?
...
Vieras
ei jaksa enää vääntää, mielestäni kuitenkin valitat aiheetta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .....:en ainakaan palvele työssäni ketään kun työaikani on loppunut.
No mitä sä teet jos työika loppuu just silloin kun sulla on jonkun asiakkaan kanssa juttu vielä kesken? Heität ovesta pihalle vai? Voit olla varma, että tämän jälkeen se on entinen asiakas ja vie rahansa muualle. Ja huonoa palvelua saatuaan kertoo siitä kaikille tutuilleen ja sen takia joku muukin potentiaalinen asiakas on menetetty.
Asiat kun voi hoitaa niin monella tapaa ja aika tollo on asiakaskin jos ei tajuu häipyy kun putiikki menee kiinni
Aina ei ole mahdollisuutta asioida jossain liikkeessä keskellä päivää. Asiakkaalla voi olla sellainen työaika, että pakko mennä ostoksille vasta illalla. Kukaan ei varmasti tarkoituksella mene viittä minuuttia ennen sulkemisaikaa ihan vain ilkeilläkseen myyjälle. Ja entä sitten kun palvelua joutuu odottamaan ja kello käy ja sulkemisaika lähestyy? Onko silloin parempi poistua ostamatta mitään? Ilmeisesti on.
Olen itsekin töissä, mies vuorotyössä, mutta aina on löytynyt aikaa ostoksille muutenkin kuin puolituntia ennen sulkemista.
Hyvä jos teillä on näin. Minä olisi ehtinyt liikkeeseen hyvinkin aikaisin, mutta auto, johon istuinta ostettiin, on miehen käytössä ja koska sovittaminen on pakollista, niin eipä ollut vaihtoehtoja.
selitystä, olisit ottanut/vaihtaneet autoja sinä päivänä. kaikki järjestyy jos viitsii yrittää. Älä nyt koko hässäkästä viatonta myyjää syytä. Ja todellakin monessa liikeessä asiakkaat pitää saada ulos tiettyyn kelloaikaan mennessä, ovet lukkoon ja hälyt päälle.
Vaihtanut autoa miehen kanssa? Mitähän mä olisin hänelle tilalle antanut, kun meillä ei ole kuin se yksi auto... Enkä voi sitä aamulla ottaa, kun miehen pitää sen kanssa päästä töihin. Miehen työmatka olis bussilla ihan kohtuuton ja mulla taas bussi menee ihan työpaikan lähelle. Ja myyjä olisi sitten voinut ystävällisesti kertoa, että suljemme koska hälytyslaitteet menee päälle silloin ja silloin. Olisin ymmärtänyt sen oikein hyvin. Mutta tympääntynyt myyjä vain tarkisti kellosta aikaa.