Näistä tunnistan juntin kodin!

  • Viestiketjun aloittaja Tyylitietoinen
  • Ensimmäinen viesti
junttia tai ei..ei haittaa
mä saatan olla osittainen juntti.

meillä on olkkarissa vihreää,valkoista ja beigeä.. tekstiileissä meinaan, kalusteissa on pähkinää ja löytyypi yksi pyökkinen lastulevyvitriinikin, köyhänä opiskelijana sen ostin ekaan asuntooni muistaakseni jyskistä tai sotkasta. samaisesta vitriinistä löytyy sitten viinilaseja,kuoharilaseja,shottilaseja, viskilaseja yms.
kirjahyllyä en omista, mulla yhdessä lipastossa lasin takana kokoelma mieleisiä kirjoja, noin 30kpl. iso tauluteevee löytyy,samoin kotiteatteriviritykset, tv-taso ja keittiön pöytää komistaa isomummun tekemä poppana.
 
hah :D
Junttien kuningatar ilmoittautuu! Vain meiltä löytyy Sotkan lastulevyisestä pyökinvärisestä lasivitriinistä eri olutmerkkien logoilla varustettuja tuoppeja rinta rinnan Iittalan tarroilla varustettujen mariskoolien ja tuikkujen kera! Katossa pyörii tuuletinlamppu ja esillä on Ikean halppiskrääsää! Kaikki tietenkin mäntyisin puolipanelein varustellussa olkkarissamme. Tätä on ihana katsella mustalla nahkasohvalla maaten.

Tervetuloa, takaan että mammat viihtyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja hotpot:
kuka kertoo millanen on snobbailijan koti? :D
-terästä
-lasia
-mustaa
-valkoista
-kivilattiat
-kodinkoneet ja eletroniikka intekroituja kalusteisiin/rakenteisiin
-koriste-esineitä korvaavat pallot ja kivet
-taulut eivät saa esittää mitään tai ovat musta-valkoisia
Ihan täsmälleen kun mun lapsuudenkoti. Ja vanhempien kämppä kai edelleenkin :/ En tykkää... Kokolattiamatot on myös aika ihmeellinen asia, aina panee miettii että miks.
 
huupio
Alkuperäinen kirjoittaja hah :D:
Junttien kuningatar ilmoittautuu! Vain meiltä löytyy Sotkan lastulevyisestä pyökinvärisestä lasivitriinistä eri olutmerkkien logoilla varustettuja tuoppeja rinta rinnan Iittalan tarroilla varustettujen mariskoolien ja tuikkujen kera! Katossa pyörii tuuletinlamppu ja esillä on Ikean halppiskrääsää! Kaikki tietenkin mäntyisin puolipanelein varustellussa olkkarissamme. Tätä on ihana katsella mustalla nahkasohvalla maaten.

Tervetuloa, takaan että mammat viihtyy.
:LOL: Tää on niin paras. Ihmiselle tulee ilmeisesti toooosi pienestä hyvä olo, esim. siitä että on yks artekin itemin jossain nurkassa, katossa häkkyrä joka ei edes valaise ja tarrat liotettu pois laseista. Suomi on sellainen onnela.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Miksi nämä aloitukset eivät voi olla otsikollaan nämä sisustusvaihtoehdot eivät ole minun mieleeni? Kenellä on oikeus määritellä juntin kodin käsite?
No ei nää nyt ihan yksittäisenkään ihmisen mielipiteitä oo, vaan kyllä varmaan jopa enemmistö (?) mieltää tän tyyppiset sisustusratkaisut hiukan mauttomiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Miksi nämä aloitukset eivät voi olla otsikollaan nämä sisustusvaihtoehdot eivät ole minun mieleeni? Kenellä on oikeus määritellä juntin kodin käsite?
Voihan kukin vastata miten haluaa. Kyllä mä joskus näihin juntti-alotuksiin vastailen ja nimenomaan sillä mielellä, että mistä en itse tykkää. Ihan älytön käsite koko "juntti", en edes tajua sitä kunnolla. Vastaan vaan oman makuni perusteella, ihan seurustelumielessä. Monen mielestä mun sisustusmaku on varmaan kauhea, kun kaikkea on sekaisin mistä vähänkin tykkään eli paha mennä ketään juntiksi haukkumaan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitietoinen:
- sinistä ja mäntyä kalusteissa
- lastulevyhelvetti-kalusteita (tyyliin Sotka)
- lasivitriini (tietysti joku punertavan pähkinän sävyinen tai männyn sävyinen)
- vitriinissä esillä "kivoja" matkamuistoja ja muuta krääsää pölyyntymässä
- karseat tv-multiskene-kompleksit
- ei kirjahyllyä, tai ei kirjoja kirjahyllyssä (tai pari teosta, jotka saatu joululahjaksi, ei luettu)
- iittala-tarrat tallella
- karseat tv-reclinerit, joissa miljoona eri mekanismia ja joissa voi maata ja kasvattaa persettä
- paljon tuoppeja jne.
- parvekkeella/terassilla kalja-firman sponssaamia päivänvarjoja jne.

nämä nyt alkuun.
Mikä tuo on?
 
Meillä on kyllä kirjahyllyä ja monta metriä, lasitettua sellaista vieläpä, että menee vitriinin puolelle (björkdahlia) ja se on täynnä kirjjoja, joista suurimman osan olen lukenut, osan jopa useaan kertaan.
Kivituikuissa on tarrat paikoillaan ja mariskooleissa kans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitietoinen:
- sinistä ja mäntyä kalusteissa
- lastulevyhelvetti-kalusteita (tyyliin Sotka)
- lasivitriini (tietysti joku punertavan pähkinän sävyinen tai männyn sävyinen)
- vitriinissä esillä "kivoja" matkamuistoja ja muuta krääsää pölyyntymässä
- karseat tv-multiskene-kompleksit
- ei kirjahyllyä, tai ei kirjoja kirjahyllyssä (tai pari teosta, jotka saatu joululahjaksi, ei luettu)
- iittala-tarrat tallella
- karseat tv-reclinerit, joissa miljoona eri mekanismia ja joissa voi maata ja kasvattaa persettä
- paljon tuoppeja jne.
- parvekkeella/terassilla kalja-firman sponssaamia päivänvarjoja jne.

nämä nyt alkuun.
Mikä tuo on?
eräänlainen tv-tuoli (tai sohvasysteemi )
 
onks teillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitietoinen:
- sinistä ja mäntyä kalusteissa
- lastulevyhelvetti-kalusteita (tyyliin Sotka)
- lasivitriini (tietysti joku punertavan pähkinän sävyinen tai männyn sävyinen)
- vitriinissä esillä "kivoja" matkamuistoja ja muuta krääsää pölyyntymässä
- karseat tv-multiskene-kompleksit
- ei kirjahyllyä, tai ei kirjoja kirjahyllyssä (tai pari teosta, jotka saatu joululahjaksi, ei luettu)
- iittala-tarrat tallella
- karseat tv-reclinerit, joissa miljoona eri mekanismia ja joissa voi maata ja kasvattaa persettä
- paljon tuoppeja jne.
- parvekkeella/terassilla kalja-firman sponssaamia päivänvarjoja jne.

nämä nyt alkuun.
kirjahylly on kyllä sellainen raakkine, etten kotiini huoli. En kyllä mitään muutakaan noista. Mutta musta kirjahyllyt on epäsiistin näköisiä kirjavine kirjanpäätyine. Meillä on paljon kirjoja, mutta ne eivät irvistele kirjahyllyssä pölyyntymässä vaan ovat siellä, missä saatavilla mutteivat jatkuvasti näkyvillä.

junttilistaan lisäisin:

- puolipaneeli
- boordit
- mosaiikkiparketti
-plafondit
- verhonpidikkeet joilla kursitaan verhot kasaan
 

Yhteistyössä