neiti21 ja
yp, :hug: menkoista.
yp, pääsette varmasti tutkimuksiin, kun teilläkin on tuota yritystä jo yli vuosi. Mutta että milloin, voikin olla pitkä odotus. Meillä lähetteestä meni ½ vuotta lääkäriaikaan. Ei siis tarkoita, että teillä menisi yhtä pitkään. Riippuu paljon siitä, missä asuu (itse asun kainuussa ja täällä asiat tapahtuu joskus aika hitaasti...) ja millaset jonot on. Tsemppiä vaan odottamiseen ja pysy lujana!
anulle tsemppiä odotteluun :wave: Ennen menkkoja on toivoakin.
hempukalle peukkuja odotteluun myös
orion, minulla kans on ollu välillä samanlainen olo kuin sinulla. Silloin kun aloitimme yrittämisen, olin 18-vuotias. Nyt täytän syksyllä 23. Ajattelin silloin, että minulla olisi tässä vaiheessa jo muutaman vuoden ikäinen lapsi, ehkä toinen jo tulossa. Eipä voi elämää suunnitella, ei. Enkä villeimmissä ajatuksissanikaan voinut kuvitella, että pikkusiskoni tulisi äidiksi ennen minua. Niin kuitenkin kävi. Joskus olen ajatellut, että ehkä se on hyvä, siis tämä odotus. Ehdin käydä koulun loppuun. Mutta sitten tunteet saa vallan ja tajuan, että tekisin kirjaimellisesti mitä vain, että olisin nyt äiti. Tasan ei käy onnen lahjat. Anteeksi vuodatus.