vierailija
Sehän on just hyvä biisiOutoa toi toi Musica za decu, sehän on ihan huono.
Sehän on just hyvä biisiOutoa toi toi Musica za decu, sehän on ihan huono.
H:n huulista se kertoo, miltähän ne tuntuu.. vain B tietääVois hyvin kertoa, kun eikö se ole B:n biisi ja H:n huulet on sellaiset, joihin helposti kiinnittää huomion.
Rakastan K:n ja H:n ronskia huumoria.Tämä julkaisu on jaettu TikTokissa. Katso lisää julkaisuja lataamalla TikTok: https://vm.tiktok.com/ZGdFc32Fp/
Tässä tämä ihanuus kerrankin ilman, että tullaan pilkkaamaan
Mä oon kuunnellut sitä kaikkein vähiten siltä levyltä tällä hetkellä. Ei se musta huono ole mutta ne sanat on vähän cringet ja enkä tykkää siitä lapsikuorosta.Sehän on just hyvä biisi
Onpa outo ajattelutapa. Kummallakin on on kavereita, joista jotkut on isompia ja jotkut pienempiä julkkiksia ja osa ihan taviksia. Eihän tollasilla asioilla oo mitään tekemistä ystävyyden kannalta.Mä olen aina ajatellut, että B:n ja K:n ystävyys on epätasainen tarkoitan ihan julkisuuden kannalta, koska K on paljon isompi artisti ja saa enemmän huomiota ja B on silti aika pikkuinen julkkis, joka sitten saa enemmän huomiota K:n ystävyyden takia tämä mulle on jollain tavalla miinus
Haluaisin panna Damonia. Saako tämän kertoa täällä?
Mä olen aina valmiina fiilistelemään BoJania. https://x.com/yoda_bor/status/1852287224181612789?s=61BoJan ja Jance fiilistelijä paikalla.Tykkään sekä Kärtsyn että Joksujen musiikista. Keskustelu kummastakin ja kummankin crew:sta käy mulle. Damon
Mä olen aina valmiina fiilistelemään BoJania. https://x.com/yoda_bor/status/1852287224181612789?s=61
Tottakai!Haluaisin panna Damonia. Saako tämän kertoa täällä?
Mä kuulen että Muzika za decun korkeat striimit voi johtua myös siitä että se on levyn eka biisi. Monet aloittaa levyn kuuntelun siitä, eikä välttämättä aina ehdi loppuun asti.Lipsillä nyt uusista biiseistä 2 päivän jälkeen eniten striimikertoja noin 48 tuhatta striimikertaa. Toiseksi eniten on muzika za deculla noin 40 tuhatta striimikertaa
Ei se taida haitata heitä itseään? Julkisuudessa olevien ihmisten ystävyys on usein epätasaista tolla mittapuulla mitattuna. Usein jompikumpi on se suositumpi. Onhan niitä pariskuntiakin, joista toinen osapuoli on paljon tunnetumpi ja tienaa enemmän.Mä olen aina ajatellut, että B:n ja K:n ystävyys on epätasainen tarkoitan ihan julkisuuden kannalta, koska K on paljon isompi artisti ja saa enemmän huomiota ja B on silti aika pikkuinen julkkis, joka sitten saa enemmän huomiota K:n ystävyyden takia tämä mulle on jollain tavalla miinus
Eihän kukaan artisti vois tuolla perusteella olla ystävä toisen kanssa, kun pitäis olla prikulleen samanlainen suosio.Mä olen aina ajatellut, että B:n ja K:n ystävyys on epätasainen tarkoitan ihan julkisuuden kannalta, koska K on paljon isompi artisti ja saa enemmän huomiota ja B on silti aika pikkuinen julkkis, joka sitten saa enemmän huomiota K:n ystävyyden takia tämä mulle on jollain tavalla miinus
Tämä kohtaus on oikeasti kuin jostakin elokuvasta. Entä teistä muista? Miten Joksut osaavatkin luoda sellaisen latautuneen tunnelman välilleen oli sitten kombo mikä tahansa?Mä olen aina valmiina fiilistelemään BoJania. https://x.com/yoda_bor/status/1852287224181612789?s=61
Ei tossa ole mitään latautunutta minun silmään.Tämä kohtaus on oikeasti kuin jostakin elokuvasta. Entä teistä muista? Miten Joksut osaavatkin luoda sellaisen latautuneen tunnelman välilleen oli sitten kombo mikä tahansa?
Paritetaan kaikkea mikä näkyy ja liikkuu? Ei ole todellista.Se kommentti siinä.
ParastaParitetaan kaikkea mikä näkyy ja liikkuu? Ei ole todellista.
Jotenkin vaan heidän kaikkien keskinäiset kemiat toimii. Ehkä se, että ovat oikeasti keskenään läheisiä välittyy ulospäin.Tämä kohtaus on oikeasti kuin jostakin elokuvasta. Entä teistä muista? Miten Joksut osaavatkin luoda sellaisen latautuneen tunnelman välilleen oli sitten kombo mikä tahansa?
Ei siinä mitään paritusta ollut, vaan se oli läppää. H näyttää jonkun mielestä kyllästyneeltä aviomieheltä, joka on pakotettu kuvaan.Paritetaan kaikkea mikä näkyy ja liikkuu? Ei ole todellista.
Koita nyt vain kestää, jos aiot tässä ketjussa olla mukana. Aina voi myös poistua.Paritetaan kaikkea mikä näkyy ja liikkuu? Ei ole todellista.
Eihän tiedä, tämä on vain kehittämäsi mielikuvitusjuttu.H:n huulista se kertoo, miltähän ne tuntuu.. vain B tietää