naisen markkina arvon sabotointi tatuoinneilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Katsoiko joku täällä iholla venlan lopputilitystä. Kyseessä siis tämä blogi ja tämä villitys.

Markkina-arvon sabotointi tatuoinneilla — Henry Laasanen

"Tatuoinnit ovat ruminta naisessa, kertoo 37 % kyselyn miehistä.

Ennen vanhaan tatuointeja käyttivät vangit ja prostituoidut. Alaselän tatuoinnilla onkin nimitys "tramp stamp".

Miksi naiset rumentavat itseään tatuoinnella, vaikka ne laskevat huomattavasti naisen markkina-arvoa? Tatuointi on sama kuin heittäisi happoa omalle naamalleen. Kauempaa katsottuna tatuointi näyttää ihovauriolta tai melanoomalta.

Miksi naiset haluavat näyttää prostituoiduilta tai vammaisilta?

Projisointiteoria

Naiset ovat kovia tyttöjä projisoimaan. Koska menestyneet miehet ovat hotteja, menestyneiden naistenkin täytyy varmaan olla hotteja, naiset päättelevät.

Sama pätee tatuointeihin. Tatuoidut miehet ovat ihqun vaarallisen hotteja. "Jos minä otan tatuoinnin, minustakin tulee hotti" nainen päättelee. Ei tule, vaan typerä ja ruma.

Projisointi ei toimi. Se mikä sopii vangeille, merimiehille tai moottoripyöräjengiläisille, ei sovi naisille.

Miksi naiset eivät opi totuutta tatuoinneista?

Siksi, että miehet tykkäävät römpsästä sen kantajasta huolimatta.

"Wau, sulla on hieno tatuointi!" (suom. "tatuoidulta saa helposti, varsinkin kun jaksaa kehua heidän typeriä ja rumia tatuointejaan".)"

Siis mitä helvettiä? Naisen markkina-arvo?, nainen haluaa näyttää helpolta huoralta, kun ottaa tatuointeja?

Ja sitten esimerkiksi tämä kommentti:

"Hyvä huomio Henryltä. Olen itsekin pannut merkille tuon seikan, että tatuoidut naiset tuppaavat olemaan helpompia. Sama pätee yleensä myös tupakoitsijoihin. Jos löydät sauhuttelevan tatska-muijan baarista, on pesän saanti 100%-varmaa.

En itse oikein ole, varsinkaan naisten kohdalla, tatuointivillitystä koskaan ymmärtänyt. Miksi joku vapaaehtoisesti haluaisi tehdä itsestään huoran näköisen? Mutta enemmän kyse on mielestäni naisen luonnollisen estetiikan turmelemisesta. Koittakaapahan vaikka kuvitella jotain Botticellin Venusta iho tikattuna täyteen tribaalikuvioita. Onko kaunista? Ei minunkaan mielestä."

Jos heistä tuntuu, että tatuoitu nainen on helpompi, eiköhän kyseessä olisi enemmänkin mahdollisesti se, että nainen kokee olevansa tasavertainen miehen kanssa, on sinut itsensä kanssa ja pitää myös naisen oikeutena harrastaa seksiä, jos siltä tuntuu. Minä miellän usein tatuoinnit itsevarmaan naiseen, joka on ottanut tatuoinnin korostaakseen persoonaansa ja ei välitä siitä, mitä muut siitä ajattelevat. Tietysti täysin ilman tatuointeja nainen toki voi olla itsevarma, kun tatuoinnit ei vaan sovi omaan persoonaansa, sillon on itsevarmaa olla tatuoimatta itseään, jos se ei sovi itseensä. On itsevarmaa tehdä niinkuin itse haluaa tehdä.

Pointtini oli siis, että miten joku mies voi olla noin tyhmä ja naisia aliarvostava? Naisella on jokin markkina-arvo, jota tulisi koko ajan parantaa. Minulla ei tatuointeja ole, mutta voisin ihan tätä kirjoitusta vastaankin tatuoida itseäni, koska minä en todellakaan ole mikään "römpsä", jolla on markkina-arvo. Minä näytän siltä, miltä minä haluan. En ajattele, että teenkö näin vai näin, että kummalla kelpaan paremmin miehille. Mahdollisimman persoonallisesti pukeutunut ihminenkin löytää todennäköisemmin omanlaisen miehensä. Musta olisi ainakin todella väärin, jos joku menisi sanomaan sinitukkaiselle tytölle "värjää tukkasi vähän normaalimman väriseksi, tuolla huononnat markkina-arvoasi miesten silmissä". Tietysi jonkun persoonaan taas kuuluu olla sellainen, mikä jonkun mukaan on ihan massaa.

Henry laasanen kommentoi vielä:

"Naisten on hyödyllistä tietää, mitä miehet todellisuudessa ajattelevat.
Monet naiset kuvittelevat tosissaan, että miesten mielestä tatuoinnit ovat ihquja.
Eikä kyse ollut minun ajattelustani. Minä siteerasin tutkimusta miesten mielipiteistä.
Turha ampua viestintuojaa."

Minä en ole ainakaan koskaan ajatellut, että olisin jotenkin parempi miesten silmissä, jos olisin tatuoitu. En todellakaan. Ei itseasiassa edes kävisi mielessä. Minä tatuoisin itseni vain ja ainoastaan sen takia, että minä itse kokisin tatuoinnin persoonaani täydentävänä ja se olisi minulle tärkeä.

pakko kommentoida itseäni :D... "Kyseessä siis tämä blogi ja tämä villitys." mitäköhän tarkoitin tuolla "villitys" sanalla. Ei kyllä hajuakaan, mitä se tuossa lauseessa tekee.

"Ennen vanhaan tatuointeja käyttivät vangit ja prostituoidut. Alaselän tatuoinnilla onkin nimitys "tramp stamp"."

Ja vielä tämä. Miehen on ihan normaalia näyttää vangilta ja mies nostaakin sillä vangin leimallaan "markkina-arvoaan" kun taas nainen ei saa olla prostituoitu ja nostaa sillä markkina-arvoaan. Ajatteleekö Laasanen jotenkin, että rikostausta nostaaa jotenkin miesten "arvoa" naisten keskuudessa? Eiköhän huoran ja vangin arvo, kummatkin oikeasti alenna sitä "arvoa" ihan oikeastikin.

Täysin tatuoitu, oli sitten nainen tai mies, ei ole makuuni. En silti millään tavalla paheksu sitä, että joku haluaisi koko vartalotatuoinnin. Jokaisella on oma elämä ja saa tehdä sillä mitä haluaa. Jollekin täysin tatuoitu vartalo kuuluu persoonaan ja varmasti on joku nainen/mies hänet persoonana huolii.

[QUOTE="vieras";28079786]

Minä en ole ainakaan koskaan ajatellut, että olisin jotenkin parempi miesten silmissä, jos olisin tatuoitu. En todellakaan. Ei itseasiassa edes kävisi mielessä. Minä tatuoisin itseni vain ja ainoastaan sen takia, että minä itse kokisin tatuoinnin persoonaani täydentävänä ja se olisi minulle tärkeä.[/QUOTE]

Näinpä, mutta mietipä mitä se persoonasi kertoo sinusta.

[QUOTE="vieras";28079825]37% on aika pieni prosenttimäärä. Suurinta osaa asia ei siis juurikaan vaivaa tai he jopa pitävät tatuoinneista.[/QUOTE]

Niin onkin. En siis tässä ole mitään miehiä haukkumassa yleisesti vaan nimenomaan tätä Laasasta, että mitä hittoa hän kuvittelee, kun sanoo "mitä tässä häntä haukkumaan, kun hän kerran kertoo naisille tutkimuksen tuloksen ja miten asia nyt on". Olisi voinut kertoa pelkästään sitten oman mielipiteensä ja sanonut vaikka, että 37% miehistä toivoo ettei naisella olisi tatuointeja. Tuskin edes suurinosa niistä 37% on ollut sitä mieltä, että nainen näyttää huoralta ja luulee näyttävänsä kaikkien miesten silmissä kauniilta. On tietysti ihan normaalia, että joku sanoo, että "minä en halua naista jolla on tatuointeja". samoin kuin sanoisi, "en halua goottivaimoa", "haluaisin mieluummin vaalea/tumma/puna tukkaisen vaimon", "haluan vaimon jolla on akateeminen koulutus", "en halua työtöntä vaimoa"...tai muuta vastaavaa. Tarvii sitten tehdä tälläinen naista aliarvosta teksti, että naisella on markkina-arvo ja tulisi miesten takia olla koko ajan tätä arvoa nostamassa.

Niin onkin. En siis tässä ole mitään miehiä haukkumassa yleisesti vaan nimenomaan tätä Laasasta, että mitä hittoa hän kuvittelee, kun sanoo "mitä tässä häntä haukkumaan, kun hän kerran kertoo naisille tutkimuksen tuloksen ja miten asia nyt on". Olisi voinut kertoa pelkästään sitten oman mielipiteensä ja sanonut vaikka, että 37% miehistä toivoo ettei naisella olisi tatuointeja. Tuskin edes suurinosa niistä 37% on ollut sitä mieltä, että nainen näyttää huoralta ja luulee näyttävänsä kaikkien miesten silmissä kauniilta. On tietysti ihan normaalia, että joku sanoo, että "minä en halua naista jolla on tatuointeja". samoin kuin sanoisi, "en halua goottivaimoa", "haluaisin mieluummin vaalea/tumma/puna tukkaisen vaimon", "haluan vaimon jolla on akateeminen koulutus", "en halua työtöntä vaimoa"...tai muuta vastaavaa. Tarvii sitten tehdä tälläinen naista aliarvosta teksti, että naisella on markkina-arvo ja tulisi miesten takia olla koko ajan tätä arvoa nostamassa.

Niin siis minäkin haukuin Laasasta viestilläni. Varmaan aika lailla samat prosentit, jotka eivät tykkää punaisista hiuksista, vaaleista hiuksista, ruskeista hiuksista, isoista rinnoista, pienistä rinnoista. Että mitä sitä naisen pitäisi tehdä, että markkina-arvo olisi korkea? Saattaisin ymmärtääkin tuon kirjoituksen, jos kyseessä olisi ollut 90% miehistä.

[QUOTE="vieras";28079832]Näinpä, mutta mietipä mitä se persoonasi kertoo sinusta.[/QUOTE]

?

En kyllä nyt tajunnut. Eli mitä persoonana kertoisi minusta jos ottaisin tatuoinnin persoonaani kuvaamaan? Vai tarkoitatko nyt, että jos ottaisin persoonani mukaisen tatuoinnin, niin persoonana se kuvaisi sitä, että haluan tuoda oikeen kunnolla esille persoonaani ja tuoda persoonaani tyrkyllä esille vai mitä?

Itseasiassa ottaisin tatuoinnin, jota ymmärtäisi ainoataan minä itse ja todennöisesti paikkoihin, jotka eivät normaalisti muille näy. Joku voisi tähän sitten sanoa, että "miksi otan sitten tatuoinnin?". Ottaisin sen omaksi ilokseni ja todennäköisesti sen takia, että se olisi kaunis koriste kehossani ja muistuttaisi jostain.

[QUOTE="Vieras";28079860]Tatuoinnit onkin karmeita naisilla. En ole vielä hienoa tatskaa nähnytkään, sellaista mikä naista pukisi.[/QUOTE]

Tähän voisi sitten sanoa samantyylisellä jutulla, mitä miehet usein sanovat "polttavat naiset ovat jotain todella kuvottavaa, mutta koska minä olen mies, on normaalia polttaa eikä se ole kuvottavaa".

Ymmärtäisin, jos mielestäsi tatuoinnit olisivat sekä naisilla ja miehillä rumia tai vastaavasti näissä polttajissa, että sekä miehet, että naiset jotka polttavat ovat kuvottavia ja useinkaan savuton puoliso ei halua savullista puolisoa.

• Tykkää
Reactions: Millenia
collegehumor.b0c55a60a427ee3cd415d7634f44a27d.jpg

:whistle:

• Tykkää
Reactions: Millenia
?

En kyllä nyt tajunnut. Eli mitä persoonana kertoisi minusta jos ottaisin tatuoinnin persoonaani kuvaamaan? Vai tarkoitatko nyt, että jos ottaisin persoonani mukaisen tatuoinnin, niin persoonana se kuvaisi sitä, että haluan tuoda oikeen kunnolla esille persoonaani ja tuoda persoonaani tyrkyllä esille vai mitä?

Itseasiassa ottaisin tatuoinnin, jota ymmärtäisi ainoataan minä itse ja todennöisesti paikkoihin, jotka eivät normaalisti muille näy. Joku voisi tähän sitten sanoa, että "miksi otan sitten tatuoinnin?". Ottaisin sen omaksi ilokseni ja todennäköisesti sen takia, että se olisi kaunis koriste kehossani ja muistuttaisi jostain.

Sain sinut ainakin miettimään. Hineoa! Kohta olet jo varaamassa aikaa tatskanpoistoon!

[QUOTE="vieras";28079918]Sain sinut ainakin miettimään. Hineoa! Kohta olet jo varaamassa aikaa tatskanpoistoon![/QUOTE]

Minulla ei edelleenkään ole vielä ainuttakaan tatuointia enkä edes vielä tiedä aionko koskaan edes ottaa. Jos joskus tulee jotain jota haluaisin tatuoida, voisin tatuoida. Nyt ei ole mitään mitä voisin, joten en tatuoi.

Tähän voisi sitten sanoa samantyylisellä jutulla, mitä miehet usein sanovat "polttavat naiset ovat jotain todella kuvottavaa, mutta koska minä olen mies, on normaalia polttaa eikä se ole kuvottavaa".

Ymmärtäisin, jos mielestäsi tatuoinnit olisivat sekä naisilla ja miehillä rumia tai vastaavasti näissä polttajissa, että sekä miehet, että naiset jotka polttavat ovat kuvottavia ja useinkaan savuton puoliso ei halua savullista puolisoa.

Eri sukupuolten kriteerit parinvalinnan suhteen ovat erilaiset.

[QUOTE="vieras";28079908]Kuka ei kelpaa?[/QUOTE]

No tämä taivaan lahja, joka kyllä katsoo kaikkia neitsyt Mariaa alempia naisia kuin halpaa makkaraa, mutta pesää tekisi silti mieli. Ja siinä neitsyessäkin on se iso vika, että se ei anna. Jos antaa, se on saastainen lumppu.

Hankala juttu, varmaan itsekin sekoaisin :flower:

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Viikate
Musta on jotenkin todella kieroutunutta ajatella ihmisellä olevan tätä määrittävä markkina-arvo. Määrittämässä sitä miten tämä pukeutuu, käyttäytyy, elää, vain jotta tämä mystinen markkina-arvo säilyy tai jopa kasvaa. Vain jotta muut voivat määritellä kuka sinä olet. Huh. No thanks vaikkei mulla tatskoja olekaan.

Noita "laasaslaisia" pyörii tuolla suomi24:sen ihmissuhdepalstoilla tosi paljon. Projisoivat oman saamattomuutensa naisten syyksi. Näin miehenä minua vituttaa tuo laasasen tapa puhua miehistä kollektiivisena mielenä kun teorioitaan kannattaa lähinnä joukko nahjusmaisia vätyksiä. Jotka eivät ole ikinä edes suudelleet tyttöä, nämä kolmekymppiset sonnit.
Ei niin että se olisi itseisarvo mutta se tuodaan vihamielisesti esiin ja syytetään kaikkia muita kuin itseään.

On henkankin jutuissa hetkensä mutta viisauden pilkistävä valonsäde hiipuu aikamiespojan katkeruuden karvaaseen kalkkiin.

Yhteistyössä