H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hupsista:tais kolahtaa aika moneen mammaansen verta paljon negatiivisia kommentteja aapee näkyy saaneen.
ap, tiedän mitä tarkoitat, ja on todella ärsyttäväää, kokenut saman![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä tiedän millaisesta tyypistä ap kirjoittaa.
Se on tosi rasittavaa.
Itsekin olen kova puhumaan. Kun on kotiäitinä niin sitä jotenkin innostuu kun pääsee pihalla ja puistoissa juttelemaan aikuisille. Tuntuu että sitä puhetta tulee ja tulee omasta suusta. Ja joskus miettii että annoinko toiselle suunvuoroa ja kuuntelinko kunnolla.
Kyllä mä silti uskon olevani ihan vastavuoroinen ja kyselen toiselta asioita. Mutta puhelias kyllä olen.... Toivottavasti en tuommoinen päsmäri kuitenkaan. Ja omista lapsista en loppujen lopuksi niin kamalasti puhu, ainakaan pelkästään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä tiedän millaisesta tyypistä ap kirjoittaa.
Se on tosi rasittavaa.
Itsekin olen kova puhumaan. Kun on kotiäitinä niin sitä jotenkin innostuu kun pääsee pihalla ja puistoissa juttelemaan aikuisille. Tuntuu että sitä puhetta tulee ja tulee omasta suusta. Ja joskus miettii että annoinko toiselle suunvuoroa ja kuuntelinko kunnolla.
Kyllä mä silti uskon olevani ihan vastavuoroinen ja kyselen toiselta asioita. Mutta puhelias kyllä olen.... Toivottavasti en tuommoinen päsmäri kuitenkaan. Ja omista lapsista en loppujen lopuksi niin kamalasti puhu, ainakaan pelkästään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyvä ap, minä en jaksa lukea juttujasi kun et viitsi jaksottaa tekstiä, vaan kirjoitat yhteen putkeen. Hyvä ap, kokemattomuus oikein huutaa sinusta, sillä mielestäni valitat aivan typerästä asiasta.
sun ei tarvi lukea jos et halua,sinä olet ihminen joka sekaantuu asiaan hämmentämään.Minulle asia ei ole typerä eikä kellekkään muulle fiksulle.