Naapurin äiti-ihminen jos luet tämän....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa sua kuunnella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tais kolahtaa aika moneen mammaan :D sen verta paljon negatiivisia kommentteja aapee näkyy saaneen.

ap, tiedän mitä tarkoitat, ja on todella ärsyttäväää, kokenut saman :D

Alkuperäinen kirjoittaja hupsista:
tais kolahtaa aika moneen mammaan :D sen verta paljon negatiivisia kommentteja aapee näkyy saaneen.

ap, tiedän mitä tarkoitat, ja on todella ärsyttäväää, kokenut saman :D

Ihmettelin kovasti, miksi ap sai näin kärttyisiä vastauksia. Taisi tosiaan kolahtaa aika monella. Aloitushan oli varsin fiksu ja asiallinen. Sen sijaan suurin osa vastauksista oli jotain aivan muuta.

Itse en jaksaisi tuollaista todellakaan kuunnella, vaan kiertäisin tuollaisen tyypin kaukaa. Jos täti hakeutuu seuraasi, niin voit aina kääntää hänelle selkäsi ja mennä leikkimään oman lapsesi kanssa. Ehkä hän ajan kanssa ymmärtää yskän, tai sitten ei. Luultavasti ei, koska täällä näyttää suurin osa olevan vastaavaa itsekeskeistä porukkaa.

no sitä minä itsekkin tuossa alussa ihmettelin että kävikö näin että osui ja upposi :)

Olen samaa mieltä että aloitus oli fiksu ja asiallinen!

Minä olen alkanut vähän kuittaileen silleen että kun puhuu niin alan puhuun ja selitteleen ja höslään vähän että eikö tajuais mutta hän korottaa ääntään.

Kyllä mä tiedän millaisesta tyypistä ap kirjoittaa.
Se on tosi rasittavaa.

Itsekin olen kova puhumaan. Kun on kotiäitinä niin sitä jotenkin innostuu kun pääsee pihalla ja puistoissa juttelemaan aikuisille. Tuntuu että sitä puhetta tulee ja tulee omasta suusta. Ja joskus miettii että annoinko toiselle suunvuoroa ja kuuntelinko kunnolla.

Kyllä mä silti uskon olevani ihan vastavuoroinen ja kyselen toiselta asioita. Mutta puhelias kyllä olen.... Toivottavasti en tuommoinen päsmäri kuitenkaan. Ja omista lapsista en loppujen lopuksi niin kamalasti puhu, ainakaan pelkästään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on tosi rasittavaa.

Itsekin olen kova puhumaan. Kun on kotiäitinä niin sitä jotenkin innostuu kun pääsee pihalla ja puistoissa juttelemaan aikuisille. Tuntuu että sitä puhetta tulee ja tulee omasta suusta. Ja joskus miettii että annoinko toiselle suunvuoroa ja kuuntelinko kunnolla.

Kyllä mä silti uskon olevani ihan vastavuoroinen ja kyselen toiselta asioita. Mutta puhelias kyllä olen.... Toivottavasti en tuommoinen päsmäri kuitenkaan. Ja omista lapsista en loppujen lopuksi niin kamalasti puhu, ainakaan pelkästään.

Peesi. En mäkään ala naapureille selittelemään mitä meidän pikkumussukka on tänään tehnyt tai syönyt. Tietysti toisten äitien kanssa voidaan jutella vaikka vauvan kakan väristä, koska he ymmärtävät täysin mistä puhutaan :laugh: Jotain tilannetajua on hyvä olla keskustellessakin, mutta ei kai tuosta nyt kannata suivaantua jos joku mamma vähän liikaa hössöttää omasta kullanmurustaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on tosi rasittavaa.

Ihan kuin meikäläisen suusta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hyvä ap, minä en jaksa lukea juttujasi kun et viitsi jaksottaa tekstiä, vaan kirjoitat yhteen putkeen. Hyvä ap, kokemattomuus oikein huutaa sinusta, sillä mielestäni valitat aivan typerästä asiasta.

sun ei tarvi lukea jos et halua,sinä olet ihminen joka sekaantuu asiaan hämmentämään.Minulle asia ei ole typerä eikä kellekkään muulle fiksulle.

Sinä ainakaan et ole kovin fiksu, kun täällä tuollaisia kirjoittelet!

Yhteistyössä