Sivupersoona
Pystyykö nainen pidättämään ejakulaatiota?
Pitäähän miehenkin pystyä pidättämään omaansa.
ei pysty, se vain tulee kuin lapsivesi. kusen tulon voi katkaista.Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Pystyykö nainen pidättämään ejakulaatiota?
Olen kuullut että suurin osa naisista voi ejakuloida, tarvii vain oikealla tavalla stimuloida. Itselläni on vielä opinnot kesken, mutta kun naiseni joku päivä heittää mällit niin olen valmis.Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi:Olen vaimoni kanssa yli 30 vuoden seksielämän aikana tutustunut tähänkin ilmiöön. On olemassa kahdenlaisia orgasmeja, niitä värrinöitä ja tärinöitä aiheuttavia ja näitä ejakulaatioorgasmeja.Jälkimmäiset opin tuottamaan vasta suhteemme puolivälissä. Voin tuottaa ne vaimolleni hieman eri tavalla. Joskus olen kysynyt kumpi on parempi, mutta enpä ole saanut selvää vastausta. Jotenkin tuntuu, että oikein hyvä "tärinäorkku" on kaikkein paras, mutta ejakulaatiorkku on varma nautinto.
Tässä linkkiä:Alkuperäinen kirjoittaja N30:"Älkää hyvät korpigynegologit yrittäkö keksiä naisen alapäästä uusia eriterakkoja, sillä ei siellä kertkaikiaan sellaisia nestevarastoja ole, josta suihkuaisi litratolkulla jotain "ejakulaationestettä"
Pissiä se vaan on ja ihan luonnolista ja vaaratontakin"
Kuulepas Kustaa Doktor ja muut, naisen alapäässä on hyvinkin erilaisia eriterakkoja mm. Bartholinin rauhaset, Cowperin rauhaset ja Skenen rauhaset. Skenen rauhaset sijaisevat virtsaputken sivuilla, ja varastoivat nimenomaan tuota ejakulaationestettä. Litroittain sitä ei erity, muutama kymmenen millilitraa kerrallaan.
Opettele ensin ihmisen anatomiaa, ennen ku rupeat esittämään "tohtorillisia" kommenttejasi!
Oon jo yli kolmekymppinen nainen ja vasta ihan viime aikoina olen tajunnut, että olen jo kauan ejakuloinut (alle parikymppisestä).Alkuperäinen kirjoittaja Täysidiootti:Erittäin mukavaahan se olisi, jos voisi mahdollisille tuleville kumppaneille antaa mahdollisimman suuren ilon seksistä, mutta samalla myös ainakin minusta erittäin stressaavaa, meinaan entä jos et onnistu?.....Nyt joku vaan antaan vinkkiä, että miten olisi hyvä menetellä maksimaalisen ilon aikaansaamiseksi, niin voisi ehkä tiedon kautta alkaa vähän luottamaan omiin kykyihinsäkin.
Tässä Kustaa vaasalle kuseton vastaus:Alkuperäinen kirjoittaja kustaa:kusta vaan
Moi!Alkuperäinen kirjoittaja Antsa-79:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:.:Pakko avautua tästä jonnekin.
Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.
Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?
Sun poikakaveri on ääliö. Mitähän se tuumaisi, jos kieltäisit silti laukeamisen sun nähden... sanoisit vaan että hoida hommat loppuun vessassa tai ainakin poissa sun silmistä? Tai sit sanot, että voidaan harrastaa seksiä, mutta sua jo ällöttää sen stondis, että harrastetaan, sit kun pippeli on lepotilassa...
Mun mielestä on tärkeintä,että molemmat saa ja pystyy nauttimaan seksistä täysin.
JUNTTIAlkuperäinen kirjoittaja KUSTAA:SE ON SILKKAA KUSTA EIKÄ MITÄÄN MUUTA
Kuin myös minä.Alkuperäinen kirjoittaja lutukka:Moi!Alkuperäinen kirjoittaja Antsa-79:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:.:Pakko avautua tästä jonnekin.
Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.
Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?
Sun poikakaveri on ääliö. Mitähän se tuumaisi, jos kieltäisit silti laukeamisen sun nähden... sanoisit vaan että hoida hommat loppuun vessassa tai ainakin poissa sun silmistä? Tai sit sanot, että voidaan harrastaa seksiä, mutta sua jo ällöttää sen stondis, että harrastetaan, sit kun pippeli on lepotilassa...
Mun mielestä on tärkeintä,että molemmat saa ja pystyy nauttimaan seksistä täysin.
Olen mies 45 ja samaa mieltä edellisen kanssa
Olen mies 48v ja samaa mieltä edellisten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Mies 26v.:Kuin myös minä.Alkuperäinen kirjoittaja lutukka:Moi!Alkuperäinen kirjoittaja Antsa-79:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:.:Pakko avautua tästä jonnekin.
Olen mies 45 ja samaa mieltä edellisen kanssa