Naisen ejakulaatio ja tietämättömät miehet

• Viestiketjun aloittaja Nanna:.
  • Ensimmäinen viesti
Suuhun
Minun ensimmäinen kokemukseni kasvoille ejakuloimisesta tuli kun kokeilimme taannoisen naisystäväni kanssa pitkän seksisession aikana uutta asentoa. Minä makasin selälläni, hän tuli polvilleen molemmin puolin minua rintakehän kohdalle kasvot jalkoihini päin. Siitä sitten istahtaa kasvoilleni niin että pääsen kunnolla nuolemaan. Jo ennen kuin pimpsa osui kasvoinihi, lirahti ensimmäisen kerran. Ja sen jälkeen, Wau!

Inspis tähän tuli vanhasta City-lehdestä. Kuvassa nainen todella istuu miehen kasvojen päälle. Mies oli siinä kuvattu jalat pystyyn niin että nainen saattoi ottaa selkä suorana niistä tukea. Asento näytti sen verran rajulta että sovimme turvamerkit, mutta ei niitä tarvittu. Kyllä siellä ilmaa sai eikä tuossa kovin kauaa tarvinut olla kun nainen valahtaa täysin tyydytettynä kasaan muutenkin...

Olin vanhemman rouvan luona ja istu suun päälle, ensin tulin märäksi ja sit lorotteli kunnolla oikein levitti sormillaan että roisku kunnolla. Oli ainakin tyytyväinen.

Viimeksi muokattu:
Hämmentynyt
Kuten miehet, myös naiset voivat ejakuloida, vaikka eivät saisikaan orgasmia.
No voi hitsi!

Olen mies, ja olen aina kuvitellut, että siemensyöksyni yhteydessä kokemani hyvänolon tunnetta kutsutaan orgasmiksi. (Olen siis tähän päivään saakka kokenut ne hyvänolon vibat AINA siemensyöksyni yhteydessä ja kuvitellut siemensyöksyn olevan oleellinen osa orgasmia)

Mutta jos kerran mieskin voi saada siemensyöksyn ilman orgasmia, niin mistä tiedän ovatko nuo kokemani vibat olleet vain osa siemensyöksyä, joka merkitsisi sitä, etten olisi ikinä kokenutkaan orgasmia?

Ja jos päättelette, että minulla on vain aina tullut orgasmikin siemensyöksyni yhteydessä, niin kuinka voisin saada siemensyöksyn ilman orgasmia? (ei sillä, että sitä kaipaisin, mutta haluaisin vain tietää olenko siihen itse kykeneväinen)

Viimeksi muokattu:
Nöösi
Niin minäkin kunnes koin siemensyöksyn ennen varsinaista orgasmia. Olen tähän mennessä kokenut sen ainoastaan pari kertaa, hyvin outo ilmiö sinänsä.

Koskaan en ole kokenut orgasmia ilman siemensyöksyä, mutta kai sellainen on mahdollista myös kokea. Vaikea sitä on kuvitella koska siemensyöksy on niin "naimisissa" itse orgasmin kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Hämmentynyt;10690300:
No voi hitsi!

Olen mies, ja olen aina kuvitellut, että siemensyöksyni yhteydessä kokemani hyvänolon tunnetta kutsutaan orgasmiksi. (Olen siis tähän päivään saakka kokenut ne hyvänolon vibat AINA siemensyöksyni yhteydessä ja kuvitellut siemensyöksyn olevan oleellinen osa orgasmia)

Mutta jos kerran mieskin voi saada siemensyöksyn ilman orgasmia, niin mistä tiedän ovatko nuo kokemani vibat olleet vain osa siemensyöksyä, joka merkitsisi sitä, etten olisi ikinä kokenutkaan orgasmia?

Ja jos päättelette, että minulla on vain aina tullut orgasmikin siemensyöksyni yhteydessä, niin kuinka voisin saada siemensyöksyn ilman orgasmia? (ei sillä, että sitä kaipaisin, mutta haluaisin vain tietää olenko siihen itse kykeneväinen)

Hämmentynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Nöösi;10690408:
Niin minäkin kunnes koin siemensyöksyn ennen varsinaista orgasmia. Olen tähän mennessä kokenut sen ainoastaan pari kertaa, hyvin outo ilmiö sinänsä.
Jebou!!

No nyt kun tuon mainitsit niin muistin, että onhan itsellenikin käynyt siten, että kun olen sillointällöin keskeyttänyt rakastelun hetkeksi (ettei orgasmi tulisi ennen aikojaan), niin muutaman kerran siemensyöksy on ruiskahtanut tuossa vaiheessa, mutta siitä huolimatta olen kokenut orgasmin hetken päästä jatkettuani rakastelua! (tuolloin siemennestettä ei ole enään tullut kovin runsaasti).

No nyt ymmärsin orgasmin ja ejakulaation eron! Kiitos sinulle, Nöösi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nöösi;10690408:
Koskaan en ole kokenut orgasmia ilman siemensyöksyä, mutta kai sellainen on mahdollista myös kokea. Vaikea sitä on kuvitella koska siemensyöksy on niin "naimisissa" itse orgasmin kanssa...
Itseasiassa nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ainakin itselläni on kyky jatkaa rakastelua hyvin pian orgasmin jälkeen, jolloin muutaman orgasmin jälkeen sen yhteydessä ei enään mainittavasti tule siemennestettä, mutta orgasmi tuntuu edelleen hyvältä. Itseasiassa kun tuon tekee tarpeeksi rennosti (ettei touhuun väsy), niin siitä seuraa ikäänkuin sellainen kesto-orgasmi ilman siemensyöksyä, jolloin voin jatkaa rakastelua tunnista toiseen kokien koko ajan samanlaisia viboja kuin tavanomaisessa orgasmissa.

Eli nythän minä voin sanoa kokeneeni perinteisen orkun lisäksi sekä orgasmittoman ejakulaation että orgasmin ilman ejakulaatiota! Vautsi vau!
--
T:Ei enään lainkaan hämmentynyt

Cobra
Moikka kaikille.

En ole pystynnyt antamaan naiselleni ejakulaatiota, koska kiinnostus heräsi vasta hiljattain ja on ensin keskusteltava naiseni kanssa ja kerrottava mitä ajon tehdä, juu eli kysyisin nyt>
Pitääkö naista ensin hieroa mahan päältä ja kummun päältä sekä rintoja hellästi ja rentoutuvasti niin että hän rentoutuu ja mitenkö kauan?? Riittääkö 15 min...tai no riippuhan se tietenkin naisestani...mutta miten huomaa että hän on valmis??

Niin valmis että voin siirtyä ejaluloimaan....eli sormet sinne vain ja G-pisteen haku sekä klitoriksen kiihotusta, nythän on vissiin tärkeätä että klitorista ei voi mennä kiihottumaan ennenkuin se on märkänä, eli pienen pieni kulous vettä suuhun ja pikku hiljaa tiputtaa vettä klitoriksen päälle, nyt vain sormilla töitä vähäsen, sitten kielellä perään ja sormet voi painua hakemaan G-pistettä..ja kiihottamassa sekä painamassa pistettä kun se on löydetty...mut miten huomaan reagoimista naisestani kun se G-piste löytyy ???

Enriko
Joo siis naurattaa kun tämän threadin aloittaja on sama tyyppi kuin erään juuri äsken lukemani threadin... Kirjoittajalla on jonkinlainen psyykkinen pakkomielle yrittää herätellä toisissa KATEUDEN myötä hirvittävää pahaaoloa ja ärsytystä siitä, kun eivät itse voi olla tuo tarinoiden mies, jonka kohdalla kaikki meidän muiden arkaluontoisimmat seksuaalifantasiat toteutuvat.

Näitä nettihuijareita riittää todella paljon, monesta aiheesta. Monia salaliittoteorioita pitävät yllä samanlaisesta patologisesta valehtelemisesta nauttivat ihmiset.

21 at the time
Kusiksää mun päälle?En sanoi nainen.Mitä sää teit?Mää tul..Squi..tai tulin tosi kovaa - sun pitäis olla ylpee tämmösestä - Mistä?Mistä tässä on kysymys?That's weird.Ite olin 21v nuorimies joka saatoi naida jopa 5 tuntia 43v tyttöystäväänsä.No jatketaan tästä

satunnainen ejakuloiva
viikko sitten oli miesystävän kanssa seksiä, se kun ei kykene kännissä naimaan perinteisellä tyylillä niin nuoli ja sormetti minua tosi kauan. no kun kännissä olin hiukan ei oikein muista kaikkea mutta hereillä olin koko ajan. session jälkeen se sanoi että valuin ihan oikeenaan vaikka en itse huomannut, sen huomasin jälkeenpäin että lakana oli jonninverran märkä. kyllä mä ennen olen huomannut ja tuntenut koska ejakuloin, mutta kaipa sitä nestettä tulee eri määriä eri kerroilla, joskus on ruiskunut kuin paloletkusta, joskus vaan kuin olisi tippa kusta tullut.

(17v poika)
Ainakin itse tykkäisin jos toinen sukupuolinen ejakulaatoisi, se jotenkin vaa hurmaa siihen et nainen tykkää tai vastaavaa, eikä siinä ole mitään hävettävää, ja sitä paitsi moni poika tykkää tuosta

tietämätön tomppeli
ei varmaankaan ole kusta, mutta onko mahdollista rankan yhdynnän tiimellyksessä ejakulaation myötä lirahtaa virtsaa mukaan?
Joltain ejakulaationeste kai haisee ja maistuu?

e.jakulaatio
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön tomppeli;10802311:
ei varmaankaan ole kusta, mutta onko mahdollista rankan yhdynnän tiimellyksessä ejakulaation myötä lirahtaa virtsaa mukaan?
Joltain ejakulaationeste kai haisee ja maistuu?

tiedoksi (taas kerran) teille: ejakulaationeste sisältää kusta ja tulee samasta reiästä kuin kusi mutta siinä on joukossa muitakin aineita (googlettakaa 'naisen ejakulaatio'), neste kehittyy ns skenen rauhasissa.
jos sattuu ejakuloimaan tekstiileille niin sopii haistaa sitä muutaman tunnin päästä, kyllä haisee kusi. mutta se neste on kai eri makuista/hajuista riippuen ties mistä, esim kuukautiskierrosta.

tunnustelijanainen
En ole koskaan aiemmin huomannut mitään "ylimääräistä" märkyyttä mutta nykyisen seksipartnerin kanssa kokemani orgasmit ovat olleet niin rajuja ja mahtavia että olen jälkikäteen huomannut - ilmeisesti - ejakulaoineeni koska märkyys on erilaista kuin aiemmin - eikä haise virtsalle!

tuhnuttaa
En ole koskaan aiemmin huomannut mitään "ylimääräistä" märkyyttä mutta nykyisen seksipartnerin kanssa kokemani orgasmit ovat olleet niin rajuja ja mahtavia että olen jälkikäteen huomannut - ilmeisesti - ejakulaoineeni koska märkyys on erilaista kuin aiemmin - eikä haise virtsalle!
Onhan se selvää, että nainen ejakuloi, kun kiihtynyt on parhaimmillaan. Vaatii mieheltä taitoa hoitaa käsipeliä siinä muun yhteydessä.
Ihana kokemus.

Viimeksi muokattu:
tyttö19v
ejakuloin usein kun minua sormetetaan ja /tai nuollaan, mutta orgasmista ei ole tietoakaan ... eikä tunnu kaksiselta. Nestettä roiskuu joskus voimalla ja runsaasti.

tulee vain epämiellyttävä olo, mies haluaisi jatkaa sormettamista ja hieromista mutten pysty jatkamaan... Haluaisinkin tietää, onko naisilla mielipiteitä tähän:
Pitäisikö vaan pakolla antaa miehen jatkaa hieromista, tuleeko se O sieltä ajallaan?

Orgasmi on tullut minulle aina hyvin harvoin ja heikosti - onko jotain vinkkejä ?

tunnustelijanainen
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö19v;10824228:
ejakuloin usein kun minua sormetetaan ja /tai nuollaan, mutta orgasmista ei ole tietoakaan ... eikä tunnu kaksiselta. Nestettä roiskuu joskus voimalla ja runsaasti.

tulee vain epämiellyttävä olo, mies haluaisi jatkaa sormettamista ja hieromista mutten pysty jatkamaan... Haluaisinkin tietää, onko naisilla mielipiteitä tähän:
Pitäisikö vaan pakolla antaa miehen jatkaa hieromista, tuleeko se O sieltä ajallaan?

Orgasmi on tullut minulle aina hyvin harvoin ja heikosti - onko jotain vinkkejä ?
Missä asennossa tai minkälaisessa tilanteessa olet saanut orgasmin?

olde
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?
Vaikea tilanne sinulle, mutta miehenä ihmettelen jos mies ei halua naisensa saavan, minua ei ejakulaatio haittaa, on toisaalta kiihottavaa kun tuntee aidosti naisen saavan.

Viimeksi muokattu:
Sammakkoprinsessa
Onko kellään miehellä esiintynyt jotainyliherkkyyttä naisen ejakulaationesteelle?
ns. pientä kutinaa tai kirvelyä session jälkeen?
kun eräs poika kokee sellaista mutta kuulemma vaan minun kanssani.
Taudeista ei ole kyse, ja hiipuu kun huuhtelee vedellä.

Lakana märkänä
Mullakin on tuo "ominaisuus", vaikka tosin yhden väkivaltakokemuksen jälkeen on ollut orgasmien kanssa ongelmia. Eli se, miten itseä kohdellaan ja, mitä sanotaan, niin se vaikuttaa kyllä. Sinun tilallasi pistäisin poikaystäväni kysymään lääkäriltä asiaa, ellei usko, että ejakulointi on luonnollinen asia ja, että se neste ei ole virtsaa vaan samaa, mitä erittyy aina naisen sukupuolielimissä. Kuiva vagina on sairas vagina.

Jos poikkiksesi ei muuta asennettaan, niin kannattais alkaa miettimään, että kannattaako suhdetta jatkaa. Henkisen väkivallan raja on häilyvä teidän tapauksessanne.

Yhteistyössä