännestä haaveilevien ryhmään! Joskus vuonna 07 olen viimeksi täällä kirjoitellut ja hieman pitää palautella mieleen, että kuinkas nämä kaikki kommervenkit teknisellä saralla toimii.
Siis asiaan. Meillä on mieheni kanssa t-01, p-03 ja t-07. Ja pitkään ajattelin, että kyllä kolme on ihan hyvä luku meille. Mutta kuinkas kävikään, mies jopa heltyi pari viikkoa sitten ajatukselle, että jos oikein kovasti haluan, niin voidaan yrittää. Tunnusti, että kyllähän se hellyttää kun ystävien vauvoja pitelee sylissä :heart: Tiukan keskustelun jälkeen (siis en halua vain yksin yrittää, pitää miehenkin olla valmis siihen) totesimme, että eiköhän sitä voi alkaa kesällä alkaa yrittämään
Eilen kävin sitten kovien vatsavaivojen takia yleislääkärin vastaanotolla, ja siellä minun suureksi yllätykseksi poistettiin kierukka, joka oli ollut mulla kuukautta vaille viisi vuotta! Lääkäri totesi, jotta taitaa olla tiensä päässä se kapistus ja aiheuttanut muutenkin munasarjoihin rakkuloita (?) ja muita epämääräisiä oireita. Että jospa se poisto sitten helpottaisi niitä kipuja. Arvatkaa vain lähdinkö suuren hämmennyksen vallitessa pois sieltä vastaanotolta
Eilen sitten vuoti melkoisen holahduksen kera verta, mutta tänään ei enää mitään. Kierto on siis vähän hukassa, tuli menkat kyllä ihan normisti kierukan aikanakin. Niukemmat vain.
Aikaisemmin kun on yritetty, niin ollaan menty ihan vain "tulee-jos-on-tullakseen"-menetelmällä. Ja neljästä kuuteen kuukauteen on mennyt ennen kuin on tärpännyt. Nyt on toki ikää minulla 30 ja miehellä 38, että saapa nähdä miten se sitten vaikuttaa. Toivon, että miehen innokas laihdutuskuuri ja minun vuosi sitten lopettama tupakinpoltto on vaikuttanut edullisesti
Toki itsekin voisin laihduttaa ja paljon, mutta pikku hiljaa, en osaa luopua kerralla kaikesta :ashamed:
Näkemisiin kaikille ja onnea yrityksiin! Tästä hyvillä mielin eteenpäin