K/B-komposti 2.0

vierailija
Mä olen aina ajatellut, että B:n ja K:n ystävyys on epätasainen tarkoitan ihan julkisuuden kannalta, koska K on paljon isompi artisti ja saa enemmän huomiota ja B on silti aika pikkuinen julkkis, joka sitten saa enemmän huomiota K:n ystävyyden takia tämä mulle on jollain tavalla miinus
Onpa outo ajattelutapa. Kummallakin on on kavereita, joista jotkut on isompia ja jotkut pienempiä julkkiksia ja osa ihan taviksia. Eihän tollasilla asioilla oo mitään tekemistä ystävyyden kannalta.

vierailija
Lipsillä nyt uusista biiseistä 2 päivän jälkeen eniten striimikertoja noin 48 tuhatta striimikertaa. Toiseksi eniten on muzika za deculla noin 40 tuhatta striimikertaa
Mä kuulen että Muzika za decun korkeat striimit voi johtua myös siitä että se on levyn eka biisi. Monet aloittaa levyn kuuntelun siitä, eikä välttämättä aina ehdi loppuun asti.

vierailija
Mä olen aina ajatellut, että B:n ja K:n ystävyys on epätasainen tarkoitan ihan julkisuuden kannalta, koska K on paljon isompi artisti ja saa enemmän huomiota ja B on silti aika pikkuinen julkkis, joka sitten saa enemmän huomiota K:n ystävyyden takia tämä mulle on jollain tavalla miinus
Ei se taida haitata heitä itseään? Julkisuudessa olevien ihmisten ystävyys on usein epätasaista tolla mittapuulla mitattuna. Usein jompikumpi on se suositumpi. Onhan niitä pariskuntiakin, joista toinen osapuoli on paljon tunnetumpi ja tienaa enemmän.

vierailija
Eihän kukaan artisti vois tuolla perusteella olla ystävä toisen kanssa, kun pitäis olla prikulleen samanlainen suosio.

Yhteistyössä