Nainen kosii, ja saa kaks kertaa pakit!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja siis mä pidän:
äärettömän nolona juuri sitä et tää nainen kosi! ihan mielettömän noloa. mies varmaan hukkuu myötähäpeään....

Älä muuta virka! Kyllä se niin on, että mies tuo leivän pöytään ja metsästää sen ihan omin kätösin pöytään. Hameväki sitten laittaa siitä ruoan ja huolehtii lapset.

Vai miten se näin kivikaudella menikään?

Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:
äärettömän nolona juuri sitä et tää nainen kosi! ihan mielettömän noloa. mies varmaan hukkuu myötähäpeään....

Älä muuta virka! Kyllä se niin on, että mies tuo leivän pöytään ja metsästää sen ihan omin kätösin pöytään. Hameväki sitten laittaa siitä ruoan ja huolehtii lapset.

Eikös nykyään puhuta jotain tasa-arvosta??
Meillä ei tod ole miehen töistä ja naisten töitä vaan yhdessä tehdään ja yhdessä mennään.

tytöt kuunnelleet liikaa teräsbetonia? :D UGH!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Ei täältä hellan äärestä kuulu musiikkia, lieka tuosta tulisijasta ei riitä tuonne luolan suulle...

No tuosta kun vaan rauhallisena virne kasvoillaan että "eihän me nyt, katotaan sitten viikonloppuna"...
tuli mieleen, että hän pitää kosimista kyllä miehen asiana ja kyllähän se oikeastaan onkin niin.
Voihan olla, että sanoo viikonloppuna, että no niin, katotaas nyt niitä sormuksia ja näin siis kokee, että kosii kuitenkin itse :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Ei täältä hellan äärestä kuulu musiikkia, lieka tuosta tulisijasta ei riitä tuonne luolan suulle...

touché :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja v'tun sitoutumiskammoiset miehet:
Ap:lle voimia!! Mulla sama tilanne, miestäni kosin kerran ja pakit antoi ja annoin asian ollam ajattelin että haluaa miettiä tilannetta itsekseen omassa päässä, no, nyt on jo puolitoista vuotta kulunut kosimisestani eikä mieskään ole kosinut, kerran ollaan puhuttu että oltais menty keväällä kihloihin, mutta eipäs menty.. YLLÄTYS YLLÄTYS!! No, katellaan tätä meidän seurustelua vielä jonkun aikaan ja sitten laitan miehen kiertoon jos ei pysty sitoutumaan vaan haluaa pitää takaoven auki!! Mua niin v'tuttaa sellaset sitoutumiskyvyttömät miehet!! Tai ei niitä miehiks voi sanoa, pojan koltiaisia... AAARRRGGGHHH

Meillä oli myös puhe että yhteen muuttamisen jälkeen mennään kihloihin mutta se sitten jäi. Olen miehelle pari kertaa asiasta sanonu ja on vaan sanonu että myöhemmin, ei vielä.
Inhottaa tuommonen lupausten pettäminen.

Mutta olen kumminki löytäny niin hyvän miehen että ollaan sitten ilman sormuksia.
Kosikoot mies jos niin joskus haluaa

oisko se niin että miehes on ajatellut kosivans itse. Ja nyt vähän pettynyt kun teit sen.

tai sitten sillä on joku onkelma.
tiedä häntä.
mutta jos ootte asiasta jo pitkään puhunu niin luulis että kyse on siitä että miehes haluais vanhan tavan mukaan olla se kosija.

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
oisko se niin että miehes on ajatellut kosivans itse. Ja nyt vähän pettynyt kun teit sen.

tiedä häntä.
mutta jos ootte asiasta jo pitkään puhunu niin luulis että kyse on siitä että miehes haluais vanhan tavan mukaan olla se kosija.

Eli asiastahan on puhuttu jo parikin vuotta ja on monet errat sanonut juhannukset, synttärit ym että odotettavissa vois ollakkin kosinta, mutta ei ole sitä kuulunut.. täytyy siis vaan todeta oma tyhmyys ja jatkaa niin kuin mitään ei olisikaan tapahtunut (eihän tuo nyt kumonen ollutkaan, pari kosintaa vaan:/)
Itse ajattelen niin että aikaa ja tilaisuuksia on ollut vaikka kuinka mutta hän ei ole sitä joko halunnut tai muuten saanut aikaseksi, oliko muka täysin väärin että itse tein aloitteen!

Nykyäänhän naiset vinkuu itse sen tasa-arvon perään...ja kuyitenki sit miehen pitäs olla se MIES??Päättäkää jo!

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ei naimiseen mitään kosimista tarvita!

Naimisesta ei olekkaan kyse, vaan sitoutumisesta toisiimme ja yhteiseen tulevaisuuteen. Seksistä kieltäytyminen on ihan minun omassa päässä kehitely juttu ja eipä noita halukaan löydy näin nolattuna. Tuskimpa se seksiään maistuu, eikä liiemmin ole sitä kerjännytkään kun asiasta on kulunut kohta 3 viikkoa!!!!!

Se että lopulta saa sen sormuksen miehen sormeen ei ole mikään "juttu". Jos asuu avoliitossa ja on lapsia niin yleensä mies lopulta myöntyy siihen sormukseen. Voin kertoa että se ei mieltä lämmitä lopulta jos se sormus on siihen "vinkumalla" tullut. Ei se mies silloin ole yhtään sen vakavammin siinä suhteessa kuin ennen sitä sormusta. Se on sinulle vaan ulkokultainen merkki ja jos mies ei sitä tosissaan halua se saa sen baarissa nopeesti pois sormesta.

anteeksi nyt vaan mutta mä en käsitä,en naisia enkä miehiä jotka voi tehdä lapsia,voi muuttaa yhteeen voi vakuuttaa että rakastaa ja voi sanoa ja vannoa että ei halua ketään muuta,mutta ei sitten voi mennä kihloihin ja naimisiin!!

jotain mätää siinä silloin on!

Alkuperäinen kirjoittaja :
anteeksi nyt vaan mutta mä en käsitä,en naisia enkä miehiä jotka voi tehdä lapsia,voi muuttaa yhteeen voi vakuuttaa että rakastaa ja voi sanoa ja vannoa että ei halua ketään muuta,mutta ei sitten voi mennä kihloihin ja naimisiin!!

peeeesaaaaan

Alkuperäinen kirjoittaja Nolattu:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:

tiedä häntä.

Eli asiastahan on puhuttu jo parikin vuotta ja on monet errat sanonut juhannukset, synttärit ym että odotettavissa vois ollakkin kosinta, mutta ei ole sitä kuulunut.. täytyy siis vaan todeta oma tyhmyys ja jatkaa niin kuin mitään ei olisikaan tapahtunut (eihän tuo nyt kumonen ollutkaan, pari kosintaa vaan:/)
Itse ajattelen niin että aikaa ja tilaisuuksia on ollut vaikka kuinka mutta hän ei ole sitä joko halunnut tai muuten saanut aikaseksi, oliko muka täysin väärin että itse tein aloitteen!

ei tietenkään ole väärin että teit aloitteen ja otit asian puheeksi mutta se on että oikopäätä vedät omat johtopäätöksesi miehesi ajatusmaailmasta josta et tiedä...en usko että hän ei mukamas haluaisi olla suhteessa kanssasi vaikkei naimisiin haluaisikaan. suhteessa pitää tehdä kompromisseja molemmin puolin...et voi "pakottaa".

Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:

peeeesaaaaan

MIKSI PITÄISI MENNÄ? Siksi että niin on tapana? Edelleenkään se papin aamen ei muuta suhdetta tunnetasolla mihinkään suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nolattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ei naimiseen mitään kosimista tarvita!

Naimisesta ei olekkaan kyse, vaan sitoutumisesta toisiimme ja yhteiseen tulevaisuuteen. Seksistä kieltäytyminen on ihan minun omassa päässä kehitely juttu ja eipä noita halukaan löydy näin nolattuna. Tuskimpa se seksiään maistuu, eikä liiemmin ole sitä kerjännytkään kun asiasta on kulunut kohta 3 viikkoa!!!!!

Enhän mä mitään seksistä puhunutkaan, vaan toisen naimisesta. Sitähän se naimisiin meneminen on, jonkun naimista.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
No tuohon ainakin tartun että on törkeää kiristää seksillä.. Jos mies ei halua, ei pidä pakottaakaan.

jos mies ei halua naimisiin tai edes kihloihin, vaikka on lapsiakin jo liuta, niin mä toimisin kyllä samoin... kaikki tai ei mitään!

luulen et miehes on sun kans vaan niitten lasten ja rahan takia. koska jos eroisitte miehelle ei jäis mitään. eli ei haluu erota koska elää nyt parempaa elämää. mut ei haluu sitoutua jos joskus löytää toisen naisen ja elättäjän itselleen. on tavallaan takaportti auki et voi tarpeen tullessa häipyy...

kyllä mä oikeesti miettisin eroa, ja ettisin miehen joka oikeesti arvostaa mua...

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:

peeeesaaaaan

MIKSI PITÄISI MENNÄ? Siksi että niin on tapana? Edelleenkään se papin aamen ei muuta suhdetta tunnetasolla mihinkään suuntaan.

Itseasiassa olen sitä mieltä, että 'papin aamen' muuttaa suhdetta myös tunnetasolla. Tai näin ainaikin minä ja mieheni koimme, kun avioiduimme tasan vuoden kuluttua siitä, kun ensimmäisen kerran päädyimme samaan punkkaan ja käytännössä muutimme yksiin. Seurustelu oli kokonaan 'meidän juttu', mutta avioitumisen myötä kuvioon tuli mm verottaja, kummankin suvut, ja raha-asiat ylipäätään, eli nyt on vaan me, eikä kahta minää myös keskinäisessä elatuksessa ja oikeudessa elatukseen sekä tietenkin perimysoikeudessa.

Avioliitto on paitsi kahden ihmisen suhde, myös yhteiskunnallinen insituutio ja se määrittää ihmisen paikkaa suhteessa siihen. Tätä ei poista se, että avoliittoa on yritetty enenevässä määrin rinnastaa avoliittoon. Edelleen avoliitosta erotaan moninkertaisesti enemmän verrattuna avioliitton. Tämä siitä huolimatta, onko parilla lapsia vai ei.

Aloitajan tapauksessa virhe on jo tapahtunut. Seksiä käsketään antaa vaikkei edes huvittaisi, ettei mies lähtisi. Mies on saanut geeninsä eteenpäin ja hoitajankin niille. Hoitajaan ei tarvitse sitoutua jos ei huvita. Lapsiinsa miehellä on täydet oikeudet.

Hohhoijaa. Tää on sitä, kun vanha kansa sanoo että niin makaa kuin petaa.

Yhteistyössä