Naisen ejakulaatio ja tietämättömät miehet

  • Viestiketjun aloittaja Nanna:.
  • Ensimmäinen viesti
nainen vaan
Ei oikein pysty pidättelemään, koska tuntuu niin hyvältä ja tulee todella monta kertaa, joskus oikein lainehtimalla tulvii. Ja meidän seksisessio kestää usein tunnin verran, ja koko ajan nesteet lentää, ja roiskuu kun mies munallaan tökkii...ihanaa se on, kun lotisee vaan.
 
Uusio Rakastunut (vierailija)
Hups hups, lomalla sattui meille tämä ihana jutska ensi kertaa. Ei kun seksikauppaan ostamaan kaalimatodildo, nainen tai mies tekee sillä puoli-istuvassa-asennossa rajusti g-pistettä kohden niin avot alkaa lentämään, kantsii kokeilla:)....
 
Nuuska Pate
Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi:
Olen vaimoni kanssa yli 30 vuoden seksielämän aikana tutustunut tähänkin ilmiöön. On olemassa kahdenlaisia orgasmeja, niitä värrinöitä ja tärinöitä aiheuttavia ja näitä ejakulaatioorgasmeja.Jälkimmäiset opin tuottamaan vasta suhteemme puolivälissä. Voin tuottaa ne vaimolleni hieman eri tavalla. Joskus olen kysynyt kumpi on parempi, mutta enpä ole saanut selvää vastausta. Jotenkin tuntuu, että oikein hyvä "tärinäorkku" on kaikkein paras, mutta ejakulaatiorkku on varma nautinto.
Olen kuullut että suurin osa naisista voi ejakuloida, tarvii vain oikealla tavalla stimuloida. Itselläni on vielä opinnot kesken, mutta kun naiseni joku päivä heittää mällit niin olen valmis.
 
Nuuska Pate
Alkuperäinen kirjoittaja N30:
"Älkää hyvät korpigynegologit yrittäkö keksiä naisen alapäästä uusia eriterakkoja, sillä ei siellä kertkaikiaan sellaisia nestevarastoja ole, josta suihkuaisi litratolkulla jotain "ejakulaationestettä"
Pissiä se vaan on ja ihan luonnolista ja vaaratontakin"

Kuulepas Kustaa Doktor ja muut, naisen alapäässä on hyvinkin erilaisia eriterakkoja mm. Bartholinin rauhaset, Cowperin rauhaset ja Skenen rauhaset. Skenen rauhaset sijaisevat virtsaputken sivuilla, ja varastoivat nimenomaan tuota ejakulaationestettä. Litroittain sitä ei erity, muutama kymmenen millilitraa kerrallaan.

Opettele ensin ihmisen anatomiaa, ennen ku rupeat esittämään "tohtorillisia" kommenttejasi!
Tässä linkkiä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation
 
jusquirtti
Tapasin nykyisen tyttökaverini noin kuukausi sitten!Seksielämämme on niin taivaallisen ihanaa etten edes osaa kertoa!Kaikkein parasta on kun kultani ejakuloi nuollessani hänen alapäätään! On aivan upeaa saada suuhunsa joka ainoa pisara tätä ihanaa lemmennestettä omakin laukeaminen on sen myötä niin räjähtävää että taju meinaa lähteä kummaltakin! Kiitos rakkaani joka tipasta !!!! ps. kultaseni edellinen kaveri ei tajunnut naisen nesteistä mitään ja luuli tämän harrastavan jotain pissaleikkejä???suhde päättyi ja nyt minulla on onni saada kokea nämä nautinnon hetket kosteissa lakanoissa oman ihanan muruni kanssa!!
 
Täysidiootti
Itse päädyin sattuman kautta lukemaan jonkin kirjan aiheesta - nimittäin Tom Leonardin "Secrets of Sensual Lovemaking" ja sitä kautta sitten päädyin tännekkin (googlettamalla) aihetta tutkiessani. Erittäin mukavaahan se olisi, jos voisi mahdollisille tuleville kumppaneille antaa mahdollisimman suuren ilon seksistä, mutta samalla myös ainakin minusta erittäin stressaavaa, meinaan entä jos et onnistu? Johtuu varmaan vaan ihan vain omasta kokemattomuudestani koko ahdistuksen tunne, mutta vaikea sitä on tuosta noin vaan poiskaan heittää. Nyt joku vaan antaan vinkkiä, että miten olisi hyvä menetellä maksimaalisen ilon aikaansaamiseksi, niin voisi ehkä tiedon kautta alkaa vähän luottamaan omiin kykyihinsäkin.
 
Muffin*
Alkuperäinen kirjoittaja Täysidiootti:
Erittäin mukavaahan se olisi, jos voisi mahdollisille tuleville kumppaneille antaa mahdollisimman suuren ilon seksistä, mutta samalla myös ainakin minusta erittäin stressaavaa, meinaan entä jos et onnistu?.....Nyt joku vaan antaan vinkkiä, että miten olisi hyvä menetellä maksimaalisen ilon aikaansaamiseksi, niin voisi ehkä tiedon kautta alkaa vähän luottamaan omiin kykyihinsäkin.
Oon jo yli kolmekymppinen nainen ja vasta ihan viime aikoina olen tajunnut, että olen jo kauan ejakuloinut (alle parikymppisestä).
Kerran jossain ruotsalaisessa tv-ohjelmassa tästä ominaisuudesta puhuttiin ja mä sanoin ukolle, että tuohan vois selittää sen, miksi lakanalla on joskus seksin jälkeen "lammikko" :D Mies vaikutti siltä että hoksannut asian jo paljon aiemmin... (mokoma, ei ole mulle mitään puhunut :))
Helpoimmin ejakulaation saa aikaan stimuloimalla aika voimakkaasti g-pistettä vaikka yhdellä tai kahdella sormella. Jos vielä saman käden kämmenpohjalla hieroo klitorista, niin oijoi... Voi ejakulaation kyllä yhdynnässäkin saada, mutta sormettamalla se on todennäköisempää.

Ja aika todennäköistä on, että naisen ilolihakset täytyy olla kunnossa, että sqruittaus ylipäänsä lähtee likkeelle.. Lisäksi jostain luin, että ejakulointiin taipuvaisilla naisilla on ehkä enemmän eturauhaskudosta, kuin ei-ejakuloivilla (totta, eturauhaskudosta on hieman myös naisilla ja sitä kutsutaan skenen rauhaseksi)

Ja niille onnettomille, jotka jaksavat yhä väittävät, että naisen ejakulaationeste on virtsaa, voin kertoa (sen lisäksi, että se selkeästi poikkeaa niin väriltään, hajultaan kuin maultaan pissasta), että useimmilla naisilla (esim mulla)ejakulaationeste tulee ihan eristä aukoista, kuin virtsa.
Nämä pienen pienet skenen aukot sijaitsevat lähellä virtsaputken suuta (noin kello puoli viidessä ja puoli kahdeksassa, erottuvat parhaiten juuri ennen orgasmia).
Tosin joillakin skenen aukot avautuvat jo virtsaputkeen, jolloin eivät ole näkyvillä (kuten miehillä siemenputki), mutta kyllä sen nesteen silloinkin pissasta erottaa. Nih!

Ylipäätään ei ole mikään ihme, että naisilla on "kyky" ejakuloida. Miehet ja naiset erottuu loppujen lopuksi toisistaan vain yhdellä kromosomilla. Muistakaa, että onhan miehilläkin nännit! :D:D
 
Happy =)
Minun mielestäni ei ole kyse siitä, että mies kykenisi tuottamaan naiselle ejakulaation. Juuri yrittämisellä saadaan aikaan päinvastainen tilanne. Minulle ejakulaation mahdollistaa se, että pystyy rentoutumaan niin, että pystyy vastaanottamaan nautinnon. Ensimmäinen kerta kai tapahtui puolivahingossa ja nyt aina kun vain niin haluan, mutta vaatii sen, että yrittämisen sijaan antautuu nautinnolle. Uusia kumppaneita on kyllä syytä varoittaa tästä "ominaisuudesta" etukäteen. Ihanaa, mutta hieman sotkuisaa, mutta sitä varten on keksitty pyykkikoneet =)
 
lutukka
Alkuperäinen kirjoittaja Antsa-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:.:
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?


Sun poikakaveri on ääliö. Mitähän se tuumaisi, jos kieltäisit silti laukeamisen sun nähden... sanoisit vaan että hoida hommat loppuun vessassa tai ainakin poissa sun silmistä? Tai sit sanot, että voidaan harrastaa seksiä, mutta sua jo ällöttää sen stondis, että harrastetaan, sit kun pippeli on lepotilassa...

Mun mielestä on tärkeintä,että molemmat saa ja pystyy nauttimaan seksistä täysin.
Moi!
Olen mies 45 ja samaa mieltä edellisen kanssa:)
 
Mies 26v.
Alkuperäinen kirjoittaja lutukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Antsa-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:.:
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?


Sun poikakaveri on ääliö. Mitähän se tuumaisi, jos kieltäisit silti laukeamisen sun nähden... sanoisit vaan että hoida hommat loppuun vessassa tai ainakin poissa sun silmistä? Tai sit sanot, että voidaan harrastaa seksiä, mutta sua jo ällöttää sen stondis, että harrastetaan, sit kun pippeli on lepotilassa...

Mun mielestä on tärkeintä,että molemmat saa ja pystyy nauttimaan seksistä täysin.
Moi!
Olen mies 45 ja samaa mieltä edellisen kanssa:)
Kuin myös minä.
 
Roiskija
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 26v.:
Alkuperäinen kirjoittaja lutukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Antsa-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:.:
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?


Sun poikakaveri on ääliö. Mitähän se tuumaisi, jos kieltäisit silti laukeamisen sun nähden... sanoisit vaan että hoida hommat loppuun vessassa tai ainakin poissa sun silmistä? Tai sit sanot, että voidaan harrastaa seksiä, mutta sua jo ällöttää sen stondis, että harrastetaan, sit kun pippeli on lepotilassa...

Mun mielestä on tärkeintä,että molemmat saa ja pystyy nauttimaan seksistä täysin.
Moi!
Olen mies 45 ja samaa mieltä edellisen kanssa:)
Kuin myös minä.
Olen mies 48v ja samaa mieltä edellisten kanssa.
Vaimo roiskii ja minä pidän siitä.
 
Vierailija
Älkää aina lainailko noita edellisiä kommenntteja moneen kertaan, olis paljon selkeempi lukee ku ei oo samat kommentit joka viestissä. Aivan turhia lainauksia lähes kaikki, voisko sitä valvoo miten?
 
santeri1
Tollastahan sen pitää olla eikä mitään väkipakko juttuja.Ja jos pääsee tollanen syöksy niin miehen pitäis olla otettu tommoseen.Siis se mies saa hävetä jos ei halua tuollaista.
 
iPANaPa
Olen kai onnekas kun omaan miehen joka arvostaa taitoani ejakuloida, mutta ei kaikkea kunniaa minullekkaan. Nykyinen mieheni on nimittain ainoa joka on ikina saanut minut ejakuloimaan ja se on menoa se! Molemmat nauttii ja homma toimii.

Kyse ei todellakaan ole virtsankarkailusta, vaan neste on hajutonta, kun taas kusi kyl haisee sille itselleen. Tottakai paikat kostuu muutenkin, mutta kun ejakulaatio tulee se tulee spruittauksina ja sitten on joka paikka, lakanoita ja patjaa myoten kosteana. Kylla se ihan normaalista kiihottumis kastumisesta erottaa.

Kavereiden kanssa ollaan joskus asiasta juteltu ja todella harva tuntuu onnistuvan ejakuloimisessa ainakaan kumppanin kanssa, joten miehet olkaa ylpeita jos onnistutte saamaan naisenne ejakuloimaan!!!

Silloin orgasmi on ehdottomasti syvempi, ainakin minusta ja olen suorastaan onnellinen kun minulla on kumppani jonka kanssa olen onnistunut ejakuloimaan alusta saakka. Ihan joka kerta niin ei tapahdu, mutta todella usein kyl.
 
Asiasta täysin varma
Heipä hei! asia on nimittäin niin että se voi olla kusta tai pillu-mehua. sen näkee väristä ja hajusta, noloa tietenki kusta sänkyyn, saati miehen päälle...:D
 
Lucky Luke
Olisi kiva tietää, kuinka suuri prosentti naisista ejakuloi.
Minulle on sattunut onni tavata parikin naista, jotka siihen kykenevät selkeästi. Ensimmäinen ruiski pitkälle ja todella runsaasti käsitöiden aikana. Hyvin huomasi jo etukäteen että nyt kannattaa väistää. Tiesi kyllä mistä pitää koska antoi oikein opastusta ;-)
Toisella tapauksella sitten se onnistuikin vain yhdynnässä. Eikä osannut neuvoa siihen. Joskus se vain onnistui ja silloin tapahtui jo ennen orkkuja. Kumpikin tapa sai minut aivan kuumaksi siitä seuranneesta pyykkäämisestä huolimatta. Varsinkin jälkimmäinen, kun tuntee itseään vasten sen jo ennen kuin nainen itse huomaa sitä.
Mielestäni on onni, että naiset ovat erilaisia ja tällä tavalla me miehet saadaan aina uusia jännittäviä kokemuksia.
Ps. Siitä kyllä olen aivan varma, ettei se virtsaa ole. Sen tietää sitten kun sen kokee.
 

Yhteistyössä