Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
[QUOTE="vieras";24170499]Siis pyyhkimisen jälkeen taivuttaudut katsomaan että onko puo puhtoinen? Ilmeisesti et ole ainoastaan hoikka vaan myös huomattavan notkea, täytyy myöntää etten pysty itseäni katsomaan silmästä silmään...[/QUOTE]

Kyllä pystyn, saan jalat niskan taakse ihan kevyesti. Ja pystyn tarkistamaan pyllyn puhtauden myös menemällä peilin eteen , kääntämällä päätäni olan yli!
 
"vieras"
[QUOTE="Mää";24182817]Eli siis onko laihoilla peräaukko ylenpänä ku muilla? Tuskin kellään sitä läskiä persaukon "alla" on, tai mä en ainakaan käsitä, et miten laihalla vois olla jotenki lyhyempi matka häntäluuhun ku lihavalla. Pakaroihinhan se rasva sit kerääntyy...[/QUOTE]

Ei vaan lihavilla ihmisillä on isommat pakarat, joten peräaukko jaa syvälle niiden uumeniin. Laihoilla ei ole välttämättä istuellaan kunnon pakaroita, vaan perse on enää sellainen suora lattana ja se reikä siellä paikallaan vähän niinkuin golf-reikä keskellä tasaista nurmikenttää. Lihavien reikä saattaa olla aika syvällä "pullataikinan" sisällä. Ja pyyhkiessä saa kaivaa ahteriaan paperin kanssa aikalailla täältä kaiken tavaran joukosta. Laiha kun pyyhkäsee niin se on kuin kiitorata se hänen perseensä selkää kohti.
 
"aaa"
siis mitä helvettiä, mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään mikään kyykkäily, kyllä mä paikat saan puhtaaksi ihan seisaaltaan.. ja hyvin... alko oksettaa tää mielikuva reva levällään olevasta muijasta ja uima-hallin suihkussa vähän puhdistelee :D
 
"vieras"
[QUOTE="jep";24182964]Kyllä pystyn, saan jalat niskan taakse ihan kevyesti. Ja pystyn tarkistamaan pyllyn puhtauden myös menemällä peilin eteen , kääntämällä päätäni olan yli![/QUOTE]

Joissain yleisissä vessoissa tämä on varsin kätevää ja helppoa, kun on korkeat peilit :) Lavuaarien päälle pyllistelemään kiipeäminen on aiheuttanut toisinaan kummastusta, mutta kyllä kanssaisaret ovat ymmärtäneet kun olen selittänyt, että kyseessä on vain hygienia -kukapa nyt haluaa olla kakanhajuinen? Ovat nimittäin vessasta ulostultuani olleet oikein muiden tuttaviensa kanssa koolla, osoitelleet minua ja kuiskineet, kuinka hygieeninen ja fiksu ihminen tuossa meneekään =)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24183007]Ei vaan lihavilla ihmisillä on isommat pakarat, joten peräaukko jaa syvälle niiden uumeniin. Laihoilla ei ole välttämättä istuellaan kunnon pakaroita, vaan perse on enää sellainen suora lattana ja se reikä siellä paikallaan vähän niinkuin golf-reikä keskellä tasaista nurmikenttää. Lihavien reikä saattaa olla aika syvällä "pullataikinan" sisällä. Ja pyyhkiessä saa kaivaa ahteriaan paperin kanssa aikalailla täältä kaiken tavaran joukosta. Laiha kun pyyhkäsee niin se on kuin kiitorata se hänen perseensä selkää kohti.[/QUOTE]

Ihanan tarkkaa havainnointia :) Sä voisit tehdä tästä ihan tutkielman, kun sulla on näin hyvin hanskassa tää homma. Perspyyhinnän maisteri? Kakkarantutohtori? Mikä tälle nyt olis oikee nimike?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24183207]Joissain yleisissä vessoissa tämä on varsin kätevää ja helppoa, kun on korkeat peilit :) Lavuaarien päälle pyllistelemään kiipeäminen on aiheuttanut toisinaan kummastusta, mutta kyllä kanssaisaret ovat ymmärtäneet kun olen selittänyt, että kyseessä on vain hygienia -kukapa nyt haluaa olla kakanhajuinen? Ovat nimittäin vessasta ulostultuani olleet oikein muiden tuttaviensa kanssa koolla, osoitelleet minua ja kuiskineet, kuinka hygieeninen ja fiksu ihminen tuossa meneekään =)[/QUOTE]

En käy kyllä yleisissä vessoissa, eikä mulla ole tarvetta muutenkaan peilata pyllynreikää'ni joka ulostamisen päätteeksi. Toki joskus saatan huvikseni vilkaista =) ja ihan vaan kommentoin, että saan jalkani taivutettua niskan taakse ihan vaivattomasti.... Itselläni on tosin aina ollut tapana pestä takapuoleni pyyhkimisen jälkeen, saa kaikki paskanhajun pois sieltä peräreiän ryppyjen keskeltä =) Joistakin huomaa, että se P**** alkaa haista kun hikoilevat, niin se koko persvako lemuaa sille kakanmureniselle peppureiälle ennenpitkää. Saippuapesulla saisi pakaravälihienkin lihava käytevästi huuhdottua, ulostamisen jälkeen olisi hyvä.
 
"vieras"
Siis eihän siinä ole nyt mitään kamalaa jos suihkuttaa alapäänsä kyykyssä, se on oikeasti totta että seisten ei varmasti puhdistu kaikki. Tota vatkausta en ihan ymmärrä, kyllä se suihku riittää. Oikeasti ennen vanhaan kun ei ollut suihkuja niin naiset kyykkäsivät pesuvadin päällä ja "vatkasivat" paikat puhtaaksi. Uskon että tästä tämä oppi siirtynyt eteenpäin.

Ja ei, en tekisi sitä julkisilla paikoilla.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24184547]Siis eihän siinä ole nyt mitään kamalaa jos suihkuttaa alapäänsä kyykyssä, se on oikeasti totta että seisten ei varmasti puhdistu kaikki. .[/QUOTE]

Varmasti puhdistuu. On omissa pesutaidoissa vikaa, jos ei osaa pestä itseään seisten.
 
Tulipahan eilen testattua uteliaana tota paljon puhuttua kyykkyvatkausta. Ei ihme, että jotkut sitä suosivat, kyllähän se pistää himot hyrräämään! ;D Itse en ehkä juuri siitä syystä kehtaisi moista harrastella julkisesti. Muutenkin taidan jatkossa tyytyä pesemään römpsäni ihan seisaallaan, levittämällä haaroja toista kinttua varvastaen. Puhdasta tulee! :D
 
"Abigail"
Ihanko totta kuvittelette, että kakanhaju lähtee ihan vaan paperilla pyyhkimällä?! Olen tyrmistynyt! Kehotan tekemään kokeen: hieraise kakkapökäleellä käsivarttasi, pyyhi huolellisesti vessapaperilla ja haista... No, tuliko raikkaan tuoksuinen iho?
 
viiras
[QUOTE="Abigail";24185744]Ihanko totta kuvittelette, että kakanhaju lähtee ihan vaan paperilla pyyhkimällä?! Olen tyrmistynyt! Kehotan tekemään kokeen: hieraise kakkapökäleellä käsivarttasi, pyyhi huolellisesti vessapaperilla ja haista... No, tuliko raikkaan tuoksuinen iho?[/QUOTE]

:LOL:
 
saiskos mallia?
No, huonosti selitin. Suihku siis on tottakai toisessa kädessä, toisella pakarat levälleen, vettä sinne, jonka jälkeen muutamat hinkkaukset vakoa pitkin. Pitäisi piirtää kuva, niin olis helpompi kertoa.
Better yet, voisit malliksi kuvata itseäsi, tai pyytää jotakuta kuvaamaan, samalla ku näytät tämän liikkeen oikeaoppisen toteuttamistavan. Yksinkertaisimmatkin tajuavat sitten. Toivottavasti.
 
Kikkarekandidaatti
[QUOTE="vieras";24183246]Ihanan tarkkaa havainnointia :) Sä voisit tehdä tästä ihan tutkielman, kun sulla on näin hyvin hanskassa tää homma. Perspyyhinnän maisteri? Kakkarantutohtori? Mikä tälle nyt olis oikee nimike?[/QUOTE]

Kakkarantutohtori... ahahahahah :D

Tuota noin... Ensinnäkin lihavallakaan ei oo kyllä mitään ylimääräsiä "poimuja" perseessään. Ja toisekseen ei sitä persettä tarvi katsoa (peilin kautta eikä silmästä silmään...), jotta tietää onko siellä enää kakkaa - jos pyyhit huolellisesti niin näethän sä siitä paperista että onko siellä vielä sotkua vai ei.

Kyykkyvatkaus on varmaan ihan ok keino peseytyä, mutta missään yleisissä pesutiloissa en kyllä kehtaisi niin tehdä. Enkä ymmärrä miksi pitäisikään, sillä kuten aiemmin on jo monesti sanottu, voi sen majavansa pestä seistenkin - levitä hiukan jalkoja ja varvista toisella jalalla ja huuhdo vedellä käden avulla ja kyllä taatusti tulee puhdasta.

T. Kikkarekandidaatti
 
JT
Näin reilu parikymppisenä homopoikana voin sanoa, etten yhtään ihmettele että monet avioliitossa elävät heteromiehet etsiytyy "meidän" pakeille, kun vaimot viettävät aikaa netissä riitelemässä keskenään siitä, kuinka alapää tulee pestä tai perse pyyhkiä. :D

Voin vain sanoa, että ikinä ei ole paskat ollu alaselässä tai missään muuallakaan paikassa jonne se ei kuulu, vaikka perseeseen on työnnetty yhtä sun toista.
 
vieraspieras
kiitos , sain kunnon piristystä masikseeni! hauskaa miten tälläinen aihe lähtee rönsyilemään lihavat pyllyt vs laihat pyllyt, alaselän vauhtiraidat ja heteromiesten orastavaan homouteen etc...
kommaan nyt vähän randomina kaikkee ku tuntuu näin väsyneenä asia kiinnostavan...

oon kyykänny, synnytyksen jälkeen, ja varmaan joskus muutenkin ,mutten koskaan julkisesti. Mieheni viihtyy römpsäni kimpussa joten ilmeisesti se ei haise vaikken kyykkääkään.
(Jos mieheni jättäs sen takia, mitään asiasta mainitsematta, sais sit mennäki)
en ole kyllä koskaan nähny kyykkääjää,koska en katsele vieruskavereita pesulla, mutta voisin kuvitella nolon tilanteen jos joku yhtäkkiä ois lattialla kyykyssä ja sattusin huomaamaan ja kysyisin, "hei, oot sä kunnossa" ja toinen vaan pesis ihteesä :)
(tän palstan ansiosta tiedän mitä tekee,joten en alota elvytystä)
lapseni pyllyy pyyhkiessä, on ote sen verran livenny että oon joutunu pesee alaselkän, kitka vai ahtaus vai mikä lie sen sai aikaan, mene tiedä. Itse en ainakaan tiedä että minun selkä olisi valunut sontaa, enkä mielestäni haise paskalle sen takia että olen pyyhkinyt vain paperilla peeceeni, emme omista käsisuihkua joten jos menee sonnat muualle kehoon ni kyl se pitää jo mennä ihan oiva suihkuun asti ja siinä tilanteessa varmaan mielikin sinne tekee.

ehkei tämä homopoika ole ihan tosissaan, mutta kommenttini on että:Niinpä... ja sinäpä sen sanoit :)
tässäpä minun mietteet,saa vapaasti kommata, vääristellä, kysyä, ja pohtia.
 
jepa<jep
En kuulu kyykkyvatkaajiin, enkä kyllä perseen kaivajiin, enkä kyllä pahemmin ole julkisilla paikoilla lähiaikoina peseytynyt, mutta silti alkoi hämmentää.. Katseleeko joku tosiaan siellä suihkussa ja pistää merkille kuinka toosani pesen??!! Mitä v****a!!!?? Joo onneks en käy uimahalleissa niin saan peseytyä miten ikinä tykkään..
 
jswjdsj
[QUOTE="Abigail";24185744]Ihanko totta kuvittelette, että kakanhaju lähtee ihan vaan paperilla pyyhkimällä?! Olen tyrmistynyt! Kehotan tekemään kokeen: hieraise kakkapökäleellä käsivarttasi, pyyhi huolellisesti vessapaperilla ja haista... No, tuliko raikkaan tuoksuinen iho?[/QUOTE]


Moniko pyyhkimisen jälkeen haistelee peppureikääsi, vai yletytkö itse? Vai onko sulla kenties niin jännä ruokavalio, että räjähtää vessa jos sytytät siellä istunnon jälkeen tulitikun? Ihme mesoomista :D
 
"vieras"
[QUOTE="Abigail";24185744]Ihanko totta kuvittelette, että kakanhaju lähtee ihan vaan paperilla pyyhkimällä?! Olen tyrmistynyt! Kehotan tekemään kokeen: hieraise kakkapökäleellä käsivarttasi, pyyhi huolellisesti vessapaperilla ja haista... No, tuliko raikkaan tuoksuinen iho?[/QUOTE]

HAHHAHHAA!! Repesin! :D :D :D
 
Uimahallitrauma
Kerran kun olin poikani kanssa uimahallissa, viereiseen suihkuun tuli mummo oikein huolella kyykkyvatkaamaan. Oikein pesusienen kanssa. :X

Yritin kohteliaasti katsoa muualle ja kiinnittää pojan huomion muualle, kun tämä tietysti kummastutti poikaakin, mutta mummohan ei voinut keskittyä omiin hommiinsa vaan rupesi siinä vatkauksensa lomassa huomauttelemaan meille (tiuskimaan, oikeastaan)että pitäisi peseytyä paremmin..

En osannut siihen sanoa silloin mitään, kun olin hiukka järkyttynyt asiasta, mutta nythän tää sit selvis mitä se mummo siellä teki ja mistä se suuttui. :D Voi Luoja sentään.
 
vieraspieras
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24187274:
kyllä muuten ihan oikeesti taloissa, joissa ei ollut suihkua, ja tällaisia koteja oli ennen paljon, naiset pesi alapään tuolla kyykkyvatkausmenetelmällä. vettä pesu vatiin ja sen päälle kyykylleen ja vatkaamaan:)
mutta eipä silloin tainnut olla uimahallejakaan joissa levitellä :) kotonaan jokainen sutikoon miten lystää, mut mun mielestä tässä olikin alunperin kyse julkivatkaajista :)
 
"Liila"
Tätä viestiketjua lukiessani olen alkanut miettimään, että onkohan mussa jotain vialla, kun en ikinä kokenut tarpeelliseksi suorittaa tuollaista vatkausalapesua. Ylipäätään käytän hyvin harvoin alasuihkua, ehkä joskus illalla runsaiden menkkojen aikaan, kun paikat tuntuvat hikisen/verisen nihkeiltä. Muuten käyn joka päivä suihkussa, jossa tietysti pesen paikat suihkuttamalla seisoma-asennossa vettä niihin. En myöskään ole ikinä käyttänyt alapesuun saippuaa, koska sehän kuivattaa paikat. Suihkusaippuan käyttö ylipäätään on mielestäni melko älytöntä ellei sitten ole tehnyt jotain töitä, joissa oikeasti on tullut likaiseksi (esim. pölyinen remppaus jne.), koska ihan luonnollinen suojakerros on sen poistamisen jälkeen korvattava voiteella ja voila pesu-rasvaus-kierre on valmis. Olen hyvin tarkka hygieniastani ja minulla on hyvä hajuaisti, joten olen hyvin varma siitä, että en haise mitenkään likaiselle jne. Käytän luonnollisesti ulkomailla ollessani käsidesiä jne. ja olen aikamoisen kova huolehtimaan myös siitä, että kotona on siistiä.
Liika pesu ei vain mielestäni johda oikein mihinkään ja sopiva määrä bakteereja lisää vastustuskykyä!
 

Yhteistyössä