Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole urbaanilegendaa, vaan mielestäni ainoa oikea konsti saada aikaan puhdasta jälkeä. Olen opettanut tyttärenikin pesemään niin. Enkä näe siinä mitään pahaa! Ja kuten aloitusviestissäni mainitsin, mikäli ei halua vatkata, riittää ihan suihkuttelukin, kyykyssä.
VATKATA, ihan oikeestiko siis vatkata, luulin, että se vatkaus on liioiteltua ja että oikeesti nää kyykkijät vain suihkuttelee?! :O

Mutta siis nyt kyllä kuvailet, että miten vatkaat?? :D :|
 
aapeee
No niin, täällä taas.
Siis julkisilla paikoilla (ennen häpeän saapumista palstan myötä elämääni), menin kyykkyyn ja suihkuttelin kaikessa rauhassa. Kotona otan kyllä käden avuksi, suihkutan edestä ja takaa samalla kädellä sivellen.

Nykyään en enää kehtaa mennä julkisesti kyykkyyn, ja kuten jo kerroin, nyttemmin hoidan homman loppuun vessassa käsisuihkulla.

Edelleen toitotan: seuratkaapas vaan kanssasisarianne, miten he peppujaan kaivelevat.
 
No niin, täällä taas.
Siis julkisilla paikoilla (ennen häpeän saapumista palstan myötä elämääni), menin kyykkyyn ja suihkuttelin kaikessa rauhassa. Kotona otan kyllä käden avuksi, suihkutan edestä ja takaa samalla kädellä sivellen.

Nykyään en enää kehtaa mennä julkisesti kyykkyyn, ja kuten jo kerroin, nyttemmin hoidan homman loppuun vessassa käsisuihkulla.

Edelleen toitotan: seuratkaapas vaan kanssasisarianne, miten he peppujaan kaivelevat.
No miksi sinusta tuo kädellä sively on törkeämpää kuin kyykkyvatkaus?
 
"vieras"
No niin, täällä taas.
Siis julkisilla paikoilla (ennen häpeän saapumista palstan myötä elämääni), menin kyykkyyn ja suihkuttelin kaikessa rauhassa. Kotona otan kyllä käden avuksi, suihkutan edestä ja takaa samalla kädellä sivellen.

Nykyään en enää kehtaa mennä julkisesti kyykkyyn, ja kuten jo kerroin, nyttemmin hoidan homman loppuun vessassa käsisuihkulla.

Edelleen toitotan: seuratkaapas vaan kanssasisarianne, miten he peppujaan kaivelevat.
Edelleen toitotan, että miten normaali takapuolen pesu, jonka ensimmäisellä sivulla kuvailit, olisi jotenkin outoa tai inhottavaa? Ja miten sinä voit kokea sukupuolielimien levittelyn normaalimpana ja parempana keinona? Kotona voi toimia ihan miten vaan, mut jos tollaseen "vatkaajaan" törmäisin uimahallissa, niin kyllä leuka loksahtaisi auki.
 
..........
Mulla on ollut tapana pestä alapääni ja takapuoleni ihan silloin kun kukaan ei katso. Seisovilleen onnistuu, kun en kotonakaan kyyki. Kyllä siellä uimahallissakin aina sen rauhan saa, että voi huomaamatta pestä, kun eihän siihen aikaa mene kovin kauaa. En ole nähnyt kenenkään hankaavan pyllyään tai kyykkivän, mutta annan ihmisille pesurauhan enkä tuijota kenenkään rituaaleja silmä tarkkana.
 
voihankyykkyvatkaus.
reps ja kops.

Ap käy uimahalleissa tiirailemassa muita naisia miten toosansa pesee. Mene hei enskerralla neuvomaan, ja muista kertoa että ei saa miestä jos ei pese kunnolla vaan alkaa haista.

sä et voi olla tosissaan. Siinä samallahan sitä kysäsee suihkunaapurilta että tuliko puhdasta.
 
En mäkään usko. Varsinkaan, kun kukaan ei edes selitä miten se käytännössä tapahtuu :rolleyes:
No mä kuvittelisin, että oikeaoppinen kyykkyvatkaus tapahtuu niin, että mennään kyykkyyn jalat levällään, ja kädellä hömpsötetään toosaa niin että vesi ja saippua lentää. Ja asento on tietty sellainen, että kaikki näkee sen toosan, halusivat tai eivät:rolleyes:
 
"vieras"
Tämä menee samaan sarjaan sen keskustelun kanssa kun naisilla on kuulemma paskaa aina persuuksissa kun ei pestä paikkoja. Se paska menee kuulemma alaselkään asti.

Mä en vieläkään tajua miten voi pyyhkiä perseensä niin, että paskaa menee alaselkään asti. :D
No lihavilla ihmisillä tuskin kaikkien poimujen ohi meneekään, mutta kyllä hoikalla voi mennä, kuten lapsellakin kun pyyhkii ylöspäin, siihen häntäluukuoppaan . Ihan on itte tullut lapsen pyllyä pyyhkiessä huomanneeksi , enkä mä nyt äkkisiltään keksi mitä teen väärin :O
 
"vieraS"
Nyt, kun olemme kaikki oppineet oikean römpsän pesutavan. Voimme julkisissa pesutiloissa opastaa ja opettaa muitakin vatkaamaan römpsää oikeaoppisesti ihan esimerkkiä näyttämällä ja vaikka vaikka kädestä pitäen opettaa...
 
Ymmärrän hyvin tuon kyykkytyylin. Sitä harrastan joskus itekin -ihan luontojaan mulla tuo asento tulee varmaankin. Kyykyssä kaikki poimut aukeaa alhaalta ja saa paikat puhtaiksi kunnolla. Ja "vatkataan" tietty niin että vesi huuhtelee poimut kunnolla.
Yleensä pesen niin että hieman levitän jalkoja ja sitten pesen suihkulla ja kädellä.
 
[QUOTE="vieras";24142900]No lihavilla ihmisillä tuskin kaikkien poimujen ohi meneekään, mutta kyllä hoikalla voi mennä, kuten lapsellakin kun pyyhkii ylöspäin, siihen häntäluukuoppaan . Ihan on itte tullut lapsen pyllyä pyyhkiessä huomanneeksi , enkä mä nyt äkkisiltään keksi mitä teen väärin :O[/QUOTE]

Huoh. Ei sitten voinut tätäKÄÄN keskustelua käydä ilman päänaukomista mulle.
 
aapeee kiittää
Ymmärrän hyvin tuon kyykkytyylin. Sitä harrastan joskus itekin -ihan luontojaan mulla tuo asento tulee varmaankin. Kyykyssä kaikki poimut aukeaa alhaalta ja saa paikat puhtaiksi kunnolla. Ja "vatkataan" tietty niin että vesi huuhtelee poimut kunnolla.
Yleensä pesen niin että hieman levitän jalkoja ja sitten pesen suihkulla ja kädellä.
Vihdoinkin joku joka ymmärtää.
 

Yhteistyössä