vierailija
Apua, onkohan mullakin. Mun onneksi täällä on muitakin Jance ja BoJan diggareita.Mä oon opiskellut tekstianalyysiä. Mutta joo, hänellä on vahvat maneerit.
Apua, onkohan mullakin. Mun onneksi täällä on muitakin Jance ja BoJan diggareita.Mä oon opiskellut tekstianalyysiä. Mutta joo, hänellä on vahvat maneerit.
Samaa mieltä kaikesta mitä sanot tässä.
Samaa mieltä.No mä en kyllä pystyis tosta sanomaan juuta eikä jaata, eihän niitä edes näy samassa kuvassa. Ihan hyvin näyttää tulevan juttuun keskenään, ehkä ne tuntee ennestään? Mutta että kemiaa, nyt menee vähän epätoivoiseksi
Ei tarvitse pelätä, ei oikeasti tunnista yhtään ketään.Apua, onkohan mullakin. Mun onneksi täällä on muitakin Jance ja BoJan diggareita.
Joissain kirjoituksissa esiintyy sellaisia piirteitä, että niitä voi yhdistää aiempiin kirjoituksiin. Ennustaja kirjoittaa paljon viestejä ja usein samoista aihepiireistä, mikä helpottaa tunnistamista.Onko muita kirjoittajia, jotka erotat maneereista?
Shippiketjuista se mun mielestä on peräisin.En oikein ymmärrä, että mistä tämä väite on peräisin, ettei B:llä olisi kemiaa naisten kanssa? Eikö sitä vaan haluta nähdä?
Ihan ohis. Mun mielestä se nimimerkki jahti silloin aikanaan oli aika typerä, koska kaikilla nimimerkeillä oli niin oma tyyli ja maneerit. Mutta ei siitä sen enempää, ettei mene taas jankkaukseksi.Onko muita kirjoittajia, jotka erotat maneereista?
Joo tuota on jauhettu vauvalla kauan ja paljon,Shippiketjuista se mun mielestä on peräisin.
Ei ennustajaakaan jahdattaisi jos hän kunnioittaisi muita keskustelijoita eikä tunkisi joka väliin torppaamaan muiden juttuja ja pölhöttelemään.Ihan ohis. Mun mielestä se nimimerkki jahti silloin aikanaan oli aika typerä, koska kaikilla nimimerkeillä oli niin oma tyyli ja maneerit. Mutta ei siitä sen enempää, ettei mene taas jankkaukseksi.
Kaikkihan sen näkee, joilla silmät päässä vain on.Shippiketjuista se mun mielestä on peräisin.
Erikoinen kirjoitus, ei ole edes nimimerkkejä?Ei ennustajaakaan jahdattaisi jos hän kunnioittaisi muita keskustelijoita eikä tunkisi joka väliin torppaamaan muiden juttuja ja pölhöttelemään.
Ja jäänyt joillekin päälle tai alkaneet uskoa siihen tosissaan?Joo tuota on jauhettu vauvalla kauan ja paljon,
Ei tarvitse olla.Erikoinen kirjoitus, ei ole edes nimimerkkejä?
Näkee mitä haluaa nähdä ja sulkee silmät muulta.Kaikkihan sen näkee, joilla silmät päässä vain on.
Vaikka tosishippaus on tosi raskasta luettavaa ja näiden kohteeksi joutuville julkkiksille & heidän lähipiirilleen siitä on seurannut joskus haitallisia ja erittäin epämukavia tilanteita, niin onhan se psykologisena ilmiönä erittäin mielenkiintoinen. Hämmästyneenä olen itsekin seurannut näiden tosishippareiden mielenmaisemaa ja mustasukkaisuutta siitä omasta shipistään.Näkee mitä haluaa nähdä ja sulkee silmät muulta.
Hyvät bileet näyttää olleenIhania kuvia levyjulkkareista Joksujen uudessa instapostauksessa.
Se on yllättänyt mutkin. Välillä on tullut mietittyä, että voiko olla totta, että aika monikin suhtautuu niin voimakkasti siihen shippiin.Vaikka tosishippaus on tosi raskasta luettavaa ja näiden kohteeksi joutuville julkkiksille & heidän lähipiirilleen siitä on seurannut joskus haitallisia ja erittäin epämukavia tilanteita, niin onhan se psykologisena ilmiönä erittäin mielenkiintoinen. Hämmästyneenä olen itsekin seurannut näiden tosishippareiden mielenmaisemaa ja mustasukkaisuutta siitä omasta shipistään.
Voin antaa yhden vinkin sulle. Sut tunnistaa jo siitä, että käytät keskustelupalstan kommenteista termiä "kirjoitus". Päätät virkkeesi myös hyvin usein kysymysmerkkiin silloinkin, kun ne eivät ole kysymysmuodossa.Erikoinen kirjoitus, ei ole edes nimimerkkejä?
Ei pidä paikkaansa.Voin antaa yhden vinkin sulle. Sut tunnistaa jo siitä, että käytät keskustelupalstan kommenteista termiä "kirjoitus". Päätät virkkeesi myös hyvin usein kysymysmerkkiin silloinkin, kun ne eivät ole kysymysmuodossa.
"Ei pidä paikkaansa." on myös yksi, jota käytät usein.Ei pidä paikkaansa.
Sori, ehdin vasta nyt palstoille. Älkää pliis enää tehkö yhtään uutta ketjua. Miten monta näitä oikein muka tarvitaan?Kuinkakohan kauan taas kestää että joku tulee päivittelemään tänne miten monta ketjua tälle aiheelle tarvitaan?
KiitosSori, ehdin vasta nyt palstoille. Älkää pliis enää tehkö yhtään uutta ketjua. Miten monta näitä oikein muka tarvitaan?
Enpä muista käyttäneeni usein, eikä tää jankkaus oikeastaan kiinnosta tän enempää."Ei pidä paikkaansa." on myös yksi, jota käytät usein.
Musta on ihan kiva, että on useampi paikka. Voi sitten mennä fiiliksen mukaan ketjusta toiseen.Sori, ehdin vasta nyt palstoille. Älkää pliis enää tehkö yhtään uutta ketjua. Miten monta näitä oikein muka tarvitaan?
No mulle ehkä paras ratkaisu olisi ollut yksi sekaketju. Mutta kyllä mä seuraan tätäkin ja kommentoin ja varmasti sitten niitä seuraaviakin.Musta on ihan kiva, että on useampi paikka. Voi sitten mennä fiiliksen mukaan ketjusta toiseen.