Kehtaa ihan miten vaan. Vaikka nostaisit nilkkasi niskan taakse. Ihan oma asiasi. Siihenhän tällä palstalla saa tottua. Muista ei tarvitse välittää, kunhan vaan sinä saat toteuttaa itseäsi.No niin, yleinen kyykky suoritettu!
Menin tänään kuntosalin jälkeen suihkuun. Avatessani suihkun ovea, olin jo kääntyä pois, koska tunsin lähestyvän hysterian. Pelkäsin räjähtäväni nauruun astellessani siihen toisten keskelle. Ja olen ihan varma, että tunnistin yhdessä jos toisessakin alkavaa nauruhysteriaa, eli varmasti ainakin pari palstalaista oli paikalla.
Mietin siinä pestessäni, teenkö sen vai jänistänkö. Sitten vain kokosin itseni, ja täysin pokkana laskeuduin kyykkyyn suihkuttelemaan! En tosin uskaltanut katsoa muiden reaktioita, mutta olin aistivinani sekä huvittuneisuutta että puhdasta kauhua. Mutta hälläväliä, mä kehtaan taas!
Sain tästä ihan järkyt mielikuvat miten mammat uimahallin suihkutiloissa keinuttaa perseitään kyykkyasennossa ees taasAlkuperäinen kirjoittaja Eikä!?;24151664:Siis se vatkaaminen ei tarkoitakaan lantion vatkaamista edestakaisin, vaan siinä onkin kyykkääjän käsi joka vatkaa looraa?
Tai, niinkuin joku ehdotti: uimalasit päässä selällään jalat auki niin et saa joka sopukan puhtaaksi :saint:Sain tästä ihan järkyt mielikuvat miten mammat uimahallin suihkutiloissa keinuttaa perseitään kyykkyasennossa ees taas
Sinäpä sen keksit! Tottakai ne ovat, kun asiaa näin tarkemmin ajattelee! Hölmöä, ettei niihin ole selkeyden vuoksi laitettu käyttöohjeita.Tulipa mieleen, että oisko ne jalkojen desinfiointisuihkut joissaki kylpylöissä sittenkin kyykkyvatkaukseen tarkotettu?
No ilmeisesti eivät ja siitä tässä nyt on riemua revitty monta päivää. Ja ihan kuin olis joskus ennenkin ollut tämä kyykkyvatkaus analysoitavana täälläjaa. minä luulin kyykkyvatkausta tosiaan sellaiseksi suihkussa heilumiseksi enkä muuten ollut tullut ajateleeksikaan, että kyykyssä voi pestä pyllynsä.
mutta siis peseekö jotkut tosiaan alapäänsä suiihkuttamalla vain "sinne päin"?? minä pesen viimeiseksi suihkussa huolella KÄDELLÄ joka sopukan. siis levitän vaan jalkoja, en rupea mitään kyykkimään. sen jälkeen pesen saippualla kädet ja lähden.
mutta siiis eikö kaikki muka tee niin
Mies ei siis kehtaa sanoa vaimolleen,että toosa tai perse haisee,voisitko pestä paremmin perseesi,mutta jolllekin ulkopuoliselle,kuten sulle kehtaa puhua?Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiirin tietoa;24163447:Turha itkeä, kun mies yllättäen jättää. Pahanhajuista toosaa ei niin vain kehtaa ilmoittaa eron syyksi, mutta olen sattumoisin kuullut monen miehen äkkilähdön syyn olleen juuri se, ettei nainen pese persettään hyvin.
Kyllä. Siis käyttää koko perhe samaa saippuaa. Siitä naamanpesusta en ole varma, itse en ainakaan saippualla naamaani pese.Kai teillä koko perhe käyttää samaa saippuaa? Ja hieroo saiputta suoraan naamariin?
Niin miten tämä nyt liittyy tähän ketjuun yhtään mitenkään?Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiirin tietoa;24163447:Turha itkeä, kun mies yllättäen jättää. Pahanhajuista toosaa ei niin vain kehtaa ilmoittaa eron syyksi, mutta olen sattumoisin kuullut monen miehen äkkilähdön syyn olleen juuri se, ettei nainen pese persettään hyvin.