nature babycare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amazigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ollut kolme vaippaikäistä viimeisen kolmen vuoden aikana ja voin sanoa rehellisesti että nämä vaipat menevät kärkisijoille, ei pelkästään ympäristöarvojen vuoksi, mutta myös laadun puolesta. Ollaan jo testattu vuosi sitten Sainsburysta ostettuna ja kiva että nyt löytyy myös Suomesta. Meillä kohta vaippa show ohi, mutta suosittelen tuleville käyttäjille...erittäin lämpimästi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja monikko isä:
Meillä on ollut kolme vaippaikäistä viimeisen kolmen vuoden aikana ja voin sanoa rehellisesti että nämä vaipat menevät kärkisijoille, ei pelkästään ympäristöarvojen vuoksi, mutta myös laadun puolesta. Ollaan jo testattu vuosi sitten Sainsburysta ostettuna ja kiva että nyt löytyy myös Suomesta. Meillä kohta vaippa show ohi, mutta suosittelen tuleville käyttäjille...erittäin lämpimästi!

Onko teillä stereot?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja monikko isä:
Meillä on ollut kolme vaippaikäistä viimeisen kolmen vuoden aikana ja voin sanoa rehellisesti että nämä vaipat menevät kärkisijoille, ei pelkästään ympäristöarvojen vuoksi, mutta myös laadun puolesta. Ollaan jo testattu vuosi sitten Sainsburysta ostettuna ja kiva että nyt löytyy myös Suomesta. Meillä kohta vaippa show ohi, mutta suosittelen tuleville käyttäjille...erittäin lämpimästi!

Onko teillä stereot?

Käytännössä tripat, eli Dolby Surround system :)
 
toimii paremmin ku mitkään muut. Meillä on housuvaipat käytössä, aivan loistavia! "Haittana" se että poju ei huomaa kakkaa ollenkaan vaipassa niin jos hajua ei tunnu, voi olla siellä kauankin... Liberoa käytettiin aiemmin ja oli heti menossa pesulle eikä istunut ollenkaan. Nyt ei mitään. Kakka menee tavallaan sellasten lärpäkkeitten alle. Kertaakaan ei oo falskannu. Ihanan ohuita ja hengittäviä kun ei oo muovia, ei oo kertaakaan ollu peppu nahkea.

Näitten ekologisuudesta on ollu puhetta että onko ne sitä loppujen lopuksi, mutta oli tai ei, kyllä ne iholle on varmasti parempia, ja tahdon lapselleni vain parasta. Hintakin on ainaki meidän kaupassa sama kuin liberolla.
 

Yhteistyössä