Naapurin äiti-ihminen jos luet tämän....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa sua kuunnella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa sua kuunnella

Vieras
...niin lopeta se itsekeskeisyys, sua ei vaan jaksa kuunnella.
Heti kun törmäämme, alat paasata ja sitä riittää, tiiäkkö, mua ei huvita kuunnella sun lapsesi tekemisiä ja tekemättä jättämisiä ja sen takia koska sinä et piittaa yhtään mitä toinen sanoo ja jos omista lapsista kerron niin ei mitään liikahda sinussa että ollaan niinkuin ilmaa.Lapsestasi kerrot ihmeenä jokaisen asian mitä tehnyt, kokemattomuus oikeen huutaa sinussa.Reilu kaksivuotias osaa jo paljon asioita, ne on ihan normaaleja mitä teillä tehdään.
Huomaatko että kanssa ei vopi keskustella mistään muusta kuin siitä mistä sinä puhut:)mielestäni yksipuolista!
Ja jos aloitan jotain niin puhut päälle ja jos satut pääsemään vähän edes jyvälöle niin olet joko itse kokenut saman tehnyt saman tai joku muu jossain.
Lisäksi ne sukulaistesi jutut ei minua kutita, en tunne heistä ketään, eripuolella suomea asuvat, vilaukselta nähnyt niin minua ei outojen ihmisten elämä kiinnosta.
Kyllä sulla on vielä paljon opittavaa elämässä.

:laugh: ihan palstalle tämän tulit jakamaan, olet sinäkin naapuri.
Mitäpä jos ihan suoraan töräyttäisit tuon naapurillesi ja mikä hiton pakko sitä muijaa on edes kuunnella?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneks mun lapsi ei ole tuon ikänen, joten et voi puhua musta :D

Jokainen näkee asiat niin omalla tavalla...

niin näkee mutta sivistynyt vähemmän itsekäs ihminen osaa katsoa avarammin tätä maailmaa, ottaa muut huomioon

Hyvä ap, minä en jaksa lukea juttujasi kun et viitsi jaksottaa tekstiä, vaan kirjoitat yhteen putkeen. Hyvä ap, kokemattomuus oikein huutaa sinusta, sillä mielestäni valitat aivan typerästä asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Mitäpä jos ihan suoraan töräyttäisit tuon naapurillesi ja mikä hiton pakko sitä muijaa on edes kuunnella?

ihan tälle suosituimmalle palstalle jossa hänkin käy vaikka ei myönnäkkään :)
täällä saa puhua kaikki asiat !ja sinua naurattaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No hiukan :laugh: Minusta nyt olisi ollut parempi sanoa tämäkin asia kasvotusten jotta menee sen naapurin muijankin jakeluun..

Hyvä ap, minä en jaksa lukea juttujasi kun et viitsi jaksottaa tekstiä, vaan kirjoitat yhteen putkeen. Hyvä ap, kokemattomuus oikein huutaa sinusta, sillä mielestäni valitat aivan typerästä asiasta.

sun ei tarvi lukea jos et halua,sinä olet ihminen joka sekaantuu asiaan hämmentämään.Minulle asia ei ole typerä eikä kellekkään muulle fiksulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No hiukan :laugh: Minusta nyt olisi ollut parempi sanoa tämäkin asia kasvotusten jotta menee sen naapurin muijankin jakeluun..

eihän tässä sinun mielipidettä ole kukaan kysynytkään, minä kirjoitin tuon jutun ja näitä vastaavia tilanteita varmaan suomeen mahtuu jospa ITSEKÄS ihminen ottaisi oppia tuosta

Alkuperäinen kirjoittaja vai:
Helpompi varmaan kertoa tämä vuodatus naapurille suoraan kuin toivoa että täältä lukee.

Tuskinpa, suomalaiset ollaan sellaisia möllejä jotka ei saada suuta auki oikeaan aikaan. Vastahan tässä teki joku toimittajanainen epävirallisen naapuritutkimuksen tällä viikolla, kutsui kaikki kerrostalolaiset kylään ja yksi uskalti tulla paikalle. Psykologit eivät olleet yllättyneitä tuloksesta.

Tällaisia mölkkejä me suomalaiset olemme, joten turhaan täällä esittää yhtään sen reippaampaa. "Minä se sanon suoraan" missä teitä suoraanpuhujia mahtaa olla, kun en ole törmännyt elämäni aikana kuin puolen prosentin vähemmistöön ja nekin olleet romanikulttuurin edustajia.

Juteltiin just ystäväni kanssa selkäänpuukottavista vähä-älyisyydessään patuneen ilkeistä äideistä. Ap tyyppiesimerkki.

kerro laajemmin sinun ja ystäväsi keskeustelusta, hassua että alat käyttämään minua kuvailemallasi tavalla tyyppiesimerkkinä

Helpompi varmaan kertoa tämä vuodatus naapurille suoraan kuin toivoa että täältä lukee.

Tuskinpa, suomalaiset ollaan sellaisia möllejä jotka ei saada suuta auki oikeaan aikaan. Vastahan tässä teki joku toimittajanainen epävirallisen naapuritutkimuksen tällä viikolla, kutsui kaikki kerrostalolaiset kylään ja yksi uskalti tulla paikalle. Psykologit eivät olleet yllättyneitä tuloksesta.

Tällaisia mölkkejä me suomalaiset olemme, joten turhaan täällä esittää yhtään sen reippaampaa. "Minä se sanon suoraan" missä teitä suoraanpuhujia mahtaa olla, kun en ole törmännyt elämäni aikana kuin puolen prosentin vähemmistöön ja nekin olleet romanikulttuurin edustajia.

Niin ja ilmankos meillä Suomessa nämä palstat sauhuaa kuumia kannanottoja kun ihmiset rohkaistuu naputtamaan koneelta asiansa, asioita joita pantataan pitkään suu supussa vaikka mieli tekisi sanoa mutta kun ei. Naamatusten ollaan yhtä hymyä ja mielistellään. Sitten napsautetaan tietokone päälle ja tullaan nettiin käärmeissään haistattamaan paskat puolelle maailmalle ja haukutaan kaikki.

Niin ja ilmankos meillä Suomessa nämä palstat sauhuaa kuumia kannanottoja kun ihmiset rohkaistuu naputtamaan koneelta asiansa, asioita joita pantataan pitkään suu supussa vaikka mieli tekisi sanoa mutta kun ei. Naamatusten ollaan yhtä hymyä ja mielistellään. Sitten napsautetaan tietokone päälle ja tullaan nettiin käärmeissään haistattamaan paskat puolelle maailmalle ja haukutaan kaikki.

en haistata kenellekkään enkä koskaan hauku syyttä suotta ketään

"Minä se sanon suoraan" missä teitä suoraanpuhujia mahtaa olla, kun en ole törmännyt elämäni aikana kuin puolen prosentin vähemmistöön ja nekin olleet romanikulttuurin edustajia.

Asiaa, mutta jos ja kun uskaltautuu sanomaan mielipiteensä suoraan loukkaannutaan niin maan perusteellisesti, vaikka asia olisi aivan mitätön ja selvitettävissä.

Tunnen itsekin samanlaisen äidin. Todella itsekeskeinen, ei ole kiinnostunut mistään muusta kuin itsestään ja omista lapsistaan. Kukaan ei häntä enää jaksa kuunnella, sen takia varmaan tällekin palstalle vuodattaa lähes päivittäin murheitaan. Ei varmaan raukka itse näe omaa itsekeskeisyyttään ja sitä miten se karkoittaa kaikki ympäriltä :(

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Tunnen itsekin samanlaisen äidin. Todella itsekeskeinen, ei ole kiinnostunut mistään muusta kuin itsestään ja omista lapsistaan. Kukaan ei häntä enää jaksa kuunnella, sen takia varmaan tällekin palstalle vuodattaa lähes päivittäin murheitaan. Ei varmaan raukka itse näe omaa itsekeskeisyyttään ja sitä miten se karkoittaa kaikki ympäriltä :(

niin, tämän kirjoitin tänne sillä näitä ihmisiä elää keskuudessamme,jospa jollakin kolahtaisi jossain

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:

tämä mun naapuri on vielä kasvatusalan-ammattilainen, siis työtähän hän ei ole tehnyt kuin noin kolmisen vuotta mutta TIETÄÄ ja OSAA kaiken. Noviiisi keltanokka jos näin käyttäisi sanontaa.

Yhteistyössä