ei mun mielestä mustat nahkasohvat ole juntteja :OAlkuperäinen kirjoittaja u:Eipäs unohdeta näitä:
VIUHKA/VIUHKOJA OLOHUONEEN SEINÄLLÄ
MUSTAT NAHKASOHVAT
PITSIVERHOT
-terästäAlkuperäinen kirjoittaja hotpot:kuka kertoo millanen on snobbailijan koti?
ASIAA!Alkuperäinen kirjoittaja niin:Junttimaisen kodin tekee siellä asuvat ihmiset, ei ne tavarat. Mä luen yhden sortin juntiks esim. ap kaltaisen immeisen joka määrittää ihmisen tavaran perusteella.
Apua...Alkuperäinen kirjoittaja mä:-terästä xAlkuperäinen kirjoittaja hotpot:kuka kertoo millanen on snobbailijan koti?
-lasia x
-mustaa x
-valkoista
-kivilattiat x
-kodinkoneet ja eletroniikka intekroituja kalusteisiin/rakenteisiin x
-koriste-esineitä korvaavat pallot ja kivet
-taulut eivät saa esittää mitään tai ovat musta-valkoisia
Mistä tunnistaa idiootin - tästä aloituksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitietoinen:- sinistä ja mäntyä kalusteissa
- lastulevyhelvetti-kalusteita (tyyliin Sotka)
- lasivitriini (tietysti joku punertavan pähkinän sävyinen tai männyn sävyinen)
- vitriinissä esillä "kivoja" matkamuistoja ja muuta krääsää pölyyntymässä
- karseat tv-multiskene-kompleksit
- ei kirjahyllyä, tai ei kirjoja kirjahyllyssä (tai pari teosta, jotka saatu joululahjaksi, ei luettu)
- iittala-tarrat tallella
- karseat tv-reclinerit, joissa miljoona eri mekanismia ja joissa voi maata ja kasvattaa persettä
- paljon tuoppeja jne.
- parvekkeella/terassilla kalja-firman sponssaamia päivänvarjoja jne.
nämä nyt alkuun.
Höpö höpö. Jopkainen meistä muodostaa toisista ihmisistä jonkinnäköisiä ensivaikutelmia päässään. Suurin osa noista AP:n jutuista kuulostaa munkin mielestä aika juntilta. Samalla tavalla me arvioimme ihmisiä vaatteiden perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Junttimaisen kodin tekee siellä asuvat ihmiset, ei ne tavarat. Mä luen yhden sortin juntiks esim. ap kaltaisen immeisen joka määrittää ihmisen tavaran perusteella.
Ja onkos siinä mitään järkeä?Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:Höpö höpö. Jopkainen meistä muodostaa toisista ihmisistä jonkinnäköisiä ensivaikutelmia päässään. Suurin osa noista AP:n jutuista kuulostaa munkin mielestä aika juntilta. Samalla tavalla me arvioimme ihmisiä vaatteiden perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Junttimaisen kodin tekee siellä asuvat ihmiset, ei ne tavarat. Mä luen yhden sortin juntiks esim. ap kaltaisen immeisen joka määrittää ihmisen tavaran perusteella.
Ei. Mutta silti me kaikki sitä tehdään. Kivaa ajanvietettä. Ei tarvi kaikkea ottaa vakavasti.Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:Ja onkos siinä mitään järkeä?Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:Höpö höpö. Jopkainen meistä muodostaa toisista ihmisistä jonkinnäköisiä ensivaikutelmia päässään. Suurin osa noista AP:n jutuista kuulostaa munkin mielestä aika juntilta. Samalla tavalla me arvioimme ihmisiä vaatteiden perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Junttimaisen kodin tekee siellä asuvat ihmiset, ei ne tavarat. Mä luen yhden sortin juntiks esim. ap kaltaisen immeisen joka määrittää ihmisen tavaran perusteella.
Minusta ap on ottanut sen jo liian tosissaan kun oikein viitseliäisyydessään teki tällaisen avauksen aiheesta.Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:Ei. Mutta silti me kaikki sitä tehdään. Kivaa ajanvietettä. Ei tarvi kaikkea ottaa vakavasti.Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:Ja onkos siinä mitään järkeä?Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:Höpö höpö. Jopkainen meistä muodostaa toisista ihmisistä jonkinnäköisiä ensivaikutelmia päässään. Suurin osa noista AP:n jutuista kuulostaa munkin mielestä aika juntilta. Samalla tavalla me arvioimme ihmisiä vaatteiden perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Junttimaisen kodin tekee siellä asuvat ihmiset, ei ne tavarat. Mä luen yhden sortin juntiks esim. ap kaltaisen immeisen joka määrittää ihmisen tavaran perusteella.
kääk! mä en vois asua tuolla, tukahtus vissiin kaikki tunteen saman tien..Alkuperäinen kirjoittaja mä:-terästäAlkuperäinen kirjoittaja hotpot:kuka kertoo millanen on snobbailijan koti?
-lasia
-mustaa
-valkoista
-kivilattiat
-kodinkoneet ja eletroniikka intekroituja kalusteisiin/rakenteisiin
iittalatarrat on kipoissa kiinni, mikään muu ei täsmää, luojan kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitietoinen:- sinistä ja mäntyä kalusteissa
- lastulevyhelvetti-kalusteita (tyyliin Sotka)
- lasivitriini (tietysti joku punertavan pähkinän sävyinen tai männyn sävyinen)
- vitriinissä esillä "kivoja" matkamuistoja ja muuta krääsää pölyyntymässä
- karseat tv-multiskene-kompleksit
- ei kirjahyllyä, tai ei kirjoja kirjahyllyssä (tai pari teosta, jotka saatu joululahjaksi, ei luettu)
- iittala-tarrat tallella
- karseat tv-reclinerit, joissa miljoona eri mekanismia ja joissa voi maata ja kasvattaa persettä
- paljon tuoppeja jne.
- parvekkeella/terassilla kalja-firman sponssaamia päivänvarjoja jne.
nämä nyt alkuun.
Voi ei, meillä ei olla junteja muttei snobbailijoitakaan, eli mitähän me ollaan? Meiltä löytyy harmaan eri sävyjä, ja valkoista (toisaalta, musta ja valkoinenkinhan on harmaan sävyjä), lattiat on laminaattia, kodinkoneet on integroitu kalusteisiin ja koristeesineitä ei juurikaan ole, ei edes palloja ja kiviä, eikä taulujakaan juuri ole vaan valokuvia kehystettyinä löytyy muutama.Alkuperäinen kirjoittaja mä:-terästäAlkuperäinen kirjoittaja hotpot:kuka kertoo millanen on snobbailijan koti?
-lasia
-mustaa
-valkoista
-kivilattiat
-kodinkoneet ja eletroniikka intekroituja kalusteisiin/rakenteisiin