Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No, huonosti selitin. Suihku siis on tottakai toisessa kädessä, toisella pakarat levälleen, vettä sinne, jonka jälkeen muutamat hinkkaukset vakoa pitkin. Pitäisi piirtää kuva, niin olis helpompi kertoa.
Se nyt vaan on niin että ainakaan mä en halua enkä tykkää että takapuolen vako jää vähääkään saippuaisen tuntuiseksi tai että siellä olisi selkää pitkin veden mukana valunutta shamppoota, hoitoainetta tai hiuksia.
 
"vieras"
Ei ole urbaanilegendaa, vaan mielestäni ainoa oikea konsti saada aikaan puhdasta jälkeä. Olen opettanut tyttärenikin pesemään niin. Enkä näe siinä mitään pahaa! Ja kuten aloitusviestissäni mainitsin, mikäli ei halua vatkata, riittää ihan suihkuttelukin, kyykyssä.
Valitettavasti kaikkien polvet ja lonkat eivät kestä kyykistelyä. Oletko sinä valmis nostamaan kanssasisaresi lattialta ylös siellä uimahallin pesuhuoneessa jos tarve vaatii?
 
peee
[QUOTE="vieras";24144184]Valitettavasti kaikkien polvet ja lonkat eivät kestä kyykistelyä. Oletko sinä valmis nostamaan kanssasisaresi lattialta ylös siellä uimahallin pesuhuoneessa jos tarve vaatii?[/QUOTE]

"uimahallissa nähtyä: kyykkyvatkaaja oli pitkää pituuttaan pesuhuoneen lattialla, rämemajava vaan vilkku, eikä ollu sheivattu"

:D :D :D
 
Ehhehe
[QUOTE="vieras";24143833]Kyllä siellä lihavilla pyllyssä on enemmän poimuja, siis pakarat saattavat olla isot ja hankautua yhteen, joten se väli on jo tunnetusti eräänlainen hautuva ongelma-alue varmaankin.[/QUOTE]

Ja laihoilla ja pienipyllyisilläkö ne pakarat on erillään toisistaan???
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"vieras"
A. En ole nähnyt koskaan kyykkyvatkaajaa.
B. Saan pyllyni ja p*lluni pestyä ilman, että erikseen tarvitsee levittää pakaroita tai etuosastoa.
3. Käsittääkseni kyykkytyyli johtaa peräsuolen pullistumiseen ja tarpeettoman pitkälle menevään alapesuun.
D. En kuuna päivänä ole nähnyt kenenkään selässä paskaa.
5. Tiedän ja tunnen, missä peräreikäni sijaitsee, joten pyyhkiessä vetoa ei ole tarpeen suorittaa pitemmälle kuin peräreiän kohdalle. Veto on siis hyvin, hyvin lyhyt ja sitä toistetaan, kunnes paskaa ei jää paperiin. Tällä tavoin paskaa ei joutune selkään tahi muuannekaan, minne se ei kuulu.
6. KyykkyVATKAUKSESSA kakka/pimppapöpöt lentänevät ympäriinsä. En suosittele.
 
Siis mie en kestä, ei oo tottakaan tää ketju:LOL:
Täytyy myöntää että olen nähnyt vahingossa, kyykkyvatkaajia uimahallissa, ihan äänitehosteiden kera joten ei mitenkään voinut olla katsomatta mistä ääni tulee :O:LOL:

Toinen häkeltävä tilanne oli pukukopissa. Nainen alkoi puhumaan minulle ja ystävälleni jostain jälleenmyynnistä ihan muinamiehinä, nosti toisen jalkansa ihan reilusti penkille todella levällään ja kuivaili siinä römpsä levällään. Lopuksi teki sen hankausjutun et otti takapuolelta ja etupuolelta pyyhkeestä kii ja veti edestakas!!! Siis ei voinut mitenkään olla huomaamatta! :confused::eek::LOL:
 
"vieras"
Hei tehkää ny joku sellainen havainnollistava kuvasarja / video kyykkyvatkauksesta, niin päästään taas iltapäivälehtiin? "Mammat neuvovat netissä: näin saat siistin rämemajavan"?
 
[QUOTE="vieras";24144583]A. En ole nähnyt koskaan kyykkyvatkaajaa.
B. Saan pyllyni ja p*lluni pestyä ilman, että erikseen tarvitsee levittää pakaroita tai etuosastoa.
3. Käsittääkseni kyykkytyyli johtaa peräsuolen pullistumiseen ja tarpeettoman pitkälle menevään alapesuun.
D. En kuuna päivänä ole nähnyt kenenkään selässä paskaa.
5. Tiedän ja tunnen, missä peräreikäni sijaitsee, joten pyyhkiessä vetoa ei ole tarpeen suorittaa pitemmälle kuin peräreiän kohdalle. Veto on siis hyvin, hyvin lyhyt ja sitä toistetaan, kunnes paskaa ei jää paperiin. Tällä tavoin paskaa ei joutune selkään tahi muuannekaan, minne se ei kuulu.
6. KyykkyVATKAUKSESSA kakka/pimppapöpöt lentänevät ympäriinsä. En suosittele.[/QUOTE]

:LOL::LOL::LOL::LOL:
 
"Alkuperäinen kirjoittaja: HEI!
VATKATA, ihan oikeestiko siis vatkata, luulin, että se vatkaus on liioiteltua ja että oikeesti nää kyykkijät vain suihkuttelee?!

Mutta siis nyt kyllä kuvailet, että miten vatkaat??"



[QUOTE="vieras";24142569]Ilmeisesti sähkövatkaimella pärisyttelevät menemään...[/QUOTE]

Kyllä mä mielummin jonku kaalimadon tai muun vastaavan surruttimen ottaisin. ;)
 
"vieras"
Siis kyykkyvatkaajia löytyy kyllä kaikista julkisista suihkutiloista, uimahallit jne.. Sinne vaan opettelemaan tekniikka :D Minä kyllä rassaan paikkani ihan kädellä suihkussa, sen kummemmin levittelemättä.
 

Yhteistyössä