Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="uuniomena";24150503]Peesi :D Enkä mä ymmärrä että siellä suihkun alla tarvii niin kamalasti väännellä itteensä. Etenkään uimahallissa. Kyllä mua häiritsee jos joku siinä vieressä muljaa ja vääntää oikein huolella. Pysyköön vaan omassa pualessaan.

Väännelköön sitten kotonaan.[/QUOTE]

Joo ja jos joku vajoaa ykskaks lattiaa kohti tai vääntelehtii kummallisesti niin tulee kyllä ammatin puolesta väistämättä vilkaistua onko ok vai saiko jonkun sairaskohtauksen.
 
  • Tykkää
Reactions: DragonMistress
yyyyyyrjöööööö
hyi v*ttu, ensin kaivatte pillua sormillanne ja sit otatte sillä samalla pillusella kädellä kiinni siitä suihkusta??? ei s**tana, mä en käy uimahallissa enää ikinä!!
 
"poks"
Muutamia ajatuksia tulee mieleen tästä ketjusta.

1. Kyykkyvatkauksessa häiritsee enemmän se kyykky kuin vatkaus. Vatkata voi seistenkin, jalkaa voi nostaa vähän sivulle/seisoa lievässä haara-asennossa. Toosa ei kuitenkaan lävähdä kenenkään silmille. Kotona voi seistä vaikka päällään, julkisissa tiloissa ei ole tapana levitellä.

2. Jos sulkijalihaksessa ei ole vikaa, treeneissä ei pitäisi peräreiän paskaantua. Huolellisen alapesun voi siis tehdä vasta kotona, julkisessa suihkussa voi huuhtoa hiet pikapikaa pois. Silti kotimatkalla ei lemua paska. Mutta: menisin mielelläni uimaan ihmisen kanssa, joka vaivautui pesemään ahterinsakin ennen altaaseen menoa. Joudun samaan veteen hänen persreikänsä kanssa.

3. Wc-käynnin yhteydessä virtsatieinfektioiden yms. välttämiseksi pyyhitään edestä taakse päin. Vedon voi lopettaa peräreiän kohdalle, tuotoksella ei ole tarpeen maalata aluetta häntäluulle asti, saati ylemmäs, perseen koosta riippumatta. Toisella vedolla pyyhitään sitten häntäluulta peräreiälle päin, jolloin ei ole selkä paskassa ja tienoo on puhdas. Jos epäilyttää, pese.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyrjöööööö;24150555:
hyi v*ttu, ensin kaivatte pillua sormillanne ja sit otatte sillä samalla pillusella kädellä kiinni siitä suihkusta??? ei s**tana, mä en käy uimahallissa enää ikinä!!
Mulle muistui jonkun palstalaasen miehen perseinen käsi. Muistaako joku mikä juttu se olikaan?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyrjöööööö;24150555:
hyi v*ttu, ensin kaivatte pillua sormillanne ja sit otatte sillä samalla pillusella kädellä kiinni siitä suihkusta??? ei s**tana, mä en käy uimahallissa enää ikinä!!
Käsite pillunen käsi on lanseerattu! :D Ou jeah.
 
Jebs
Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyrjöööööö;24150555:
hyi v*ttu, ensin kaivatte pillua sormillanne ja sit otatte sillä samalla pillusella kädellä kiinni siitä suihkusta??? ei s**tana, mä en käy uimahallissa enää ikinä!!
Nii ja ne samat römpsät ova aiemmi uinee samassa altaassa häpärit heiluen :D Lisäks altaassa on killuvia kulkusia ja pissaavia ipanoita (muista puhumattakaan). Mennääks jo uimaan? Ja sitte suihkuun kyykkyvatkaamaan?! Ikinä en oo kuullu mitään noin hauskaa XD
 
"vieras"
Apua, vatsalihakset kramppaa :D :D :D

Mutta asiaan: nuorempana, kun kotona oli kylpyamme, niin kävin kyykyssä suihkussa ja ilmeisesti se sitten oli kyykkyvatkausta. Heureka!
Seisomasuihkussa en kyykkäile, paitsi kun harjaan kynsiharjalla varpaitani. En tee sitä koskaan julkisissa suihkutiloissa. Siellä peseydyn häveliäästi siten, että etupyllyä pestessä kasvot seinään päin ja peppupuolta pestessä peppu seinään päin. Ja muutenkin pyrin toimimaan häveliäästi.
 
"poks"
[QUOTE="vierailee";24151899]Jollekin oli selvinnyt miehensä tyyli käydä suihkussa. Mies pesi viimeiseksi takapuolensa ja sulki niillä perseisillä käsillään sitten sen suihkun. Sen ketjun ap oli sitten pessyt tolulla sen suihkun.[/QUOTE]

Missä välissä perse pitää pestä? Ekanako, että sitten voi perseisillä käsillä hinkata koko kropan? On ihmisillä ongelmat, jessus sentään.
 
aapeee
No niin, yleinen kyykky suoritettu! :)
Menin tänään kuntosalin jälkeen suihkuun. Avatessani suihkun ovea, olin jo kääntyä pois, koska tunsin lähestyvän hysterian. Pelkäsin räjähtäväni nauruun astellessani siihen toisten keskelle. Ja olen ihan varma, että tunnistin yhdessä jos toisessakin alkavaa nauruhysteriaa, eli varmasti ainakin pari palstalaista oli paikalla.

Mietin siinä pestessäni, teenkö sen vai jänistänkö. Sitten vain kokosin itseni, ja täysin pokkana laskeuduin kyykkyyn suihkuttelemaan! En tosin uskaltanut katsoa muiden reaktioita, mutta olin aistivinani sekä huvittuneisuutta että puhdasta kauhua. Mutta hälläväliä, mä kehtaan taas!
 
"uuniomena"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24151856:
Meil on kiinteät suihkut uimahallissa, ei siis saa sitä suihkua lainkaan käteen.
Tällä ne viisaat uimahallin sisustuksen suunnittelijat ovat oivasti ymmärtäneet estää kyykkyvatkauksen mahdollisuuden :D
 
:LOL: :LOL: voi apua, mie pissaan kohta housuun.. tai tuolille, kun eihän miula ole housuja.
kyykkyvatkaus.. mie en ainakaan vatkaa tahi kaivele, enkä kyllä kyttää miten muut naiset puhdistavat värkkinsä tai ovat puhdistamatta :O kukin huolehtikoon omasta pillustaan...
 
[QUOTE="vieras";24143978]Eikö se olisi kätevämpää heittää suihkussa selälleen ja reidet sammakkoasennossa avoimena kattoa kohti vatkata menemään. Ei takuulla jäisi mikään poimu huuhtomatta.[/QUOTE]

Näin minä teen aina. Luulin, että kaikki tekevät niin kotona. Julkisesti kukaan ei taida kehdata. :confused:
 
[QUOTE="ilmatar";24157266]Kun tästä pesusta on kyse,tunnustan sellaisen asian, että meillä on saunassa palasaippua ja hinkkaan sillä ihan estoitta taka- ja etulistoni. Sekä kyykkyvatkaan.[/QUOTE]

Kai teillä koko perhe käyttää samaa saippuaa? Ja hieroo saiputta suoraan naamariin?
 

Yhteistyössä