"Mika"
[QUOTE="just";24145276]Mua naurattaa ajatus naisrivistä kyykyssä pesemässä pimppejään![/QUOTE]
:x
:x
Mahtaa olla perse hekumallisen näköönen ku päällä on tiukat legginsit...Ja laihoilla ja pienipyllyisilläkö ne pakarat on erillään toisistaan???
Niin, minullakin on ylipainoa. Mutta sä väitit että tuo kommentti oli muka sulle tarkoitettu. Jos sulla todellakin on maailman huonoin itsetunto niin mene terapiaan!Niin ihan vain sattumalta piti mainita tässäKIN asiassa ylipaino. Ihan vain sattumalta. Ja vitut.
Aika käsi pitää ihmisen olla jos saa paskan pyyhittyä ALASELKÄÄN asti. En oli siinä onnistunut normaalipainoosenakaan enkä ole lapsen paskoja pyyhkinyt noin joten mä en tajua miten joku sen tekee. Mutta ei voida vastata siihen vaan pitää viisastella painosta.
Mutta vetäkää vain paskat selkäänne, ei ole mun ongelma.
yhä edelleenkään se kommentti ei ollut tarkoitettu sulle, sä vaan kuvittelet niin. Mut kuvittele rauhassa, omatpahan on harhasi.Sun tässä terapiaan pitää mennä kun tuollaasia kilareita vedät. Hyvää päivän jatkoa! :wave:
juu, sellainen tuuman rako persposkien välissä ja paskat vedetty puoleen selkään asti.. *senköhän takia ne pitää legginsien päälle hametta? *Mahtaa olla perse hekumallisen näköönen ku päällä on tiukat legginsit...
Tiedän, et ymmärrä koska itselläsi on iso peppu.Niin ihan vain sattumalta piti mainita tässäKIN asiassa ylipaino. Ihan vain sattumalta. Ja vitut.
Aika käsi pitää ihmisen olla jos saa paskan pyyhittyä ALASELKÄÄN asti. En oli siinä onnistunut normaalipainoosenakaan enkä ole lapsen paskoja pyyhkinyt noin joten mä en tajua miten joku sen tekee. Mutta ei voida vastata siihen vaan pitää viisastella painosta.
Mutta vetäkää vain paskat selkäänne, ei ole mun ongelma.
Niin, tässähän kysyttiin miksi joku pesee vielä pyllynsä kun on käynyt vessassa. Siksi, että pyyhkii sen hyvin, pakaravälinkin, ja haluaa pestä tämän jälkeen koko alueen vielä saippualla. Itse olen hoikka, niin eipä tarvitse puhtaana käyttää mitään legginsejä, ihan minihame riittääjuu, sellainen tuuman rako persposkien välissä ja paskat vedetty puoleen selkään asti.. *senköhän takia ne pitää legginsien päälle hametta? *
IStuessaan kyllä.Ja laihoilla ja pienipyllyisilläkö ne pakarat on erillään toisistaan???
Ei nyt sitten jotkut ilmeisesti millään tajua lukemaansa. On se rankkaa tietenkin kun teille nauretaan kun pyyhitte paskan selkään asti ja kusetkin vedätte varmaan napaan asti.Niin, tässähän kysyttiin miksi joku pesee vielä pyllynsä kun on käynyt vessassa. Siksi, että pyyhkii sen hyvin, pakaravälinkin, ja haluaa pestä tämän jälkeen koko alueen vielä saippualla. Itse olen hoikka, niin eipä tarvitse puhtaana käyttää mitään legginsejä, ihan minihame riittää
Ylipainoiset ilmeisesti laiskasti tupsauttaa kerran peppureikäänsä paperilla ja vetää nailoniset legginsinsä takaisin jalkaan hautomaan tätä ahdasta ja hikistä pyllyn väliään entisestään.