Naisen menneisyys vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas ja taas on jollain todella huono itsetunto. Kannattaisi ennemmin keskittyä sen vahvistamiseen kuin naisen menneisyyden kaivelemiseen.

Olisit tyytyväinen, että seksielämänne on ok. Suurin osa miehistä valittaa, ettei se ole. Voit toki vaihtaa johonkin tiukkapipoiseen neitsykäiseenkin naisesi, mutta älä sitten tule uikuttamaan, että ainen pihtaa tai haluaa vain yhdessä asennossa.

No onhan se älytön määrä jos puhutaan sadoista, ei kymmenistä. Jos asia vaivaa sinua niin sitten se vaivaa. Mutta pakko sen vaivaamisen on loppua jos aiot jatkaa suhdetta tosi mielellä.

Jotenkin voisin hyväksyä naisen suuren seksikumppaneiden määrän, mutta eniten vaivaa, että nainen on "antanut" saadakseen vastiketta. Eikä tämä edes vaivaa naistani! Mielestäni sellainen on ihan silkkaa huoraamista. Ei kai sillä ole väliä, tekeekö sitä rahasta vai jostain muusta, kuten asumisesta tai lahjoista?

Onko naisten mielestä ihan ok antaa "tavaraa" tavarasta?

Alkuperäinen kirjoittaja mietityttää;30214827:
Jotenkin voisin hyväksyä naisen suuren seksikumppaneiden määrän, mutta eniten vaivaa, että nainen on "antanut" saadakseen vastiketta. Eikä tämä edes vaivaa naistani! Mielestäni sellainen on ihan silkkaa huoraamista. Ei kai sillä ole väliä, tekeekö sitä rahasta vai jostain muusta, kuten asumisesta tai lahjoista?

No miksi sä sitten olet sen kanssa, jos se kerran on sun mielestä huorannut?

Ja siis kyllä mä voin käydä mieheni kanssa kauppaa seksistä vähän niinkuin pilke silmäkulmassa. Tekeekö se minusta huonon ihmisen, kun annan miehelleni tavaraa tavarasta?

Tyhmä se on, joka antaa, ei se joka pyytää.

Ihan yhtä ok kuin miehistä on ok ottaa tavaraa tavarasta. Monista miehistä se tuntuu olevan ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja mietityttää;30211884:
En tiedä, onko useampien kanssa. Ei toivoakseni, kun kumminkin seurustellaan ja melko paljon vietetään aikaa yhdessä.

Jotenkin vain tulee välillä sellainen olo, että riitänkö. Hän on kertonut, että on joskus myös pettänyt suhteessa ollessaan. Itse en ikinä ole pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi ollutkin.

Itseäni mietityttää, että voiko nainen muuttua? Joskus sängyssä minusta tuntuu, että nainen tylsistyy ja hän ajattelee sitä, kuinka ihanaa seksiä hänellä on ollut jonkun toisen miehen kanssa.

Kannattaisko ihan keskustella sen sun naisesi kanssa? Kerrot suoraan, että sua painaa noi asiat ja kerrot samat asiat, mitä olet täällä palstalla kertonu. Luo ensinnäkin luottamusta, kun asiaa pohditte yhessä. Puhukaa, puhukaa hyvät ihmiset keskenänne asioista jotka vaivaa mieltä.

Kaikilla meillä on menneisyys, sitä ei voi jälkeenpäin muuttaa vaikka haluiskin. Menneisyys on menneisyyttä ja nyt elätte tätä päivää.

Minä lemppaisin pihalle naisen jolla on paljon seksipartnereita. Miksi? Siksi, että:

a) Hänen "toleranssinsa" tyydyttävään seksiin on vääristynyt,
b) Useat seksipartnerit kertovat sellaisesta arvomaailmasta, jota inhoan ja pidän epävakaana,
c) Haettaessa pitkäaikaista suhdetta tulisi varmistua nimenomaan siitä, että arvomaailmat kohtaavat ja että arvostus molemmin puolin on kunnossa.

Tietysti jos tarvitsee naisen johon tehdä ajoittain tarpeensa ilman sen kummempaa sitoutumista, niin go 4 it.

Muista, että naisen kertoma partinerimäärä pitää kertoa neljällä ja miehen kertoma partnerimäärä jakaa neljällä saadaksesi todellisemman luvun :)

Ymmärrän kyllä että epäilyttää, mutta kyllä, ihmiset voivat muuttua. Oleellista siinä on kuitenkin sen ihmisen oma tahto muuttua ja ellei koe tehneensä mitään väärää niin ei sitä tahtoa silloin oikein ole. Eli pitäisin tärkeimpänä sitä miten nainen suhtautuu itse omaan seksuaalihistoriaansa. Jotenkin kuulostaa että naisella on oma seksuaalisuus hukassa, tietynlainen tunteeton suhtautuminen seksiin. Seksuaalisuuden eheytyminen olisi tärkeää että parisuhde onnistuu. Muista ettei tällainen tunteettomuus sinusta johdu, eikä edes niistä edellisista seksipartnereista tm. vaan usein syy ko. käytökseen löytyy ihan sieltä lapsuudesta tai nuoruudesta saakka.

[QUOTE="yks";30216378]Ymmärrän kyllä että epäilyttää, mutta kyllä, ihmiset voivat muuttua. Oleellista siinä on kuitenkin sen ihmisen oma tahto muuttua ja ellei koe tehneensä mitään väärää niin ei sitä tahtoa silloin oikein ole.[/QUOTE]

Voi muuttua, mutta harva muuttuu. Kyse on vähän samasta asiasta kuin narkomaanien ja alkoholistien kanssa: mielihyvän tavoittelu vie järjen (ja arvot). Mielestäni kysymyksen voisi esittää myös siten, että haluatko seurustella nyt kuivilla olevan narkomaanin kanssa vai et?

Minä lemppaisin pihalle naisen jolla on paljon seksipartnereita. Miksi? Siksi, että:

a) Hänen "toleranssinsa" tyydyttävään seksiin on vääristynyt,
b) Useat seksipartnerit kertovat sellaisesta arvomaailmasta, jota inhoan ja pidän epävakaana,
c) Haettaessa pitkäaikaista suhdetta tulisi varmistua nimenomaan siitä, että arvomaailmat kohtaavat ja että arvostus molemmin puolin on kunnossa.

Tietysti jos tarvitsee naisen johon tehdä ajoittain tarpeensa ilman sen kummempaa sitoutumista, niin go 4 it.

Muista, että naisen kertoma partinerimäärä pitää kertoa neljällä ja miehen kertoma partnerimäärä jakaa neljällä saadaksesi todellisemman luvun :)

No åhhåh!:O Kertoisitko vähän lisää? Millaisen arvomaailman seksuaalisesti aktiiviset ihmiset omaavat?
Millä tavoin he ovat epävakaita? Ja onko sillä nyt niin väliä onko se se sama pippeli mikä sinne mekkoon on vilahtanut?

Minä taas puolestani olen hyvin mielelläni sellaisen ihmisen puolisona joka on ollut ja on edelleen seksuaalisesti erittäin aktiivinen.:)

Mutta kuten tuossa kirjoitit, parempi valita sellainen puoliso että halut ja muut asiat mätsäävät.:)

Niinhän se on että miehet saa tehä mitä vaan mut jos naiset tekee niin heti ovat horoja... mitä merkitystä ylipäätään on menneisyydellä, jos yhdessä on hyvä olla?

Sehän on naisen päätettävissä, että hyväksyykö uuden miehen sadat aikaisemmat seksisuhteet. Tällä kertaa tämä on AP:n päätös, että hyväksyykö naisen seikkailut.

Oli menneisyydessä mitä tahansa (mistä ei voi kertoa) niin aika usein sillä on merkitystä, koska jossain vaiheessa se pulpahtelee pintaan. Sitä ei itse pääse pakoon menneisyyttään vaikka toiselle ei kertoisi mitään.

Huhhuh. Kuulostat aivan entiseltäni. "Olet tehnyt sitä ja tätä ja tuota, kuinka voisit muka olla hyvä ihminen nyt?" Enkä siis ole edes menneisyydessäni ollut mitenkään erityisen kevytkenkäinen ns. Tyhmyyksiä tein nuorempana, tottakai, eikös me kaikki. Lapsi on aikaisemmasta suhteesta. Sekin oli sitten loppujen lopuksi aivan kamala asia, olin maailman huonoin ihminen, kun noin vain tein lapsen.

Tämä mies oli aivan sekaisin ja omasi toooodella huonon itsetunnon. Joskaan ei sitä myöntänyt, kuten ei myöskään sitä, että kukaan koskaan ikinä tietäisi mistään asiasta paremmin kuin hän.

Jätä naisesi. Ansaitsee parempaa. Miehen, joka ei välitä menneistä ja pähkäile niitä joka hetki.

Voin sanoa, että sinä ketjun aloittanut mies tuhoat itse suhteenne jo heti alkuun kun mietit näitä asioita että naisesi on mielestäsi huorahtava ja että sinä et riitä mittoinesi hänelle! Ehkä on parempi, että etsit jostain jonkun neitsyen!

Sehän on naisen päätettävissä, että hyväksyykö uuden miehen sadat aikaisemmat seksisuhteet. Tällä kertaa tämä on AP:n päätös, että hyväksyykö naisen seikkailut.

Oli menneisyydessä mitä tahansa (mistä ei voi kertoa) niin aika usein sillä on merkitystä, koska jossain vaiheessa se pulpahtelee pintaan. Sitä ei itse pääse pakoon menneisyyttään vaikka toiselle ei kertoisi mitään.

Ihan älytön ajatus, että aiemmat seksikumppanit pulpahtelevat pintaan :D Ihan yhtä hyvin voi menneisyydestä nousta vaikka se oma kokemattomuus - jolloin kokemattoman kanssa yhteen mennyt on hyväuskoisena luullut, että kun toinen ei voi vertailla häntä kehenkään eikä muutenkaan ole päässyt rietastelun makuun, niin hän on sitten varma nakki, loppuelämän siinä vieressä... kunnes se kumppani haluaakin alkaa "kokeilla" kaikkea, kun harmittaa että ei ole kertynyt niitä kokemuksia.

Normaalisti toki kumpikaan ei nouse menneisyydestä vaivaamaan, ei sen enempää aiemmat kumppanit kuin aiempi kokemattomuuskaan.

Mutta ei silti, ei kannata jatkaa suhdetta, jos toisen menneisyys vaivaa. Itse en haluaisikaan olla suhteessa sellaisen kanssa, jolle jokin asia menneisyydessäni olisi tuollainen ongelma - etenkään, jos se liittyisi tuollaiseen asiaan. Ihminen, joka on konservatiivi ja noin kiinni vanhoissa sukupuolirooleissa, ei vaan voisi olla minulle sopiva kumppani - parempi että asia tulee ilmi heti.

Kannattaa kyllä luopua suhteesta kokonaan jos menneisyys noin vaivaa. Tosin minusta kuulostaa siltä, että aapee olisi kade dildostakin jos se sattuu olemaan isompi kuin vehkeensä. :S

Maailma on pulollaan ihmisiä ja sinä valitset sellaisen jonka kanssa et voi hyvin. Ja vielä jatkaisit!
Teitä on kohta kaks onnetonta, toinen tuntee syyllisyyttä (syistä joista ei syyllisyyttä tarvitsisi tuntea) ja toista piinaa asiat joita ei voi muuttaa.

Menneisyys on mennyttä, jos sen kanssa on vaikea elää kannattaa aloittaa ihan puhtaalta pöydältä uuden kanssa ja jättää hänen menneisyytensä kaivelu väliin.

Nainen ansaitsee jotain parempaa kuin sinä. Ja sinä ansaitset kumppanin, jonka kohdalla sun ei tartte edes moisia miettiä.

Kun rakkaus kolahtaa, on aivan taivaan sama mikä on toisen tausta ja menneisyys, onko se sitä vai tätä. Rakkaus on hyväksymistä ja hyväksytyksi tulemista eikä jatkuvaa arviointia mitä minä olen sinulle ja mitä sinä minulle.

Yhteistyössä