L
LASTENTARVIKEOSTOT
Vieras
Odotin esikoistamme syntyväksi maaliskuussa 2011. Ensiodottajana ostimme toki kaikki tuotteet hyvässä ajoin ennakkoon tammikuussa 2011.
Hankimme lastentarvikeliikkeestä kaikki kerralla. Ostimme mm. vauvan turvakaukalo Maxi Cosi:n ja siihen mukaan myyjän suositteleman kiinnitysjalustan, joka myyjän puheiden mukaan sopisi jatkossa useisiin eri istuimiin (niin kauan kuin vaan istuinta tarvitsi lapsella käyttää). Huomautan että puolisoni on erittäin pihi, joten hän ei olisi jalustaa suostunut hankkimaan ainoastaan turvakaukalon tähden
Esikoisemme syntyi maaliskuun lopussa ja turvakaukaloa alettiin käyttää vasta huhtikuussa. Istuinjalusta ei sopinut autoomme, joten jätimme istuinalustan muoveihin odottamaan tulevaa mahdollista istuinta. Meni muutamia kuukausia ja aloin hyvissä ajoin tutkimaan millaista istuinta kaukalon jälkeen hankkisimme.
Soitin tammiston lastentarvikkeeseen, jossa sanottiin, että ko. jalustaan sopii kaukalon lisäksi ainoastaan 1 turvaistuin. Ja tämä turvaistuin (Pearl) olisi kasvot menosuuntaan, mikä ei ole suositeltua alle 3v. lapselle. Olimme tyrmistyneitä!! Miten liike voi markkinoida jalustaa niin, että siihen sopii kiinnitettäväksi useita istuimia ja vielä niin että ko. istuin ei ole liikenteessä lapselle turvallinen??!!
Puheluiden aikana selvisi, että meille oli kaiken lisäksi myyty väärä jalusta, johon ei voisi liittää mitään muuta kuin turvakaukalo. Meille oli siis vielä myyty väärä jalusta. Myyjäliike myönsi virheen ja olivat valmiita tulemaan vastaan niin, että vaihtavat jalustan siihen, mihin saa toisen istuimen (kasvot menosuuntaan/Pearl istuin). Olin vielä enemmän tyrmistynyt!
Lastentarvike siis myönsi virheen, mutta ei ollut valmis ottamaan vastaan muovissa olevaa väärää jalustaa, vaan oli ainoastaan valmis vaihtamaan jalustan toiseen väärinmarkkinoituun tuotteeseen! Todella huonoa jälkimarkkinointia ja törkeää asiakaspalvelua. Ostimme kuitenkin tuotteita heiltä yli 1200eur kertaostolla.
Vetosivat siihen, että ostajan täytyy itse tutustua tuotteeseen. Eikö siis myyjällä ole mitään vastuuta? Vaikka puhuvat asiakkaalle palturia? Kyseessä vielä pienoinen kielimuuri.
Onko muilla kokemuksia näin huonosta asiakaspalvelusta Tammiston lastentarvikkeessa?
Näin törkeän palvelun jälkeen olemme tehneet periaatepäätöksen ettemme osta lastentarvikkeesta enää yhtikäs mitään. Ja tulemme markkinoimaan Tammiston lastentarvikeliikettä erittäin avoimesti tuttaville, ystäville ja muille sidosryhmille, että kuinka hyvää palvelua ko. lastentarvikeliikkeestä saakaan.
Nimin. entinen lastentarvikeliikkeen asiakas
Hankimme lastentarvikeliikkeestä kaikki kerralla. Ostimme mm. vauvan turvakaukalo Maxi Cosi:n ja siihen mukaan myyjän suositteleman kiinnitysjalustan, joka myyjän puheiden mukaan sopisi jatkossa useisiin eri istuimiin (niin kauan kuin vaan istuinta tarvitsi lapsella käyttää). Huomautan että puolisoni on erittäin pihi, joten hän ei olisi jalustaa suostunut hankkimaan ainoastaan turvakaukalon tähden
Esikoisemme syntyi maaliskuun lopussa ja turvakaukaloa alettiin käyttää vasta huhtikuussa. Istuinjalusta ei sopinut autoomme, joten jätimme istuinalustan muoveihin odottamaan tulevaa mahdollista istuinta. Meni muutamia kuukausia ja aloin hyvissä ajoin tutkimaan millaista istuinta kaukalon jälkeen hankkisimme.
Soitin tammiston lastentarvikkeeseen, jossa sanottiin, että ko. jalustaan sopii kaukalon lisäksi ainoastaan 1 turvaistuin. Ja tämä turvaistuin (Pearl) olisi kasvot menosuuntaan, mikä ei ole suositeltua alle 3v. lapselle. Olimme tyrmistyneitä!! Miten liike voi markkinoida jalustaa niin, että siihen sopii kiinnitettäväksi useita istuimia ja vielä niin että ko. istuin ei ole liikenteessä lapselle turvallinen??!!
Puheluiden aikana selvisi, että meille oli kaiken lisäksi myyty väärä jalusta, johon ei voisi liittää mitään muuta kuin turvakaukalo. Meille oli siis vielä myyty väärä jalusta. Myyjäliike myönsi virheen ja olivat valmiita tulemaan vastaan niin, että vaihtavat jalustan siihen, mihin saa toisen istuimen (kasvot menosuuntaan/Pearl istuin). Olin vielä enemmän tyrmistynyt!
Lastentarvike siis myönsi virheen, mutta ei ollut valmis ottamaan vastaan muovissa olevaa väärää jalustaa, vaan oli ainoastaan valmis vaihtamaan jalustan toiseen väärinmarkkinoituun tuotteeseen! Todella huonoa jälkimarkkinointia ja törkeää asiakaspalvelua. Ostimme kuitenkin tuotteita heiltä yli 1200eur kertaostolla.
Vetosivat siihen, että ostajan täytyy itse tutustua tuotteeseen. Eikö siis myyjällä ole mitään vastuuta? Vaikka puhuvat asiakkaalle palturia? Kyseessä vielä pienoinen kielimuuri.
Onko muilla kokemuksia näin huonosta asiakaspalvelusta Tammiston lastentarvikkeessa?
Näin törkeän palvelun jälkeen olemme tehneet periaatepäätöksen ettemme osta lastentarvikkeesta enää yhtikäs mitään. Ja tulemme markkinoimaan Tammiston lastentarvikeliikettä erittäin avoimesti tuttaville, ystäville ja muille sidosryhmille, että kuinka hyvää palvelua ko. lastentarvikeliikkeestä saakaan.
Nimin. entinen lastentarvikeliikkeen asiakas