"mikä"
samat sanat!!siismitävittua??? :O
mä oon 35v ja mun ei oo tarvinnu koskaan mennä kyykkyyn tai levitellä pakaroita et oon saanu toosani pestyä :O
ja mikä ihmeen vatkaus?
*pyörittelee päätään*
samat sanat!!siismitävittua??? :O
mä oon 35v ja mun ei oo tarvinnu koskaan mennä kyykkyyn tai levitellä pakaroita et oon saanu toosani pestyä :O
ja mikä ihmeen vatkaus?
*pyörittelee päätään*
Ei hitto nyt mä kuvittelen jonkun kyykkyvatkaamaan siinä vessanpytyn rinkulan päälle!Vessassakaan en kiipeä kyykylleni siihen sinkulan päälle vaan levitän vain vähän jalkoja.
Kesämieli kadoksissa? Ei kai nyt ihan noin henkilökohtaisesti tarvitse ottaa, jos tämmöinen kyykkyvatkaus ei monen repertuaariin kuulukaanSiis häh. Mä huuhdon aina pimpsani kyykyltään, ja niin on kyllä tehneet eksätkin. Äitikin huuhtoisi jos ei huimaisi. Meillä tuo on ihan tavallista, eikä kukaan jää leuka nilkoissa tuijottamaan. Ja miten ihmeessä se toosa on näkyvillä kun sitä kuitenkin pitää kumartua eteenpäin ettei lennä selälleen. Eikä sitä tarvi vatkata, huljuttelee vain kädellä samalla kuin suihkuttaa. Molemmin puolin huuhtelen, ettei saippuaa jää. Hitto te olette outoja kun tästäkin pitää tehdä kauhean suuri asia. Onko se jotenkin sinulta pois jos joku haluaa olla perusteellinen. Varmaan kohta joku kauhistelee kun joku pesee hampaita suu auki. Kamalaa sehän suu pitää olla kokoajan kiinni niinkuin syödessäkin :O ! :O !
Mulla meni tänään kyykkyvatkausneitsyys..... :ashamed: Ja se oli.... aika näky... meinaan sitä ilmeisesti OIKEESTI vatkaamalla vatkataan, tai sitten törmäsin vaan erikoiseen tapaukseen...Mä taidan lähteä huomenna uimahalliin tiirailemaan kyykkyvatkaajia.
Siis mie en kestä, ei oo tottakaan tää ketju
Täytyy myöntää että olen nähnyt vahingossa, kyykkyvatkaajia uimahallissa, ihan äänitehosteiden kera joten ei mitenkään voinut olla katsomatta mistä ääni tulee :O
Toinen häkeltävä tilanne oli pukukopissa. Nainen alkoi puhumaan minulle ja ystävälleni jostain jälleenmyynnistä ihan muinamiehinä, nosti toisen jalkansa ihan reilusti penkille todella levällään ja kuivaili siinä römpsä levällään. Lopuksi teki sen hankausjutun et otti takapuolelta ja etupuolelta pyyhkeestä kii ja veti edestakas!!! Siis ei voinut mitenkään olla huomaamatta!
Kiitos palstan, mun tarvii vältellä uimahalleja, etten törmää näihin kyykkyvatkaajiin- mulla ei pitäs pokka siinä tilanteessaMulla meni tänään kyykkyvatkausneitsyys..... :ashamed: Ja se oli.... aika näky... meinaan sitä ilmeisesti OIKEESTI vatkaamalla vatkataan, tai sitten törmäsin vaan erikoiseen tapaukseen...
ENhän mä muuten olis huomannu mutko palsta.... :ashamed:
Mulla meni tänään kyykkyvatkausneitsyys..... :ashamed: Ja se oli.... aika näky... meinaan sitä ilmeisesti OIKEESTI vatkaamalla vatkataan, tai sitten törmäsin vaan erikoiseen tapaukseen...
ENhän mä muuten olis huomannu mutko palsta.... :ashamed:
Mua ei häiritte se vatkaus yhtään, mutta se että se rieska levitetään koko kansan nähtäville, hämää vähän...Niin että perse hipoo lattiaa.
Ja vielä kysymys: Miksi kaikkia muita kehonosia saa hangata, mutta toosaa ei?