olen nyt 27 vuotias, aktiivista seksielämää yli kymmenen vuotta ja ykskaks yllättäen ejakuloin tänään ensimmäisen kerran masturboidessani sauvan kanssa. Olin kyllä yllättynyt, pissaksi luulin ensin mutta kun ei millekkään haissut eikä kyllä pissatanutkaan niin tätä sen kai sitten pakko on olla. Olen aina ollut hyvin litimärkää tyyppiä, joten en välttämättä olisi huomannut sängyssä puuhastellessani miehen kanssa??? Mietin vain että olenkohan koskaan saanut sitten edes kunnon orgasmiakaan? Tyytyväinen olen ollut seksielämääni mutta jos olen ejakuloivaa tyyppiä niin eikö se tapahtuisi aina orgasmin yhteydessä?Alkuperäinen kirjoittaja maku vaihtelee (m38):En tiedä liittyykö naisen kuukautiskiertoon vai mihin, mutta jossain syklissä naisen ejakulaationesteen maku vaihtelee. Joskus voi olla makeaa, joskus happamampaa. Siis saman naisen kanssa.
Kaikki naiset muuten eivät ejakuloi. Eivät ainakaan minun kanssani. G-pisteen hyväilyllä, yhdistettynä johonkin muuhun samanaikaiseen hyväilyyn ejakulaatio tulee jos on tullakseen. Siis jos nainen kiihottuu riittävän korkealle tasolle.
Sitä sanotaan,että Venäjällä kaikki muu on paskaa,paitsi kusi.Linnassa en oo tollaseen törmännyt.Alkuperäinen kirjoittaja Linnakundi:Kiven sisässä sanotaan:"Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi!"
Ei nyt joka paikkaa tarvi pyyhkeillä suojata? seksiä voi harrastaa metsässä, niityllä, kalliolla, auton konepellillä, rannalla jne., näin muutama paikka tältäkin kesältä mainitakseni... onneksi on luova kumppani!Alkuperäinen kirjoittaja nainen vaan:...Pyyhkeitä on laitettava alle, eli spontaanisti ei voi seksiä harrastaa, koska se tapahtuu melkein joka kerta rakastellessa.