No niinpä. Sormet ja varpaatkin pitää varmaan naksutella tiloiltaan, että saa ne välit puhtaaksi.Itseasiassa AP:n pesutyyli alkaa kuulostaa ihan pätevältä jumpalta.
No niinpä. Sormet ja varpaatkin pitää varmaan naksutella tiloiltaan, että saa ne välit puhtaaksi.Itseasiassa AP:n pesutyyli alkaa kuulostaa ihan pätevältä jumpalta.
Mulle muistui jonkun palstalaasen miehen perseinen käsi. Muistaako joku mikä juttu se olikaan?Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyrjöööööö;24150555:hyi v*ttu, ensin kaivatte pillua sormillanne ja sit otatte sillä samalla pillusella kädellä kiinni siitä suihkusta??? ei s**tana, mä en käy uimahallissa enää ikinä!!
Käsite pillunen käsi on lanseerattu! Ou jeah.Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyrjöööööö;24150555:hyi v*ttu, ensin kaivatte pillua sormillanne ja sit otatte sillä samalla pillusella kädellä kiinni siitä suihkusta??? ei s**tana, mä en käy uimahallissa enää ikinä!!
Nii ja ne samat römpsät ova aiemmi uinee samassa altaassa häpärit heiluen Lisäks altaassa on killuvia kulkusia ja pissaavia ipanoita (muista puhumattakaan). Mennääks jo uimaan? Ja sitte suihkuun kyykkyvatkaamaan?! Ikinä en oo kuullu mitään noin hauskaa XDAlkuperäinen kirjoittaja yyyyyyrjöööööö;24150555:hyi v*ttu, ensin kaivatte pillua sormillanne ja sit otatte sillä samalla pillusella kädellä kiinni siitä suihkusta??? ei s**tana, mä en käy uimahallissa enää ikinä!!
Nimenomaan!Alkuperäinen kirjoittaja Eikä!?;24151664:Siis se vatkaaminen ei tarkoitakaan lantion vatkaamista edestakaisin, vaan siinä onkin kyykkääjän käsi joka vatkaa looraa?
Meil on kiinteät suihkut uimahallissa, ei siis saa sitä suihkua lainkaan käteen.Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyrjöööööö;24150555:hyi v*ttu, ensin kaivatte pillua sormillanne ja sit otatte sillä samalla pillusella kädellä kiinni siitä suihkusta??? ei s**tana, mä en käy uimahallissa enää ikinä!!
Jollekin oli selvinnyt miehensä tyyli käydä suihkussa. Mies pesi viimeiseksi takapuolensa ja sulki niillä perseisillä käsillään sitten sen suihkun. Sen ketjun ap oli sitten pessyt tolulla sen suihkun.Mulle muistui jonkun palstalaasen miehen perseinen käsi. Muistaako joku mikä juttu se olikaan?
Kilpailee kyllä etupyllyn kanssa. Mutta saman asian ympärillähän niissä pyöritään (vatkataan) molemmissa!kyykkyvatkaus on varmasti tyhmin sana jonka tiedän xD
Tällä ne viisaat uimahallin sisustuksen suunnittelijat ovat oivasti ymmärtäneet estää kyykkyvatkauksen mahdollisuudenAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24151856:Meil on kiinteät suihkut uimahallissa, ei siis saa sitä suihkua lainkaan käteen.
Minä en pysty tekemään noin Roiskuu liikaa vettä nenään ja silmiin.Näin minä teen aina. Luulin, että kaikki tekevät niin kotona. Julkisesti kukaan ei taida kehdata.
Mulla ei mene vettä nenään, kun pidän päätä sen verran kumarassa. Silmät suojaan toisinaan ihan uimalaseilla.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24157233:Minä en pysty tekemään noin Roiskuu liikaa vettä nenään ja silmiin.