Näistä tunnistan juntin kodin!

  • Viestiketjun aloittaja Tyylitietoinen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meidän kodissa on meille rakkaita tavaroita,joissa eletyn elämän muistot asuvat. Kävin tässä taannoin tyhjentelemässä edesmenneen mummini asuntoa ja esine,jonka otin muistoksi ei todellakaan ollut se ranskalaista designia oleva kylmä ja kova lasipallo joka on niiiiiin trés chick,vaan ihan joku muu ;)
 
vieraana
Hei! Minä RAKASTAN mäntyä, mutta kun se nyt selvästi on junttia, sitä ei oikein mistään löydy... Jos siis joltain, joka ei halua olla tällainen juntti kuin minä, löytyy jotain mäntykalustetta niin täällä ostaja :D
 
w
Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitietoinen:
- sinistä ja mäntyä kalusteissa
- lastulevyhelvetti-kalusteita (tyyliin Sotka)
- lasivitriini (tietysti joku punertavan pähkinän sävyinen tai männyn sävyinen)
.
Jaaha, onkohan meillä sitten: siniseksi maalattuja talonpoikaiskalusteita lastenhuoneessa, mäntyinen (antiikkipetsattu) kirjoituspöytä työhuoneessa, Sotkan lastulevykomerot kuraeteisessä, lasivitriini tai oikeastaan se on tupakaappi jossa yläosa on vitriiniä: kaapit on SINISET ja tasot KIRSIKKAA :whistle:
 
vieraaaaaas
Jes mä oon JUNTTI! Meillä on pyökin värinen kirjahylly, koska asumme vuokratalossa ja seinät valkoiset ja en halua niin kolkkoa kotia joten maksoin itseni kipeäksi pyökin värisestä lastulevypaskasta :D ( 565? ) mut mä tykkään siitä! :)

Mut mun mielestä on junttia jos jääkaappi on täynä magneetteja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraaaaaas:
Jes mä oon JUNTTI! Meillä on pyökin värinen kirjahylly, koska asumme vuokratalossa ja seinät valkoiset ja en halua niin kolkkoa kotia joten maksoin itseni kipeäksi pyökin värisestä lastulevypaskasta :D ( 565? ) mut mä tykkään siitä! :)

Mut mun mielestä on junttia jos jääkaappi on täynä magneetteja..
Näin on, ja vielä juntimpaa on, jos ei jääkaapissa ole yhtään ruokaa, pelkkiä magneetteja!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieraaaaaas:
Jes mä oon JUNTTI! Meillä on pyökin värinen kirjahylly, koska asumme vuokratalossa ja seinät valkoiset ja en halua niin kolkkoa kotia joten maksoin itseni kipeäksi pyökin värisestä lastulevypaskasta :D ( 565? ) mut mä tykkään siitä! :)

Mut mun mielestä on junttia jos jääkaappi on täynä magneetteja..
Mutta kun lapset rakastaa niitä..:D Kirjainmagneetteja sivulla ja kuvallisia etupuolella.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraaaaaas:
Jes mä oon JUNTTI! Meillä on pyökin värinen kirjahylly, koska asumme vuokratalossa ja seinät valkoiset ja en halua niin kolkkoa kotia joten maksoin itseni kipeäksi pyökin värisestä lastulevypaskasta :D ( 565? ) mut mä tykkään siitä! :)

Mut mun mielestä on junttia jos jääkaappi on täynä magneetteja..
Mutta kun lapset rakastaa niitä..:D Kirjainmagneetteja sivulla ja kuvallisia etupuolella.
Ja täytyyhän lasten piirustuksiakin saada johonkin esille. Tietenkin joku trenditietoinen ihminen maalaa lastenhuoneessa yhden seinän magneettimaalilla ja laittaa piirustukset sinne, mutta meillä ne on laitettu ihan jääkaapin oveen. Niin sekava ja kirjavankukertava vaikuitelma kuin siitä tuleekin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja bansku:
jos ei oo edes kirjoja, sitä vaan oon ihmetelly. ja ne kirjatkin voi säilöä muualle kun esille hyllyyn pölyttymään
En ymmärrä minäkään. Ennen vanhaahan kaikilla oli kaikki atlakset ja muut tietokirjat nätissä rivissä, mutta nykyään on internet ;) .
Minä en haluaisi kirjoja näytille johonkin olohuoneeseen, mulla on ne vaatekaapissa pois näkyviltä.

Kaikki tyylillään, mutta mun mielestä WC-kirja on pahimmasta päästä :) .
 
SD
Alkuperäinen kirjoittaja taisit:
Mites ne ihanat muovi/teko kukat, mitkä on viel todella epäaidon näkösiä ja joku jalallinen cd-teline?
jep. se on kyllä semmonen mitä en ymmärrä. siis jos ei saa oikeita kasveja kasvaa niin olkoon ilman. muovikukat ei sovi mihinkään, missään tapauksessa. muovihedelmät menee samaan sarjaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rudebox:
Kaikki tyylillään, mutta mun mielestä WC-kirja on pahimmasta päästä :) .
Aivan, ja ylipäätään wc-koristelu.. myös kodintaulut muka-hauskoilla sloganeilla tai viisailla lainauksilla on aika pahoja, samoin eteisen ovimatot joissa lukee jotain "hauskaa".. :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitietoinen:
- sinistä ja mäntyä kalusteissa
- lastulevyhelvetti-kalusteita (tyyliin Sotka)
- lasivitriini (tietysti joku punertavan pähkinän sävyinen tai männyn sävyinen)
- vitriinissä esillä "kivoja" matkamuistoja ja muuta krääsää pölyyntymässä
- karseat tv-multiskene-kompleksit
- ei kirjahyllyä, tai ei kirjoja kirjahyllyssä (tai pari teosta, jotka saatu joululahjaksi, ei luettu)
- iittala-tarrat tallella
- karseat tv-reclinerit, joissa miljoona eri mekanismia ja joissa voi maata ja kasvattaa persettä
- paljon tuoppeja jne.
- parvekkeella/terassilla kalja-firman sponssaamia päivänvarjoja jne.

nämä nyt alkuun.
Sinistä löytyy niistä karmeista tv-reclinereista jotka maksoivat 750 egee kipale, joten ollaan mielusti juntteja ;)
Iittaloissakin tarroja tallella, mut eipä tarvii kovin häävi juntti olla etteikö teema-sarjaa tunnistais...
Mäntyä ja lastulevyä ei sentään löydy, mut joo, Juntti olen, enkä muuksi muutu :D
 
vieras
Osa pitää täällä junttina ihan perus desingiä eli Marimekkoa :) jolta löytyy kivoja tuotteita.
Aitoa junttia ja vanhanaikaista, tyylitöntä on sinisävyinen sisustus, siniset, vihreät, vaaleanpunaiset boordilliset kaakelit kylpytiloissa. Puolipaneelit, joka seinä tapetoitu, kukkatapetit, mäntyhuonekalut,lastulevyhuonekalut, koivu. Pyökkiparketti, nahkasohvat, kirjahyllyt. Pitsiverhot, peruskapat....
 

Yhteistyössä