P
Pastori
Vieras
Kuuluuko niiden kulttuuriin jotenkin se, että lapset saavat riehua yömyöhään pihoilla? Mulla on ikkuna ollut auki koko kesän ja kuullut kuinka lapset kiljuu ja riehuu pihoilla, nuorimmat varmaan jotain 4-5 vuotiaita. Monesti on joku asiasta huomauttanut sillä tälläisella kerrostaloalueella äänet kuuluvat todella selvästi vaikka ne ikkunat olisivat kiinni. Mua ei henk.koht. haittaa, leikkikööt, mutta mietin onko tällä jotain kulttuuri perää..
Toinen juttu, mua ahdistaa yksi somali mies! Se on tullut mua häiritsemään muutamia kertoja kun olen ulkona, tulee hyvin liki puhumaan ja silittämään tukkaa!!!! Sii voi veeeeeeettu kuinka ärsyttävää kuinka ei voi alkaa jo tajuta, että ei koske! Viimeksi murahdin, että minkä hiton takia sitä mun tukkaani pitää koskea! Toinen vaan naureksii
Usein se on skidien kanssa ulkona, työntää rattaita tms. näyttäis olevan kivaa.. Mua kuvottaa koko tapaus.. Ja somali miehet on aika päälle käyviä noin muutenkin, voin sanoa kuinka kylmät väreet kulkee selkäpiissä kun joku katsoo, ne väreet menee inhosta.. Ne katsoo jotenkin niin irstaasti, en osaa selittää, siis halveksuvan irstaasti.. ääh, en mä tiedä.
Toinen juttu, mua ahdistaa yksi somali mies! Se on tullut mua häiritsemään muutamia kertoja kun olen ulkona, tulee hyvin liki puhumaan ja silittämään tukkaa!!!! Sii voi veeeeeeettu kuinka ärsyttävää kuinka ei voi alkaa jo tajuta, että ei koske! Viimeksi murahdin, että minkä hiton takia sitä mun tukkaani pitää koskea! Toinen vaan naureksii