Angelica08
Jos tosiaan Pelimiehellä on noin vaikeaa näissä asioissa niin voi naisparkaa joka sinut seurakseen saa...onneksi on olemassa miehiä jotka päinvastoin nauttivat naisen ejakulaatiosta!!!
Harvassa ovat naiset, jotka eivät siihen pysty. Itse ejakulaatiota ei voi opetella, se joko tapahtuu tai sitten ei.Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Minä olen siinä uskossa, etteivät kaikki naiset vain pysty siihen.Paljon on sitten niitä, jotka oppivat siihen ajan ja maltin kanssa...Kunhan tuntuu vain tarpeeksi hyvältä ja osaa olla tarpeeksi rento, sekä luottaa kumppaniinsa.
Samat rauhaset kaikilla on. Eli tuskin siihen pystyminen on mikään uskonasia.Alkuperäinen kirjoittaja been there:Harvassa ovat naiset, jotka eivät siihen pysty. Itse ejakulaatiota ei voi opetella, se joko tapahtuu tai sitten ei.Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Minä olen siinä uskossa, etteivät kaikki naiset vain pysty siihen.Paljon on sitten niitä, jotka oppivat siihen ajan ja maltin kanssa...Kunhan tuntuu vain tarpeeksi hyvältä ja osaa olla tarpeeksi rento, sekä luottaa kumppaniinsa.
Naisen ejakulaatio voi olla myös niin huomaamaton, ettei sitä edes kunnolla havaitse. Tarpeeksi voimakas orgasmi kyllä yleensä aiheuttaa ejakulaation, mutta juuri siinä huipun hetkellä ei kunnolla aisti juuri muuta kuin laukeamisensa kokonaisvaltaisesti.
No ei ole, ei. Mutta eipä se ole ensimmäinen hassu uskomus, joka tällä palstalla elää ja voi hyvin. Suurimmat ja äänekkäimmät 'rakastelijat' ovat yleensä eniten pihalla näistä asioista.Alkuperäinen kirjoittaja multitalentti maitokuski:Samat rauhaset kaikilla on. Eli tuskin siihen pystyminen on mikään uskonasia.
Eivät tietenkään. Kyllähän se on tunnettu tosiasia, että håmåilla menee putket umpeen ja virtsaaminenkin tuottaa vaikeuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Ejakuloiko samaa sukupuolta olevat parit?
Juu, ja "lepakot" eivät edes ovuloi, saatikka sitten ejakuloi...Alkuperäinen kirjoittaja multitalentti maitokuski:Eivät tietenkään. Kyllähän se on tunnettu tosiasia, että håmåilla menee putket umpeen ja virtsaaminenkin tuottaa vaikeuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Ejakuloiko samaa sukupuolta olevat parit?
juu, ja lepakoilla ei ole koskaan "päänsärkyä" !Alkuperäinen kirjoittaja muuten vaan multitalentti:Juu, ja "lepakot" eivät edes ovuloi, saatikka sitten ejakuloi...Alkuperäinen kirjoittaja multitalentti maitokuski:Eivät tietenkään. Kyllähän se on tunnettu tosiasia, että håmåilla menee putket umpeen ja virtsaaminenkin tuottaa vaikeuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Ejakuloiko samaa sukupuolta olevat parit?
Ko. neste ei tule virtsarakosta, vaan Skenen rauhasesta, rakas tietämätön lapsukaiseni! Ja se todellakin on hajutonta. Mitäs luulet naisen liukasteen olevan paikassa joka on täysin eri kuin virtsaputki??Alkuperäinen kirjoittaja KUSTAA:SE ON SILKKAA KUSTA EIKÄ MITÄÄN MUUTA