K/B-komposti 2.0

vierailija
Ihan ohis. Mun mielestä se nimimerkki jahti silloin aikanaan oli aika typerä, koska kaikilla nimimerkeillä oli niin oma tyyli ja maneerit. Mutta ei siitä sen enempää, ettei mene taas jankkaukseksi.
Ei ennustajaakaan jahdattaisi jos hän kunnioittaisi muita keskustelijoita eikä tunkisi joka väliin torppaamaan muiden juttuja ja pölhöttelemään.

vierailija
Näkee mitä haluaa nähdä ja sulkee silmät muulta.
Vaikka tosishippaus on tosi raskasta luettavaa ja näiden kohteeksi joutuville julkkiksille & heidän lähipiirilleen siitä on seurannut joskus haitallisia ja erittäin epämukavia tilanteita, niin onhan se psykologisena ilmiönä erittäin mielenkiintoinen. Hämmästyneenä olen itsekin seurannut näiden tosishippareiden mielenmaisemaa ja mustasukkaisuutta siitä omasta shipistään.

vierailija
Vaikka tosishippaus on tosi raskasta luettavaa ja näiden kohteeksi joutuville julkkiksille & heidän lähipiirilleen siitä on seurannut joskus haitallisia ja erittäin epämukavia tilanteita, niin onhan se psykologisena ilmiönä erittäin mielenkiintoinen. Hämmästyneenä olen itsekin seurannut näiden tosishippareiden mielenmaisemaa ja mustasukkaisuutta siitä omasta shipistään.
Se on yllättänyt mutkin. Välillä on tullut mietittyä, että voiko olla totta, että aika monikin suhtautuu niin voimakkasti siihen shippiin.

Yhteistyössä