S
siis mä pidän
Vieras
äärettömän nolona juuri sitä et tää nainen kosi! ihan mielettömän noloa. mies varmaan hukkuu myötähäpeään....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siis mä pidän:äärettömän nolona juuri sitä et tää nainen kosi! ihan mielettömän noloa. mies varmaan hukkuu myötähäpeään....
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja siis mä pidän:äärettömän nolona juuri sitä et tää nainen kosi! ihan mielettömän noloa. mies varmaan hukkuu myötähäpeään....
Älä muuta virka! Kyllä se niin on, että mies tuo leivän pöytään ja metsästää sen ihan omin kätösin pöytään. Hameväki sitten laittaa siitä ruoan ja huolehtii lapset.
Vai miten se näin kivikaudella menikään?
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja siis mä pidän:äärettömän nolona juuri sitä et tää nainen kosi! ihan mielettömän noloa. mies varmaan hukkuu myötähäpeään....
Älä muuta virka! Kyllä se niin on, että mies tuo leivän pöytään ja metsästää sen ihan omin kätösin pöytään. Hameväki sitten laittaa siitä ruoan ja huolehtii lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja siis mä pidän:äärettömän nolona juuri sitä et tää nainen kosi! ihan mielettömän noloa. mies varmaan hukkuu myötähäpeään....
tytöt kuunnelleet liikaa teräsbetonia?UGH!
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja siis mä pidän:äärettömän nolona juuri sitä et tää nainen kosi! ihan mielettömän noloa. mies varmaan hukkuu myötähäpeään....
tytöt kuunnelleet liikaa teräsbetonia?UGH!
Ei täältä hellan äärestä kuulu musiikkia, lieka tuosta tulisijasta ei riitä tuonne luolan suulle...
Alkuperäinen kirjoittaja v'tun sitoutumiskammoiset miehet:Ap:lle voimia!! Mulla sama tilanne, miestäni kosin kerran ja pakit antoi ja annoin asian ollam ajattelin että haluaa miettiä tilannetta itsekseen omassa päässä, no, nyt on jo puolitoista vuotta kulunut kosimisestani eikä mieskään ole kosinut, kerran ollaan puhuttu että oltais menty keväällä kihloihin, mutta eipäs menty.. YLLÄTYS YLLÄTYS!! No, katellaan tätä meidän seurustelua vielä jonkun aikaan ja sitten laitan miehen kiertoon jos ei pysty sitoutumaan vaan haluaa pitää takaoven auki!! Mua niin v'tuttaa sellaset sitoutumiskyvyttömät miehet!! Tai ei niitä miehiks voi sanoa, pojan koltiaisia... AAARRRGGGHHH
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:oisko se niin että miehes on ajatellut kosivans itse. Ja nyt vähän pettynyt kun teit sen.
tai sitten sillä on joku onkelma.
tiedä häntä.
mutta jos ootte asiasta jo pitkään puhunu niin luulis että kyse on siitä että miehes haluais vanhan tavan mukaan olla se kosija.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ei naimiseen mitään kosimista tarvita!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:anteeksi nyt vaan mutta mä en käsitä,en naisia enkä miehiä jotka voi tehdä lapsia,voi muuttaa yhteeen voi vakuuttaa että rakastaa ja voi sanoa ja vannoa että ei halua ketään muuta,mutta ei sitten voi mennä kihloihin ja naimisiin!!
jotain mätää siinä silloin on!
Alkuperäinen kirjoittaja Nolattu:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:oisko se niin että miehes on ajatellut kosivans itse. Ja nyt vähän pettynyt kun teit sen.
tai sitten sillä on joku onkelma.
tiedä häntä.
mutta jos ootte asiasta jo pitkään puhunu niin luulis että kyse on siitä että miehes haluais vanhan tavan mukaan olla se kosija.
Eli asiastahan on puhuttu jo parikin vuotta ja on monet errat sanonut juhannukset, synttärit ym että odotettavissa vois ollakkin kosinta, mutta ei ole sitä kuulunut.. täytyy siis vaan todeta oma tyhmyys ja jatkaa niin kuin mitään ei olisikaan tapahtunut (eihän tuo nyt kumonen ollutkaan, pari kosintaa vaan:/)
Itse ajattelen niin että aikaa ja tilaisuuksia on ollut vaikka kuinka mutta hän ei ole sitä joko halunnut tai muuten saanut aikaseksi, oliko muka täysin väärin että itse tein aloitteen!
Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:anteeksi nyt vaan mutta mä en käsitä,en naisia enkä miehiä jotka voi tehdä lapsia,voi muuttaa yhteeen voi vakuuttaa että rakastaa ja voi sanoa ja vannoa että ei halua ketään muuta,mutta ei sitten voi mennä kihloihin ja naimisiin!!
peeeesaaaaan
Alkuperäinen kirjoittaja Nolattu:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ei naimiseen mitään kosimista tarvita!
Naimisesta ei olekkaan kyse, vaan sitoutumisesta toisiimme ja yhteiseen tulevaisuuteen. Seksistä kieltäytyminen on ihan minun omassa päässä kehitely juttu ja eipä noita halukaan löydy näin nolattuna. Tuskimpa se seksiään maistuu, eikä liiemmin ole sitä kerjännytkään kun asiasta on kulunut kohta 3 viikkoa!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:No tuohon ainakin tartun että on törkeää kiristää seksillä.. Jos mies ei halua, ei pidä pakottaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:anteeksi nyt vaan mutta mä en käsitä,en naisia enkä miehiä jotka voi tehdä lapsia,voi muuttaa yhteeen voi vakuuttaa että rakastaa ja voi sanoa ja vannoa että ei halua ketään muuta,mutta ei sitten voi mennä kihloihin ja naimisiin!!
peeeesaaaaan
MIKSI PITÄISI MENNÄ? Siksi että niin on tapana? Edelleenkään se papin aamen ei muuta suhdetta tunnetasolla mihinkään suuntaan.